Maailmassa monta, on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Meillä on takapihan kirsikkapuussa talipalloja talitinteille evääksi näin talvella.
Rouvalle epäilin että oravat käyvät pöllimässä ne pallot ja köytin ne kunnolla kiinni puuhun.
Onhan siinä lintuja käynyt eväällä, mutta oravia en ole nähnyt aikoihin.
Jos joku olisi sanonut mulle että jänikset voivat viedä ne talipallot niin olisin pitänyt häntä vähintään omituisena.

En tuohon väitteeseen uskoisi vieläkään jos en olisi itse nähnyt. :rabbit:
Niin vaan nousi jänis takajaloilleen ja nakersi talipallon puusta irti. :astonished: :astonished:
Sitten se talipallo olikin helppo vetää siitä maasta parempiin suihin.

E: Kuva todisteeksi ettei kukaan luule mun syöneen sieniä.

IMG_8055

31 tykkäystä

Veikeitä ja keksiviä tapauksia nämä eläimet. Sen takia niitä varmaan tulee ruokittua/seurattuakin :grin:

2 tykkäystä

Siirsin pyykkitelinettä pois ulko-oven edestä, jos pitääkin päästä poistumaan nopeasti ja samalla pohdin mikä palovaroittimen tilanne on. Siis hiljaa mielessäni.

Sitten täällä pölähtää joku tulipaloihin liittyvä mainos. :sweat_smile: :sweat_smile:

7 tykkäystä

Mulla on tullu paljon mainoksia hautakivistä ja hautauspalveluista… pitääkö olla huolissaan? :thinking: :scream:

9 tykkäystä

Mulle ei ole tullut ensimmäistäkään! Pitääkö olla huolissaan. Jää vielä zombina vaeltamaan kylmään maailmaan… :wink:

5 tykkäystä

Ei ne kivet mihinkään lopu.

Ei ne niitä mainoksia sinulle lähetä siinä vaihessa kun sinä niiden palveluita tarvit.

Minutkin on ilmeisesti laskettu siihen joukkoon, jonka pitäisi jo alkaa suunnitella hautakiveään.

5 tykkäystä

Syömiskisoja on ollut maailmalla ollut pitkään, mutta nykypäivänä on ihmisiä, jotka elättävät itsenä tekemällä syömisvideoita youtubeen. Tietenkään elämisessä ruokaan ei mene kauheasti rahaa, jos aina kun nälkä iskee käyt hoitamassa jonkun ravintolan haasteen.

2kg safkaa pariin minuuttiin.

2 tykkäystä

Ukosta en tiedä kuka on, mutta kyseinen mamma on yksi maailman kovimmista kilpasyöjistä, ellei jopa kovin. Taitaa omata jonkun maailmanennätyksen jossain syömisessä? Nopeasti ruokaa imuroivat myös Takeru Kobayashi, Matt Stonie, Randy Santel ja kotimainen Jesse Pynnönen. Myös sellainen brittikaveri joka tekee videoita youtubeen nimellä beardmeetsfood tekee hyviä videoita syömisestä. Joku siinä kiehtoo kun joku tunkee n. 2-3kg ruokaa naamaansa.

3 tykkäystä

Jostain syystä youtube ehdottaa noita mulle ja kanadalainen Joel Hansen on tullut myös vastaan, päihittää esim. Randy Santelin aina.

Mutta kuten kirjoitit, tuo on jotenkin kiehtovaa kun syövät pariin minuuttiin pari kiloa ruokaa :slight_smile:

2 tykkäystä

Sina tullut ihailtua mitä kaikkea ihmisääni taitavasti käytettynä voi saada aikaan. Tämäkin vaatii harjoittelua, uskokaa pois! Vaikka jonkun mielestä hetkittäin olisikin kakofoniaa. :wink:

8 tykkäystä

Tämä ei voi pitää paikkaansa :exploding_head:

1 tykkäys

kuinka monta rullaa tuollaisesta normaalista kaksikymmenmetrisestä puusta syntyy?

Tällaisen puun tyven halkaisija on noin 24 senttiä

Jos tällainen tukkipuu kuitenkin käytettäisiin kokonaan sellun valmistukseen, siitä saataisiin sellua noin 90 kiloa ja siitä vastaavasti saman verran pehmopaperia. Kun yksi wc-paperirulla painaa noin 100 grammaa, rullia saataisiin noin 900 kappaletta.

Suomalaiset käyttävät vuodessa kaikkia pehmopaperituotteita noin 14 kiloa per henkilö. Suurin osa siitä, noin 9 kiloa eli 90 rullaa on vessapaperia. Kysyjän mainitsemasta 20-metrisestä puusta saataisiin siis yhden ihmisen vessapaperit kymmeneksi vuodeksi.

Hyvää lauantai-iltaa myös sinne. Kolmannes kokonaiskulutuksesta vaikuttaa myös loogiselta. Jos kohta ehkäpä epätasapainoiselta.

8 tykkäystä

Jossain ketjussa mainitsin hetki sitten, että faktat pilaa yleensä kaiken. Palaan taas tähän.

9 tykkäystä

Käsipallojoukkueiden nimet.

Edit. Veikkaan että toimituksessa on vähän tirskuttu on otsikko on tehty.

9 tykkäystä

Olisiko selitys nimivalintoihin pelin luonteessa: heittämään ei pääse, ellei ole luonteeltaan täysin nulkku. (kertoi lajia harrastanut inttikaveri) :grin:

2 tykkäystä

Näistä kyllä jaksetaan vääntää kaikenlaisia otsikoita. Joskus taisi olla, että “Cocks imi Dickenistä mehut” :smiley:

8 tykkäystä

Tuo on varmaan urheilutoimittajille joku kisa, että kuka keksii parhaan ja voittaja saa kauden päätteeksi kaljan :slight_smile:

5 tykkäystä

Asiakas tilasi tusinan kasvomaskeja – vaati vihaisena yrittäjältä rahojaan takaisin: “Lähetit vain 12!” :thinking:

14 tykkäystä