Sori, lipun hyväksyminen 100 % meikän moka. Saatanan sveitsiläiset aina ilmoittelemassa vastoin hyvää makua.
Palautin viestit.
Sori, lipun hyväksyminen 100 % meikän moka. Saatanan sveitsiläiset aina ilmoittelemassa vastoin hyvää makua.
Palautin viestit.
Heh, on tää kyllä hauskaa.
Ja minuahan ei haittaa.
Mutta nyt joku parin päivän jälkeen liputti tällaisen viestini liittyen Tapparan ja Tyrväisen kohtaamiseen:
Tällä tyhmemmällä Tyrväisellähän on vähän historiaakin Tapparaa vastaan.
Onko ajatuksena että ihmetellään tässä ketjussa jokaista sun liputettua viestiä, ei sillä että haittaisi, vai minkälaista keskustelua tässä nyt viritellään?
En tiedä tuosta mutta, minun mielestä liputtaminen on lähtenyt käsistä. On niin herkkää että että
Ei todellakaan, mutta aika randomisti noita tulee.
Mikä liputuksissa on syynä? Vai näkeeköhän sitä mistään.
@a1r6 kirjoitat paljon offtopicia ja turhanpäiväisiä onelinereita. Viestisi keräävät paljon lippuja. Näiden seurauksena luottamustasosi on tippunut. Koeta keskittyä jatkossa viestien sisältöön ja siihen, että ne ovat oikeassa ketjussa.
Luulen että melkein jokaisesta asiasta joku pahoittaa mielensä mutta mode omien sanojensa mukaan ei välttämättä kerkiä lukea sisältöä vaan poistaa välillä ihan laajemmalti viestejä. Näistä ei vissiin kuuluisi ottaa itseensä
Kerrotko, että mikä tuossa ylle lainaamassani oli lipun arvoista?
Se ei liity millään tavalla ketjun aiheeseen, joka on “Mediapeli - Tappara mediassa 2025-26”.
Selvä. Se kyllä liittyi suoraan edelliseen viestiin, jossa puitiin, että miksi näin kävI, mutta ei otettu esiin historiaa.
Olipas tosi huono viesti.
Jos saan sanasen. Kyseinen käyttäjähän on semiärsy. Heittelee paljon onelinereita, mutta…
Vastuu siirtyy lukijalle. Jos lukija ei ymmärrä punch linea, onko syy sen kirjoittajassa, vaiko lukijassa? Tänk på det.
Ja @a1r6
Lakkaa nuoleskelemasta tykkäyksillä. Puhun tyylistä, en tyypistä.
Vai ihan palstan säännöissä?
Nimim. Pari lippua myös kuitannut
Palstan säännöt ovat mitä ovat. Ja meillä käyttäjillä ei ole mitään mandaattia käydä niitä kritisoimaan. Ja se on ihan hyvä. Omistajat omistavat. Käyttäjä taasen, ennen kuin painaa sitä lippua, voisi käydä tuulettumassa saunassa/avannossa/kesäsateessa/tähtisateessa/kuumalla asfaltilla/tai ihan missä vaan,
Ja herätä kysymykseen: ““painanko lippua, vai käperrynkö omaan ymmärtämättömyyteeni”.
Sinä näet sivuston säännöt ongelmana, minä en (enää).
Siksi olen itse lopettanut turhien asiaan liittymättömien (lyhyiden)viestien lähettämisen, koska en myöskään jaksanut tuotta lippu-showta.
Aika helppoa täällä on toimia, kun toimii ohjeiden ja sääntöjen mukaan. Ei tarvitse joka lipusta niin hirveästi pöyristyä ja ihmetellä.
Tähän asiaan minulla ei tän enempää.
Edit.
Tämä sama, sinänsä hyvä ohje, pätee myös aiheen ohi tai turhina onelinerina oleviin viesteihin, joita on lähettämässä.
Kun ajattelee miten paljon täällä on käyttäjiä, ja kirjoituksia niin ei tunnu olevan kovin iso ongelma tämä liputtaminen.
Tietyt käyttäjät hakee jatkuvasti selvitystä omiin lippuihin, mutta näitäkään ei kovin montaa ole. Onko sit auktoriteetti ongelmaa, kun ei voi hyväksyä yhteisiä sääntöjä, jota suurin osa kykenee noudattamaan. Onko se poistunut viesti oikeasti niin tärkeä, että siitä jaksaa itkeä perään?
Eikö nähdä miten iso homma ylläpidolle on tämä höpöhöpö viestien “vahtiminen”? Jaksaisitteko itse lukea ajatuksella vastaavassa asemassa viestit, ja pohtia onko tämä nyt lippu vai ei. Kuka aloitti, ja sanoi mitä.
Jos olisin mode, niin kyllä minäkin heittäsin viestejä surutta roskiin. ![]()
Onneksi en ole. ![]()
Eli olisiko 14 vrk moderaattorikeikka hyvä “rangaistus” lippujen saamisesta ![]()
Joskus nuoruudessani toimin muutaman kauden kiekossa erotuomarihommissa, ja siitä ainakin opin olemaan vähän armollisempi heitä kohtaan.
Eihän niistä kannatakaan ottaa itteensä. Tämä on vaan keskustelupalsta internetissä, ei mitään sen vakavampaa. Jos viestin liputtaminen nostaa niin vahvasti tunteet pintaan, niin kannattaa ehkä pysähtyä hetkeksi miettimään.
Eikä se liputtaminenkaan tarkoita mitään “mielensä pahoittamista”, vaikka se mielensä pahoittaminen onkin hyvä iskulause mistä voi syyttää toista osapuolta aina kun itse pahoittaa mielensä. En ainakaan muista ite pahoittanut kertaakaan mieltäni, vaikka joskus oonkin joitakin viestejä liputtanut.
Sinä näet sivuston säännöt ongelmana, minä en (enää).
Siksi olen itse lopettanut turhien asiaan liittymättömien (lyhyiden)viestien lähettämisen, koska en myöskään jaksanut tuotta lippu-showta.
Aika helppoa täällä on toimia, kun toimii ohjeiden ja sääntöjen mukaan. Ei tarvitse joka lipusta niin hirveästi pöyristyä ja ihmetellä.
Ei, en näe. En minä noita liikoja vuositasolla keräile. Mutta tiedostan, että osa käyttäjistä ei voi sietää osaa käyttäjistä, ja siksi heiluttelevat lippujaan sotakirveiden lailla. Ja ilmeisesti tuossa on toistuva kuvio. Kunhan otin kantaa olematta uhri.
Ja onelinereiden kunniaa ja kauneutta puollan maapallon tappiin saakka. Oikeaan ketjuun, oikeaan aiheeseen, tuovat keskusteluun äärettömät mausteet. Jos joku ei niitä ymmärrä, sitten ei ymmärrä.