Liveseuranta: Itsenäinen Suomi 100 vuotta 06.12.2017

3 tykkäystä
1 tykkäys
4 tykkäystä
1 tykkäys
3 tykkäystä

Puhumattakaan siitä, että jossain lumisessa kohtauksessa Suomen “kesäisin” muuttolintu punavarpunen lauleskelee. :bird:

1 tykkäys

Turussa ollut myös aika tyylikäs meininki.

3 tykkäystä
3 tykkäystä
3 tykkäystä

Hieno ele Bloodilta.

6 tykkäystä

Hmm, sarkasmitutkani varoittaa mahdollisesta sarkasmista. Normaalitilanteessa se olisi hohkaavan punaisella, mutta nyt on vain keltaisella. Olisi hyvin tyylitajutonta marmattaa tuomarien kaltoinkohtelemaksi joutumisesta tuossa yhteydessä. Täysin mahdollista jääkiekkoilijalta kylläkin.

2 tykkäystä

Ehdottomasti tyylitöntä Bloodilta. 95% todennäköisyydellä keksinyt itse hassun heiton, mikä todella tyylitön asiayhtydessä. 5% jätän kaverin källille. Tosin eipä tänä päivänä tarvitse suomennosta kysellä kavereilta, kun on netit.

2 tykkäystä

@rizka on varmaan oikeassa ja on ollut osaltaan pilaamassa ketjun ideaa, joten nyt on hetki nostaa :tuomari:

Nyt vihdoin on aika minun rauhoittua ja kunnioittaa Meidän isänmaata.

Ei tämä nyt kuitenkaan paska maa ole elää ja kuolla.

:flag:

Ja @taakka , sinulle uudestaan. KIITOS.

1 tykkäys

Mä en oikeasti odottanut, että tänne kertyy näin paljon hyviä juttuja. Pahoitteluni hyvän ketjun hetkellisestä sotkemisesta.

??

Ylläpitäjä/Valvoja.

Ei mitään. Kaikille sattuu virheitä. :slight_smile:

1 tykkäys

Melkoinen kontrasti linnanjuhlissa; alkuun 100-vuotias kolmen sodan veteraani, hieman myöhemmin Suomen ensimmäinen tubettaja. Tai se, kun veteraaneilla on prenikka, kaks rinnassa ja sitten tulee joku mikälie pomo ja rinta täynnä prenikoita. Mihin on maailma menny?

Kohta siellä tulee Jääkärimarssin soidessa jotain saatanan CS-veteraaneja. Mää oon syntyny väärään aikaan.

6 tykkäystä

Sodittaispa taas niin saatais veteraaneja lisää?

No, sanokaa onko numero 8 juhlissa, kun Raipekin sinne on jollain meriiteillä päässyt?

1 tykkäys

@taakka on laittanut juuri niitä linkkejä ja juttuja mitä oli hieno lueskella tuossa remontin ohessa.

Nyt kaikesta kiukuttelustani huolimatta ehdotan seuraavaa:

Lyödään seuranta pystyyn Linnan Juhlista?

Tunnelmia Kalevankankaalta.

3 tykkäystä

Naah, ei tartte sotia; Linnan ovet kiinni, kun viimenen iltahuuto on huudettu. Piste.