Maailmassa monta, on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Jos on tuollainen ylimääräinen 29,90 niin kai sen voi laittaa johonkin ihan oikeaan sijoitukseenkin kiinni ja jäädä odottelemaan voittoja? :smiley:

(Syysvire) #42

Kyllä mä keräilijänä, en Muumi-muki, ymmärrän tuon jonottamisen. Tuskin kuitenkaan kukaan noista tässä vaiheessa maksaa mitään 1200 euroa. Miksei noi keräilijät ole laittaneet jotain rinkiä pystyyn ja myy ylimääräisiä toisilleen. Vai vilkkuuko kaikilla vain dollarin kuvat silmillä?

Baiika se tyoerältä kuulostaakin, niin tuosta kupista saa vähintään 60 euroa välittömästi. Laske sille sitten korko, jos kuppi on tänä aamuna ostettu. Parempaa sijoitusta kolmelle kympille on vaikea muista sijoitustuotteista löytää

Aikamoinen pesä. Itse nähny myös mielestäni ison ampiaispesän,mut ei se tälle pärjännyt.

Harrastus tuo mukien keräily on siinä missä mikä muu tahansa.
Yksi naispuolinen kaverini on näitä muumimukeja keräillyt vaikka kuinka kauan, ja olen hänen puolestaan oikein iloinen että sai tuonkin mukin hankittua kaappiinsa.
Ajomatkan Iittalaan se vaati, sekä hermoja jonottamisessa ja kolme kymppiä rahaa.

(Titta på ylähylly!) #46

Tätä projektia täytyy varmaan seurata tarkemminkin. :thinking:

Sanotaan mitä sanotaan miehen musiikista. Hämmästyttää ainakin mua nämä myyntiluvut,hattu päästä.

“Cheek on myynyt uransa aikana yli 500 000 albumia. Niistä myydyin on Kuka muu muka yli 160 000 kappaleen myynnillä. Kultasinglejä hänellä on järisyttävät 52 kappaletta, mikä on enemmän kuin kenelläkään muulla artistilla Suomessa.”