Maailmassa monta, on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Kattelin omia listoja, niin Spotifyn luomalta listalta ei voi kuin piilottaa biisin ja itse luomalta listalta voi poistaa biisin kokonaan.

1 tykkäys

Jep, itse olen tehnyt listat ja nimennyt ne erilaisiin tilanteisiin mutta ei näy 3 pisteen takana missään poista toimintoa?

2 tykkäystä

Paljonko tulee yhteensä matkapäiviä/työtunteja siitä, kun YLE urheilu lähettää ryhmän ihmisiä useita kertoja kaudessa jenkkeihin, tekemään sen viiden minuutin jutun Lauri Markkasesta?

2 tykkäystä

Kai nuo samat toimittajat tekevät myös muita juttuja vaikka toisistakin suomalaisurheilijoista rapakon takana noiden reissujensa aikana, ei voi olla että lennätetään vain tuon takia. Tosin tietäen millä rahoilla Yle pyörii niin en vanno mitään.

3 tykkäystä

Ainakin iPhonella biisin poistaminen tapahtuu näin: kolme pistettä siellä biisilistan nimen vieressä/listan yläpuolella → muokkaa → ”miinus-merkki” biisin vasemmalla puolella.

Ei totisesti erityisen helpoksi ole tehty tätä.

1 tykkäys

Onko missään mediassa ollut juttua mistään ilmatilaloukkauksista viime aikoina? Satun asumaan lentoreitillä ja nyt on viime päivinä mennyt hävittäjää aika helvetin lujaa Pirkkalasta kohti kaakkoa.

1 tykkäys

Eikös hornetit asu nykyään Tikkakoskella, josta ne lähtee katsomaan ilmatilaloukkauksia.

Niinhän ne väittävät. Erotan kyllä Hornetin äänen matkustajakoneesta.

E. Enkä siis asu Tikkakosken suunnalla.

3 tykkäystä

En siis sitä epäile, etteikö ne olisi hävittäjiä ollut, kyllähän niitä pyörii Pirkkalassa harjoittelemassa. Mutta luulen, että nuo perus ilmatilaloukkaukset hoidetaan Tikkakoskelta käsin.

En lähde kiistelemään. Tuohon vauhtiin tuskin on harjoituksissa tarvetta, mutta se siitä.

1 tykkäys

@Oijennus , voisiko kyse olla tästä harjoituksesta kumminkin?
Itse en mistään mitään tiedä, mutta mahdollista selitystä tuollaiselle käyttäytymiselle tässä mietin…

1 tykkäys

Kaikki on mahdollista. Kovaa mentiin silti asutusalueen ylitse muutamana päivänä ja suunta oli selvä. Kunhan nyt ihmettelin.

4 tykkäystä

Ainakin eilen ja tänään ollut harjoituksia Itämeren alueella. Muuta en äkkiseltään löytänyt.

1 tykkäys

Enpä olisi aamulla herätessäni uskonut että musahommissa oleva kaveri tekee mulle vanhasta mikkipiuhasta varaosan kesäkulkineeseen. :hushed: :hushed: :hushed:
Valmiin osan olisi saanut tilattua jenkkilästä mutta rahdin, tullin ja alvin kanssa olisi ollut ehkä satasen kikkare. Nyt osat maksoi muutaman euron ja työ kahvikupin hinnan. :thinking:

13 tykkäystä

Yhtäkkiä joka puolella ympärilläni on useita Pelicans faneja. Yksittäisiä olen tiennyt aiemmin. Hienoa, että intohimoa riittää vielä jonkun seuran tukemiseen, oman seuran pudottua :sunglasses:

13 tykkäystä

Pitäisi tehdä Tampereen kaduilla syksyisin ja keväisin galluppeja, joissa kysyttäisiin toiseksi suosituinta jääkiekkojoukkuetta.

6 tykkäystä

Mandela-efekti. Meitä on jo useampia, jotka muistavat että Puhakalle olisi julkaistu jatkosopimus tammi-helmikuussa. Hyvin merkillinen ilmiö, ehkä vähän pelottavakin.

https://en.wikipedia.org/wiki/False_memory#Mandela_effect

1 tykkäys

Ei tarvitse kysellä. Vastaukset alla.

Suosituin: Tappara
Toiseksi suosituin: Tapparan finaalivastustaja

3 tykkäystä

Tein galluppia.
Tilanne on Tappara vs muu maailma.

4 tykkäystä

Eikä tarvi olla aina edes finaalit kyseessä, tätä esiintyy jo syksylläkin.

1 tykkäys