Maailmassa monta, on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Enpä ole tiennyt ennen tätä että laivoihin on saatavilla moottoroituja irtokeuloja jäätä murtamaan!

2 tykkäystä

Minua hieman hämmästyttää se, että Janne Juvonen on tällähetkellä aivan top3 veskari tuolla Ruotsin SHL:ssä. Kova temppu kaverilta :+1:

8 tykkäystä

Mää menen Postiin klo 21.30 ja siellä on jonoa. :astonished: :astonished: :astonished:
PIng @spongebob

Vaikka mun lähin Posti on Prismassa niin silti olin todella hämmästynyt.

1 tykkäys

Varsin moni on pyrkinyt välttämään ruuhkaisemmat ajat ja tuossa tulos. :wink:

4 tykkäystä

Oman kokemukseni perusteella näin ruton aikana paras aika käydä kaupassa on klo 10:15. Jo aamuyöllä heräävä vanhempi väki on jo käynyt, mutta lounasevästä hakevat työssäkäyvät eivät vielä tule.

5 tykkäystä

Meinas kyllä suu loksahtaa auki tästä uutisesta. Ja irtonaiset legot tippua ulos. Onneks semmoisia ei siellä ollut. :wink:

1 tykkäys

Legot on kalliita! Katoppa ens kerran marketissa, kuinka ison kasan Legoja saat sieltä leluhyllystä vaikka 20€. Lisäksi Legot on sijoituksena tasoa mekaaninen rannekello. Hinta ei tipu, jos hyvin pidät. Muutamia vuosia sitten satuin oleen nopea ja FB:n kirppisryhmästä ostin nopeimpana ostajana semmosen 40€ paketin, jossa oli värien mukaan omiin pusseihin pussitettuja Legoja. Harmaita oli iso pussi. Myynti-ilmossa ei kerrottu, että vanhat ohjevihkot tulee mukana. Kuvassa ne oli kuitenkin pinossa pussien takana. Sain tehtyä omasta lapsuudesta tutun 80-luvun ritarilinnan pojan kanssa (vähän sovellettuna). Sain myös paljon henk koht kyselyitä, että myytkö ostamas Legot esim 60 eurolla. Ilmotuksen poistamisessa oli myös pieni viive. FB ryhmässä käytiin siinä ketjussa myös keskustelua kuka Legot sai? Joku linkitti mun omilta sivuilta kuvan mun pojan kanssa rakentamasta linnasta kommentilla “tais menä onneks käyttöön, eikä kenellekkään voittoa tavoittelevalle sijoittajalle” :wink: Että semmosta bisnestä… Onneks ei varomaton somejulkasu mitään rikollisia kotiin johdattanut…

6 tykkäystä

Myöhään oot vielä Postiin lähtenyt :laughing: olis kyllä voinut kuvitella, että siellä olisi ollut melko tyhjää tuohon aikaan :flushed:

1 tykkäys

:thinking: :thinking:
Onkos näitä Minttuja tuon ylän lisäksi myös ala- ja välimalli?

2 tykkäystä

On kyllä. Etuminttu ja takaminttu löytyy myös. :facepunch:

5 tykkäystä

Enpä ole tuollaisesta kuullut. Toki tiedän, että ns. aikuisten Legot msksavat. Itse ostin tyttärelle sellaisen Porschen tekniikka-Legoauton pari joulua sitten ja se maksoi rapiat 150 €. On sillä kokoakin, taitaa olla pituutta melkein puoli metriä.

Jos tosiaan noita malleja saa vain pari vuotta ja sen jälkeen niitä ei enää saa, osasta niistä tulee keräilyharvinaisuuksia. Täytyykin perehtyä asiaan jossain vaiheessa. Tuli säilytettyä pakkkaukset jne. Voi olla, että tytär haluaa sen joskus myydä.

1 tykkäys

Opel-autot myydään Englannissa edelleen nimellä Vauxhall.

3 tykkäystä

Wanha sanonta menee että parempi tyhjä talli kuin Vauxhalli.:laughing::laughing:
Tämä on siis ihan toimiva vieläkin?

5 tykkäystä

Toinen sanonta oli, että “Vivalla vappuna, mutta millä v*tulla vapun jälkeen?”

3 tykkäystä

Minä olen kuullut sanottavan, että kaikista autoista tulee vanhoina ooppeleita.

1 tykkäys

Wanha muttei ikivanha. Ainakin 60-luvun puolivälissä Vauxhallit olivat vielä laatuautoja. Sedällä oli Vauxhall Victor ja se oli “soiva peli”. Englannin autoteollisuuden oikea tasonpudotus alkoi vuosikymmenen lopulla ja 70-luku oli puhtaasti yhtä marinaa ja vaivaa. :wink: Rollsit ja Jagget varmaan poikkeuksena.

1 tykkäys

Ohikulkijat kiinnittivät huomiota Mannerheimin patsaan päähän. Lintupariskunta on tehnyt pesänsä Mannerheimin päähän, tarkemmin sanottuna marsalkan karvalakkiin.

1 tykkäys

Joku firma haluaa myydä tuotteita ja käyttää somea hyödykseen. Tuo on ilman muuta nykypäivää.
Mutta kuka oikeasti tilaisi palvelun myyjältä, jotta saisi myyjältä ilmaisen kartoituskäynnin? Siis lähtisin pyytämään myyjää myymään minulle heidän tuotteitaan. Ja saisin tuon kartoituksen ilmaiseksi, jos hyödynnän ko. koodia.
Aivan järjetöntä.

2 tykkäystä

En tiedä olenko poikkeus, joka tässä vahvistaa säännön, mutta itse en ainakaan miltään puhelinmyyjiltä tilaa koskaan mitään. En edes ilmaisia kartoituksia. Jos jotain tarvitsen tai suunnittelen hankkia, niin sitten soitan itse ja pyydän tarjouksia. Eli toisin sanoen pyydän yrityksiä myymään tuotettaan minulle.

7 tykkäystä

Jos norppalive on liian vauhdikasta menoa, niin tässä livessä ei vauhti päätä huimaa.

http://www.thetenthwatch.com/feed/

4 tykkäystä