Maailmassa monta, on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Ei ole mahdottomasti häppeningiä tässäkään live showssa, Tenolla odotellaan että jäät lähtis!

1 tykkäys

Olen jo noin viiden edellisen kerran, kun Ojanen kyykyttää Immosta -video on tänne tullut, miettinyt, että montako kertaa tämä tänne vielä ilmestyy. Tosi upea video, ei siinä mitään, tykkäyksen arvoinen joka kerta, mutta on siinä jotain ihmeellistä, että se toistuu toistumistaan.

6 tykkäystä

Yhdysvaltalaisautoilijoita varoitetaan tankkaamasta polttoainetta muovipussiin. Kyllä, luit oikein.

5 tykkäystä

Mahotonta meininkiä. Ei paljoa järki päätä pakota näitä pussiin tankkaajia.

1 tykkäys

Kanojakaan ei saisi pussata salmonellariskin vuoksi. Aivan oikein, samaa kansaa varotetaan tästäkin. :rofl:

9 tykkäystä

Torstaina mies naiselle.

Mies: “Tehdäänkö jotain mukavaa viikonloppuna yhdessä?”
Nainen: “Joo! Mennään yhdessä shoppailemaan!”

Kuinka voi yksi kromosomi muuttaa ajatusmaailmaa ja käsitystä “mukavasta” niin suuresti?! Kun kyse ei tosiaan ollut mistään urheilukaupasta tms. jossa mieskin voisi joskus viihtyä, vaan nimenomaan niiden perus naisten vaatekauppojen henkareiden kolinaa pitäisi mennä kuuntelemaan :laughing:

15 tykkäystä

Silloin kun ite viä seurustelin ja oltiin jossain Prismassa tai Cittarissa vaateostoksilla, nii livahdin silloin tällöin johonkin urheiluhyllyjen väliin, kun toinen oli sovituskopissa. Ihme kyllä tuli aina ensimmäisenä etsimään lätkäosastolta. Melkonen ajatustenlukija! :laughing:

Toki sama toimii myös äiten tai mummun kanssa, vinkkinä nuoremmille! :wink:

9 tykkäystä

Rakkaan ex-vaimon kanssa tein kerran sen virheen, että menin kanssaan Ikeaan kaupan sisälle asti. Jatkossa Ikea-reissuilla jäin autoon nukkumaan parkkipaikalle odottamaan käskyä tulla pakkaamaan ostokset autoon/kärryyn.

9 tykkäystä

Siis hä? Vaateostoksilla voi törmätä ihan kehen vain. :grinning: Olin joskus muinoin Stockalla testaamassa ja ostamassa jotain kevättakkia. Naapuri sovituskopista kuulin ”tutun” äänen - JUTI. Oli silloisen, ensimmäisen, vaimonsa kanssa myös vaateostoksilla. :joy:

13 tykkäystä

Alkuhuumassahan sitä lähtee mukaan kaikenlaiseen, vaikka nyt sitten vaateostoksille. Nykyään tilanne on kyllä noiden vaateostosten kanssa se, että minä jään kotiin ja pyydän tuomaan tarvittaessa myös minulle vaatteita.

Parempi maku puolisolla on kuin minulla ja onhan hän sentään minut valinnut. Tai saanut. Tai joutunut tyytymään. Katsontakantoja on monia, riippuu keneltä kysyy.

20 tykkäystä

Itselläni on tällä hetkellä kiirettä töiden suhteen, mutta yksi hyvä neuvo pitää pään kasassa.
“Päivät ovat peräkkäin, ei päällekkäin”.
Tämä ihmeellinen asia tuppaa joskus unohtumaan itse kultakin.

11 tykkäystä

On se jännä miten asia muuttuu ihan toiseksi kun lukee kiireessä väärin. :thinking:
Sen lisäksi että lukihäiriö iski niin multa jäi lisäksi jokusia kirjaimia välistä ja sitten piti lukea uudestaan tarkemmin.

Isomunia?

9 tykkäystä

Tämä sankarirotan tarina on todella hämmästyttävä. Otsikon nähtyäni ajattelin kyseessä olevan jonkun laboratoriorotan kaltaisen. Mutta ei lainkaan.

10 tykkäystä

Huuto.netissä on myynnissä Commodore 64 -peli Uuno muuttaa maalle. Tällä hetkellä hintana 3666€.

Ihan mielenkiintoista seurata mihin hinta vielä nousee, 5min viimeisestä huudosta sulkeutuu.

edit: Videospace -kanavan Ville tekee myös tarjouksia livelähetyksessään:

edit2: lähtöhinta oli 445€ ja loppuhinta 3712€.

5 tykkäystä

Tätä peliä ei taida ihan jokaisella olla hyllyssä :+1::nerd_face:

1 tykkäys

Ville puhui tuossa Videospacen lähetyksessä, että tätä peliä oltaisiin tehty ~200kpl. Noista moni lienee jo lähtenyt roskiin tai hukkunut muuten vain. Jonkin verran harvinainen peli taitaa olla, mutta liekö tuon hinnan arvoinen? :scream::thinking:

1 tykkäys

Kolmanneksi korkeimman tarjouksen tekijän nimimerkki vaikuttaisi vanhalta tutulta demo scenestä. Äkkiseltään iamigakin viittaisi sinne suuntaan.

Toivottavasti peli menee kunnon pelaajalle asianmukaiseen käyttöön. Eikä mihinkään vitriiniin ihailtavaksi.

Hieno artikkeli pienistä hämähäkeistä. Hauskasti kirjoitettu ja paljon komeita kuvia.

HS: Lähikuvassa hämähäkki

11 tykkäystä