VIRHE Palautuu virheelliseen kohtaan viestiketjussa

Laite: Samsung A50, Android 9, Chrome.
Virhe: Poistuttuani viestiketjusta ja palatessani sinne en pääse takaisin viimeksi luettuun kohtaan, vaan joko viestiketjun alkuun tai johonkin satunnaiseen viestiin. Uusi viestiketju näkyy uutena jatkossakin, vaikka se olisi merkitty seurattavaksi. Koklasin poistaa seuraa -merkinnän ja palautin sen heti. Auttoi hetkeksi.
Virhe huomattu 12.9.2019. Chrome näemmä päivittynyt 10.9.2019 - oisko sillä jotain tekemistä? Foorumi on nyt kannaltani melko mahdoton seurattava, varsinkin pitkien viestiketjujen suhteen. Apua! :roll_eyes:

2 tykkäystä

Näemmä pitää poistaa seuraa -merkintä ja heti palauttaa se jos haluaa palata myöhemmin viimeksi lukemaansa viestiin. Ilmeisesti eilistä vanhemmat viestiketjut toimivat ok ilman tätä operaatiota.
Edit. Toimii välillä, mutta ei aina.

Edit. Nähtävästi kolmea päivää vanhemmat viestiketjut käyttäytyvät normaalisti. Vika viittaisi siis tuohon Chrome-päivitykseen. Ääh, oonko ainoo ja onko nyt vaan odotettava kuukausitolkulla seuraavaa päivitystä, jolloin ehkä homma taas muuttuisi? :hot_face:

Lieneekö vastaava vika / liittyy samaan asiaan: luetut viestit mobiililla jäävät näkymään lukemattomna, läppärillä kun katsoo, niin edelleen lukematta tilassa? Läppärillä luettu, niin toimii normaalisti. Tosin tämä virhe huomattu jo viikko sitten, eikä tee mielestäni aina tuota!
Sony experia x performance, android ja chrome.

2 tykkäystä

Sama vika täälläkin!

Laite: Huawei Mate Lite 10
Käyttöjärjestelmäversio: EMUI 8.0.0 (Uusin)
Nettiselain: Chrome, uusin versio

1 tykkäys

Chromen välimuistin tyhjennys auttoi hetken, mutta on kovin työlästä tehdä vähän väliä. Parempi keino oli sulkea Chrome kokonaan ja avata uudestaan, kun tulee foorumille. Tämäkään ei kauaa auta ja joutuu sulkemaan ohjelman aina silloin tällöin. Toivottavasti joku jossain tekee jotain tälle ongelmalle.

1 tykkäys

Sama ongelma myös tabletissa. Laite on Samsung Tab A (2018, 10,5), Android 9, Chrome (päivitetty myös 10.9.2019).

En ihan saa kiinni tuosta “virheelliseen kohtaan” joutumisesta, mutta myös minä olen kärsinyt siitä, että viestit eivät toisinaan merkkaudu luetuiksi mobiili-Chromella. Siihen sivun päivittäminen on käsittääkseni aina tepsinyt.

Mulle tulee “tosi paha maailmantuska” kaikista palleroista tai notifikaatioista, jotka ei lähde pois kun pitäisi.

3 tykkäystä

Täällä sama, eikä välillä auta sivun päivittäminenkään.

Kun selaa ja palaa etusivulle, niin jossain vaiheessa viestiketjun jo luetut näkyvät lukemattomina. Avatessa viestiketjun uudestaan, se palautuu aina siihen saman viestin kohtaan, vaikka jälkeensäkin tulleet ovat jo luettu. Sivun päivittäminen auttaa hetkeksi jos auttaa. Olen sulkenut useimmiten koko Chromen ja avannut sen uudestaan, mutta sekin auttaa vain hetkeksi.

Näemmä tässä viestiketjussa raportoidaan kolmesta eri laitteesta ja kahdesta käyttöjärjestelmäversiosta. Oletan siis, että vika piilee Chromen uusimmassa päivityksessä ja sen “yhteistyössä” foorumisoftan kanssa. Jotenkin.

Mulla androidilla samaa ongelmaa. Sain viestit itseasiassa kuitattua niin, että avasin uusimmat viestit näkymän ja viestin lukemisen jälkeen käytin kännykän palaa-“nappia” siirtyäkseni takaisin uusimmat-näkymään. Sieltä sitten luetut viestit tipahteli kiltisti pois näkymästä eikä tullut enää takaisin.

Huawei Mate 10 Pro
Android 9
Chrome versio 77.0.3865.73

2 tykkäystä

Aivan, nyt tajusin mistä ilmiöstä on kyse. Kummastelin tätä ylläpitoalueella toukokuussa. Sen jälkeen on toistunut hyvin harvakseltaan, muutaman kerran kaikkiaan. Chromella tapahtunut minullakin. En ole keksinyt miten tämä korjataan, mutta se on tavannut korjaantua itsestään parissa minuutissa. Olen epäillyt jotain serverijumia, mutta voi vika olla myös selainevästeissä tms.

Sama ärsyttävä virhe Chromella puhelimella. Tein kirjanmerkin Operalla, kun sattui sekin selain olemaan.