Taitaa olla kovin nuori ja pentumainen tuo rakennusliikkeen toimari. Kunnostautunut jo muutama vuosi sitten liikennemerkin kaatajana Laukontorilla. Mikähän näitä jeppejä riivaa.
Hyvin keskenkasvuista touhua kyllä, näköjään meno ollut aina samanlaista. Minua risoo tuossa se kun joka välissä jamppa perustelee tätä perseilyä “hauskanpidolla” ja “juhlimisella” mutta ainakaan minun tuntemieni ihmisten hauskanpito ei päädy joka otteessa ihan suoran vandalismin puolelle. Taitaa olla tuollainen tyypillinen ilmiö että hieman kun rahaa tulee sisään niin kuvitellaan että samat säännöt eivät koske itseä, toki luonne täytyy olla hankala pohjimmiltaankin. Hyvä juttu kyllä että näitä edesottamuksia putkahtelee tuon tuosta uutisiin, tietävätpä ihmiset välttää tätä lafkaa.
Tallink Silja paukautti porukalle vuoden porttikiellon ja rikosilmoituskin on tehty. Jos nyt pikkuhiljaa otetaan järki käteen.
Viesti siirrettiin ketjuun: Luonnonilmiöt & luonnonmullistukset
Kaikissa VR:n kaukojunissa ei ole defibrillaattoria. Ihan käsittämätöntä. Valtion Rautatiet.
Jouni Harjun potkukelkalla pääsee kuuttakymppiä – Savolaisnikkarilta ei mielikuvitusta puutu
Vantaan seurakuntien Youtube-kanavalla seurataan taas kevään hitainta lähetystä. Kolmatta kertaa lähetettävä Rairuoholive alkaa maanantaina kello 12.30 rairuohon istutuksella.
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa?
Lunta tullut ihan vitusti ja kiinteistöhuoltofirma lakossa.
Auramiestä varmaan huvittaa suuresti ja mua sitten hiukan vähemmän kun lunta on polviin asti.
Melkoisen neuvotteluvaltin saivat😅
Juu. Meidän taloyhtiössä on selvästi kilpailutettu kuka halvimmalla jättää tekemättä.
Ja meidän pihan auraaja vainoaa meidän kohdalla aurausmerkkejä. Kaks kertaa on jo katkonut, mutta aina laitan tilalle uudet. Tossa kulmassa mahtuu hyvin kyllä kääntyilemään niin ettei tarvi oikaista. ■■■■■■■■■■■ olen, kun olen asiasta huomautellut. Noh ens kesänä meinattiin laittaa tohon kulmaukseen 4-5kpl tuijia kasvamaan ja niiden eteen verkkoaita. Ei kiusaks, vaan koristukseksi.
Komento takas. Jotain oli tehty kun ei ollut enää kuin nilkkoihin asti lunta.
Itse kun kuulun tähän ammattiryhmään, niin on kyllä tullut ilmi että lakon ns. Ympäristön käyttäjille näkyvä osa harmittaa monia. Toisaalta siihen on tottunut, että vaikka kaikki olisi tiptop, ei kukaan juuri ikinä sitä huomaa. Muutoksen huomaa kyllä.
Lakkoiluun kuuluu myös se, että kaikki tekemättä jäävä työ löytyy kyllä edestä.
Itse en ota sen enempää kantaa siihen onko lakkoilu oikein.
Näinhän se menee monessa muussakin työssä.
Pidä peukkuja että lumi sulaa ennen lakon loppua.
It-miljonääri palkkasi 30 lääkäriä muuttamaan hänet 18-vuotiaaksi – Tiimi yrittää nuorentaa kehon sukuelimistä lähtien | Kauppalehti…_ga_3L539PMN3XMTY4MDEwOTcyNi40NTUuMS4xNjgwMTA5OTg3LjAuMC4w
Mitä vikaa on vanhenemisessa - mieleståni se on luonnollista
Osaako kukaan neuvoa miten poistetaan Spotify-soittolistalta kappaleita kokonaan pois, ne voi kyllä jotenkin vaimentaa mutta ei riitä se mulle.
Klikkaat niitä kolmea pistettä ja sieltä poista tästä soittolistasta.
Ei mulla semmoista lue tietokoneella eikä android laitteessa ja tilaus on premium.
Minkä V***n takia on tehty näin vaikeaksi päästä eroon kappaleesta jonka vahingossa on sinne laittanut?
Onko listasi siis ihan oikea lista vai tykätyt kappaleet -lista?
Jos siis kyseessä on tykätyt kappaleet -lista niin sydämen kun täppää pois niin lähtee biisikin.
Ihan oikeita itse valitsemiani listoja on ja en juurikaan käytä tykkäys toimintoa niissä.