Liveseuranta: Ilves Launch ma 8.5.2023 klo 12

Jouduin lähtemään Mouhijärvelle, niin tuolla Tubessa joku Ipa-fani käski, jos Tappara-fani katsoo. :frowning:

23 tykkäystä

Ensimmäisenä maaliin Patrik Hamrla (2+1v). Ja luonnollisesti Tsekistä.

Taas tsekkimaalivahti!

Pendon puheista päätellen ei joukkue ollut fyysisesti aivan tikissä viime kaudella.

On muuten jotenkin todella apaattinen tunnelma tässä tilaisuudessa. Ja tehty jossain neukkarissa. Itse odotan Tapparalta tyyliä samaan tapaan kuin koutsitilaisuudessa. Ja ukoille päälle puvut, ei farkkuja ja collaria. Mitättömiä juttuja, mutta silti.

14 tykkäystä

Sen verran tässä oon ehtiny vilkasta, että ihmettelin kuinka ei oo yhtään kommenttia ammattimaisuudesta kirjotettu. Vähä on tosiaan tämmönen kotikutoinen fiilis, mutta hoituuhan se asia näinkin.

Ei yllätyksiä maalivahtiosastolla. Jonas Gunnarsson.

Toisen veskarijulkaisu Jonas Gunnarsson 1v sopparilla.

HV71 kakkos molari?

1 tykkäys

Melkoinen arvoitus on Ilveksen maalivahtipeli.

9 tykkäystä

Kuka on edellinen Ilveksen suomalainen ykkösmolari?

1 tykkäys

Kuka näistä on ykkösveskari? :thinking:

Riku Helenius?

1 tykkäys

Mulla kiinnittyy huomio siihen, että Tapparalla oli omassa tuubilivessään yli kaksinkertainen katsojamäärä, vaikka siellä kerrottiin vain kaikkien tietämä valmentajauutinen.

18 tykkäystä

Voi olla, että “vika” on omassa päässäni, mutta en voi välttyä ajatukselta, että tarkoituksella haettu kotisohvameininkiä, helppoa lähestyttävyyttä ja kontrastia esim. Tapparaan (vs. Grönborg tilaisuus) :man_shrugging: Toki emme ole vielä Tapparan joukkuejulkistusta nähneet, mutta toivon, että jatkamme samalla tyylikkyydellä, jota RG:n ja valmennustiimin osalta nähtiin.

2 tykkäystä

Ilves lounas?

Vaihtuuko taas logo?

1 tykkäys

Eiköhän se Gunnarsson ole. Paremmilla statseilla pelannut huonommassa joukkueessa kuin Rubin, joka on tosiaan ihan pätevä maalivahti Liigaan.

@axe kellonajalla voi olla jotain vaikutusta tähän.

Eipähän tarvi todennäkösesti ens kaudella kuunnella vikinää ”Gunnarson on parempi kun Heljanko”

Joo varmasti näin. Mutta just tämä oli oma ajatus. Odottaa “suurilta” isoja ja näyttäviä juttuja. Joukkueen julkaisu on iso asia.

1 tykkäys

Miks ton Pendon ilme on “voiko jo lähtee”

6 tykkäystä