Liveseuranta: Linnan juhlat 2018

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

EI SPOILEREITA!

Ni.

5 tykkäystä

Näköjään Utunen päässy Niinistöä kättelemään.

3 tykkäystä

Toni Utunen linnanjuhlissa!
Nyt jo :slight_smile:

Onko kellään tietoa miksi?

3 tykkäystä

Alle 18-vuotiaiden kapteeni.

12 tykkäystä

Miksei kukaan kertonu että meiän Toni on linnassa. Hieno kunnia!

1 tykkäys

Kuva kutsusta löytyy n. 10 viestiä ylempää.

4 tykkäystä

Kans hämmästelin linnassa oloo, mut upee homma!

Tapparan näköinen mies, sanoivat.

9 tykkäystä

Itse en enää tota edes muistanut, vaikka olen tuosta kuvasta tykännyt! :smiley:

1 tykkäys

Missä sinioranssit?

Onko joku Tappara. con muotiguru bongannut jotain kamalia tyylivirheitä tai sikailuja?

1 tykkäys

Paljon on viive?

6 tykkäystä

Kukahan on tällä kertaa katsomassa Utun perään, kun isommat jätkät eivät ole juhlissa?

1 tykkäys

Kättelyä takana jo puoltuntia mutta Utulla peliaikaa vasta vaihdon verran! Rautakorpi ei anna vastuuta Tapparassa ja Niinistö juhlissa. Törkeetä!

4 tykkäystä

Kike Elomaa vetää pohjat. Joku pressu Amerikan lipusta kietastu päälle, varmaan varastettu joltain punaniskoilta.

Hieno pohjanmaan puku! Puukko vyöllä ja kaikkea.

1 tykkäys

Ihana Linda Liukas <3
Mä olen kyllä vapaa, toivottavasti sinäkin Linda.
Me näemme :rose:

3 tykkäystä

Sari on ainoo Tanus - vielä. Joku päivä toinen pojistaki päässee.

2 tykkäystä