Mediapeli - Tappara mediassa 2018-19

No tätä vähän ajattelinkin. Sama täällä… ja aina se jaksaa harmittaa.

Veroa maksetaan joo…

2 tykkäystä

Jospa MTV3 olisi noteerannut!

1 tykkäys

Emmää maksa MTV:lle, ne näyttää, mitä mainostajat haluaa.

Hyvää pohdiskelua Peterralta, mutta alla olevaan oikeastaan kiteytyy koko juttu.

Tapparan ja Ässien välillään vaan on vihaa ja kaunaa. Tämä johtuu useammasta playoff-sarjasta 2000-luvulla ja myös ennemmin. Ässillä ei ole samallaista suhdetta Ilveksen kanssa, joten tottakai Ässäfani liputtaa sen “kivemman” Tamperelaisen puolesta.
Sen sijaan esim. Kuopiossa, Lappeenrannassa, Helsingissä ja Oulussa käydessä suuremman osan mukaan Tampereella on kaksi seuraa, joista toinen vaan on se menestyvä. :wink:

3 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tapparan markkinointi

Kateus pitää ansaita :wink:

1 tykkäys

Tää on siis sun kokemus/käsitys asiasta. Tosta kirjoitetusta saa sen kuvan, että kyseessä on fakta/tieto. Oikeesti kyseessä on luulo tai uskomus. En ainakaan oo nähny mitään tutkimusta aiheesta. Mulla on hyvin pitkä historia monellakin tapaa Kangasalta ja tapaan niin paljo kangasalalaisia päivittäin, että en allekirjoita tota väitettä. Ne henkilöt, jotka mut tapaa, huomaa nopeesti mun kiinnostuksen kiekkoa ja Tapparaa kohtaan, joten asia tulee usein puheeksi. Mun otanta kattaa runsaan ihmismäärän Kuhmalahden Vehkajärveltä Ponsan ja Raikun kautta Vatialaan ja kaikkea siltä väliltä. Itse olen sitä mieltä, että Kangasala on enemmän Tapparan fanimaastoa, mutta totuus lienee aika fifty fifty.

6 tykkäystä

Päivän painetussa Aamulehdessä mainostetaan tämänpäiväistä ottelua. Vahinko vain, että mainoksessa on Tappara-Ässät ja aloitusaika 18:30. Eipä siinä, nykyisellä informaatiotulvalla tuskin moni haksahtaa. Harmillisesti tuossa alalaidassa on myös kummilipputarjous otteluun.

Kummassakohan päässä rikkinäistä puhelinta virhe on tapahtunut ja onko näihin joku tietty menettelytapa seuran ja lehden välillä?

Aamulehden sivuilla sanovat että heidän moka.

2 tykkäystä

En löytänyt tunnustusta. Löysin vain oikaisun, jossa sanotaan, että lehteen päätyi väärä mainos.

2 tykkäystä

Odotan että Kiekkokiuas ja Johtava/Pohtiva ottaa kantaa Tapparan nousuun ja hyviin otteisiin Liigassa.

2 tykkäystä

Tulee varmaan heti sen jälkeen kun Tikun ja Takun thf antaa posia nyky Tapparalle.

1 tykkäys

Sanoisin itse asiassa, että ensin tulee jopa Sihvosen juttu. Hänkään tuskin myöntää olevansa väärässä, vaan hehkuttaa, kuinka nousu tapahtunut täydellisesti meidän pelin periaatteita noudattaen. Rantanen ja Nyholm korkeintaan lausuu pari kaunista sanaa Tapparasta, jos se onnistuu viimeisen finaalin voittamaan.

2 tykkäystä

Aika lyhyt ja mitätön vastaus pyyntöösi, mutta jotain kumminkin. Olisi tosiaan kiva, jos tekisivät videon Hämeen Sanomiin.

2 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Jääkiekkoanalyytikko Petteri Sihvonen

Keskitetään Sihvos-ihmettelyt Sihvos-ketjuun.

Tapparan KHL hankinta, just joo. Quotessa oleellinen uutisesta.

1 tykkäys

Se on just noin kuin JR sanoo. Turha tuosta nyt sen kummempaa episodia on median rakentaa. Vai onko negat muuten Tappara-leiristä vähissä? :laughing:

10 tykkäystä

Lehtinen-Podcast pamahtanut ilmoille. Ei varmaan mikään yllätys, että ylivoimapelissä on paljon potentiaalia parempaan.

4 tykkäystä

Jaaha, Benny Blood ja Miksa Järvinen bongattu Kalevan Prismasta. Ilmeisesti kuvaamassa jotain, koska mukana oli kameramies ja Arska Vallin. Miksan tosin bongasin kauempaa, etten tiedä oliko vain sattumalta paikalla.

Eiks joku toivonut “Benny ostoksilla” -tyyppistä inserttiä?

10 tykkäystä

Benny oli laittanut Instastoriesiin kuvan Miksan kanssa, eli voisi kuvitella, että joku yhteinen juttu oli.

E. Tämä oli Vallinin Instassa, eli tulossa Ari Vallin Showssa Tapparaan liittyvä jakso.

7 tykkäystä