Siinähän suoraan kerrotaan kuuntelijoille että jotain tapahtunut jääkiekon ulkopuolella. Noheva ja asiansa osaava toimittaja ei olisi kuuna päivänään sanonut tuota lausetta lainkaan vaan kysynyt ainoastaan jääkiekosta ja jättänyt kaiken muun jargonin pois.
Tästä olemme samaa mieltä. Olen sanonut ettei Sarilla ole käytöstapoja, mutta ei Sarin kysymys rikkonut journalistin ohjeita, vaikka kysymys oli mauton.
Jep mä taas näen että tossa rikottiin yksityiselämän suojaa. Mutta olettaisin että joku / jotkut on JSN kannellut ja sieltä ehkä joskus kuullaan jotain.
Toivottavasti kuuluisa karma iskee ja joku pääsee muistuttamaan toimittajan työpaikalle tapahtumista heti tuoreeltaan.
En tiedä IS:n motiivia lähteä tarjoamaan Bergerille puolustuspuheenvuoroa (kooste Urheilulehteen tehdystä haastattelusta eilen IS:ssä), mutta tänään aikamoinen rimanalitus kiekon väkivaltakeskusteluun ja loppujen lopuksi juttu päättyy Rautakorven kritisointiin.
Naurattaa Hoffrenin väliotsikko ”Populismi jyllää”. Kaveri itse ratsastaa nyt ennätyksellisen kokoisella aasilla juttunsa kanssa.
Tässä tämä uusin juttu:
Löysin tuon jutun jo eilen. Hoffa on hyvä toimittaja, jota arvostan. Näköjään vaan IS:n iso linja kahlitsee myös hänet. IS itkee onnesta, jos Rautakorvesta joskus päästään eroon. Huomioiden sen, miten vähän Rautakorpi oikeastaan sanoo mitään järin mielenkiintoista ja tyytyy pääsääntöisesti hokijargoniaan niin halu reagoida tähänkin mediassa on aika iso.
Joo, minäkin olen tykännyt Hoffrenin jutuista ja näkökulmista, mutta tämä oli minusta todellinen rimanalitus.
Ojamäki podcastissa.
En tiedä onko oikea ketju, mutta itse kaipaisin paljon enemmän juttuja meidän ulkomaalais vahvistuksista. Ei riitä että joku Telia tekee yhden pikku jutun, tai Tapparan uuden pelaajan haastattelu. Tapparan some tiimin pitäisi olla aktiivisempi ja jututtaa kavereita. Tyyliin juttuja/haastatteluita:
- Miten olet viihtynyt Tapparassa/Tampereella.
- Onko kausi ollut odotetunlainen
- Päälimäisiä muistoja/kokemuksia aiemmin uralta
- Ajankohtaisia peluutukseen liittyviä juttuja.
- Kevyt huumori painotteisempi kysely medley.
Jäis hyviä muistoja pelaajista, ja tulisi lähemmäksi faneja. Vai onko nämä ainoastaan meet & greet tapahtumien yhteydessä, vai onko niissäkään.
Terveisin etäfani.
Niin ja vielä lisäyksenä. Esim. Garteig oli käsittääkseni lopettamassa uraansa, nyt torjuu kuin muuri. Kaverista sais aika hyvän haastattelun yllä olevaan tapaan…
Kiitos, tätä en ollut nähnytkään. Siinähän melkein kaikki toivomani jutut olikin! Näitä lisää!
Löytyipä tämmöinen pätkä historiasta. Laitetaan tähän ketjuun siksi, että toiveissa olisi lisää tämmöistä tavaraa tänäkin keväänä. Mukana mm. Ontuva Juntunen jne.
Tapparan mestaruussauna Radio Rockilla
Tapparan osuus ajasta 12:05 eteenpäin.
Kuulosti siltä että pääasiassa oli OJ
Tästähän tulee muun muassa @Treppu n twitter julkaisu mieleen
Huikea aikamatka: “ei tartte toimittajaa ihan paskaks hakata…huumoria huumoria…”
Onneksi tätä ei pyydetty liigan toimistolta anteeksi, mutta kaukalon sisällä ymmärrettäviä virhetuomioita taas pyydettiin mm. viime keväältä. Muutenhan me oltaisiin kaikkea muuta kuin Liigan uhreja
Henkka pistää parastaan:grin:
Kaippa tää tähän viime kauteen kuuluu? Viime kauden joukkueesta porukkaa kuitenkin
Kas kummaa. Tappara nostettu taas tikun nokkaan. Jos joku muu seura ni oisko uutisoitu…
Ihan varmasti olis nostettu, en epäile yhtään. Ehkä viime kauden joukkue ei vaan ollu kovin viisas? Ainakaan juhlimishommissa… Jos se laivareissukin meni enemmän tai vähemmän mettään?