Luettuja ketjuja näyttäytyy lukemattomina toisella laitteella

Hmm, selaan foorumia pääosin android-tabletilla ja Firefoxilla, mutta kun luen tätä välillä koneelta niin foorumi ei muista mitkä viestit on ketjusta viimeiset luetut, eli näen jonkun verran jo luettuja viestejä. Liittyisikö tuohon aiempaan ongelmaani. Täytyy koittaa kirjautua tabletilla pihalle ja tyhjennellä selaimen välimuisti.

Nyt kun mainitsit asiasta niin muistelisin törmänneeni samaan asiaan.
Laitteet iPhone+safari ja Mäkpuukki+Firefox.

1 tykkäys

Otin omaksi ketjukseen nämä, kun kaksi havaintoa asiasta. En pysty näillä kriteereillä vielä paikantamaan mistä kiikastaa, mitta mietitään. Raportoikaa muutkin tähän ketjuun, jos on havaintoja.

Olen huomannut tämän, ehkä. Voi olla että kyseessä on ollut viestien siirto toiseen ketjuun. Silloinhan samat viestit näkyvät lukemattomina.

Mielestäni tästä ei ole kyse.
Esimerkki…Luen puhelimella jonkun viestiketjun loppuun, laitan puhelimen kiinni ja taskuun.
Kotona avaan foorumin ja alan lukea uusia viestejä edellisellä kerralla loppuun luetusta ketjusta, niin kertaalleen luetut viestit eivät olekaan enää luettuja.
Viestiketju siis sama eli ei ole kyse siirretyistä viesteistä.

Jep, juuri tästäkin on minulla ollut kyse. Muutama viimeisin viesti jotka pitäisi olla luettuja pitää kahlata uudelleen.

1 tykkäys

Nyt tää tapahtui taas.

Hallilla lueskelin muutamia ketjuja loppuun erätauolla ja nyt niissä on kertaalleen luetut viestit taas lukemattomia.:astonished:

Olenko minä ja @bastardo ainoita joille tämä on sattunut?:astonished:
Paha pelko että tämä tapahtuu taas huomenna, jos ja kun tulee erätauolla hallissa vierailtua täällä puhelimella.

Mulla tuo näytti hellittäneen kun loggasin pihalle ja kaikilla laitteilla uusiksi sisään. Tai ainakaan tuo ei ole enää pistänyt silmään.

1 tykkäys

Mulla tulee joitakin uudelleenluettavaksi, mutta mielestäni ne ovat silloin (ainakin omalla kohdalla) viestejä jotka on siirretty ketjusta toiseen. Voin toki olla väärässä.

Jotta tämä siirrettyjen viestien vaihtoehto voidaan sulkea pois, ensi kerralla kun tapahtuu, kertokaa mistä viesteistä tarkalleen on kyse @BlueOval ja @bastardo. Mielellämme selvittäisimme, mistä on kyse, mutta vielä on vaikeaa päästä jyvälle.

Äsken ei ollut yhtään lukematonta viestiä.
Katotaas miltä tilanne näyttää kun pääsen kotiin.

@rizka
Kyllä taas kävi sama homma.
8 tuntia vanhat kertaalleen luetut viestit ovat taas lukemattomia.
Onhan kertaus opintojen äiti, mutta hiukan hassua tämä kuitenkin on.

Kyllä tämä minullakin on useamman kerran toistunut.