Lukematta-välilehdellä näyttää olevan ketjuja, vaikkei oikeasti olekaan

Teenkö jotain väärin kun tämän tästä Lukematta otsikon alla näyttäisi oleva kaksi viestiä, mutta kun klikkaa sen auki niin siellä ei ole mitään?
Sama huomio myös puhelimella surffaillessa.

Kuulostaa bugilta. Jos ei ole mennyt jo ohi, kokeile Lukematta-välilehden oikeassa alakulmassa olevaa Unohda-nappia.

Oletko piilottanut itseltäsi aiheita? Piilotin joskus aiheen, mutta sain siitä mielestäni edelleen “lukematta”-viestejä.

Ei näy Unohda-nappia.

Mielestäni en ole.

Sitä ei näemmä näy, jos ei ole yhtään ketjua lukematta. Järkkää sinne lukemattomiin joku ketju: ketjun on oltava seuraa- tai tarkkaile-tilassa, ja siinä on oltava uusia viestejä. Sitten voit kokeilla, korjaako nappula ongelman.

Älä seuraa näitä ketjuja enää - ne eivät jatkossa näy Lukematta-välilehdellä
Täppä ruutuun tuon tekstin eteen?

Käykö sitten niin, että en seuraakaan jotain ketjuja?

Taitaa käydä niin, ettet seuraa enää sitä ketjua tai niitä ketjuja, jotka siinä ruudulla näkyvät. Ratkaisu: voit käydä ne erikseen käydä laittamassa takaisin seurantaan, kun tiedät mitä ne on. Muuten jäävät tavallinen-tilaan, eli näkyvät yhä tuoreimmissa jne.

Eiku nyt tajusin mitä kysyit… Laita rasti siihen kohtaan. Silloin käy noin kuin yllä kirjoitin.

Kokeillaan tätä. Ilmoittelen auttoiko.
Kiitokset!

@rizka
Sama homma jatkuu.
Taas Lukematta-välilehti ilmoitti kahta mutta tyhjää oli.

Onpa outoa. Tuolla tempulla olisi piti olla kohtuullinen mahdollisuus korjata vika. Siirsin tämän aiemmin tänään tänne, mutta bugihan tämän on oltava. Teenpä tästä siis oman ketjunsa.

Onko muilla tätä viestiä lukevilla vastaavaa ongelmaa? Entä onko @ljpp’llä jotain teoriaa?

Mää olen törmännyt tähän samaan puhelimella, olen yhdistänyt sen välimuistiin tallennettuihin tietoihin, eli välimuistista sivu latailee vanhoja tietoja näkyviin. Saattaa johtua tehottomasta puhelimesta.

Tietokoneella ei ole vastaavaa näkynyt, eli muisti riittää. Saattaa toki johtua selaimestakin? Tietokoneenihan on tosin sellainen josta NASAkin olisi kateellinen. (noniinno)

Eihän tämä mun puhelin enää ihan uusi ole, mutta läppäri on noin kuukauden vanha.

Onko tämä vika korjattu jo? Tässä mentiin pitkää niin,ettei tätä vikaa ollut havaittavissa,mutta tänään taas ilmenee.

Äsken tuli tietoa lukemattomasta viestistä, vaikka olin itse kirjoittanut viimeisen viestin.

Tuliko tähän koskaan selvyyttä mistä tuo johtuu?

Eikös jossain vaiheessa ollut pohdintaa, että johtuisi vaimennetuista ketjuista? En tiedä onko sinulla kuinka paljon sellaisia, mutta ainakin itselläni on.

Nyt olen havainnut, että nyt ei enää pomppaa listan kärkeen oma viesti, jota olen muokannut, vaan pysyy entisellä paikallaan.
Eli olisiko jotain muutosta sentään tapahtunut?

Mielestäni en ole vaimentanut yhtään ketjua.
En siis usko sen johtuvan siitä.

Vaimennetut ketjut näkee klikkaamalla tätä: Tappara.co

Kiitos.
Linkin takaa ei kuitenkaan löytynyt mitään.

@rizka

Pitänyt tästä aikaisemminkin mainita, mutta empiirisen tutkimuksen joka pohjautuu vankkaa kokemukseen ja useaan toistoon, niin viekkaisin, että jotain vastaavaa on havaittavissa tällä lukematta-välilehdelle…

Kirjaudun pääsivulle ja minulla on x määrä lukematta -välilhdelle.
Päätän kumminkin avata “lankoja” pääikkunasta uusiin välilehtiin luettavaksi
Tässä kohtaa lukematta- “linkki” ei pysy välttämättä mukana ja päivity
Lopuksi kumminkin menen sinne, luen taas eri lankoja avaten ne uuteen välilehteen, mutta suljen lukematta välilehden, koska se ei päivity.

Sitten kun olen lukenut kaikki haluamani langat, klikkaan unohda painiketta ja tyhjennän, jotta pääsen taas seuraavalla kerralla puhtaalle pöydälle.

En nyt lukenut koko lankaa ja mikä ongelma oli, mutta otsikon perusteella itsellänikin tapahtuu sitä, että se näyttää vaikka 7 lankaa ja kun menen sinne, niin antaa 4 lankaa, mutta veikkaan pääsääntöisesti ongelman olevan tiedon päivittämisessä. Itse en ole vaimentanut mitään.