Mikko "Mikki" Leinonen – Tapparan toimitusjohtaja 1993-1996, 1999-2019

En usko tuohon. Jos uudesta toimarista alkaa tuntua että nyt meinataan laittaa puoli kuuden junaan, niin arvaatko kenen puhelin soi.:mikki:
Lisäksi siellä saattaa olla hallituksellakin sanansa sanottavana.
Mä luulen vahvasti että voidaan molemmat nukkua yömme hyvin.:blush:

15 tykkäystä

Erittäin isoja muutoksia on luvassa jokapäiväiseen tekemiseen, otteluihin ja asioita muuttuu parissa vuodessa isolla kädellä.
Kovalla työllä tämäkin on kuitenkin tie uusiin mitaleihin ja onnistumisiin. :heart_eyes:

1 tykkäys

Hallitus luo budjetin. Ei siellä kukaan pysty sooloilemaan. Turhaa panikointia.

12 tykkäystä
45 tykkäystä
93 tykkäystä

Kuuluu nykyään Tapparan hallitukseen.

22 tykkäystä

Mikähän muuten mahtaa olla syynä :mikki: paluulle?

Hallituksesta ei ole ainakaan jäänyt pois ketään. Ilmeisesti vain haluttu tuomaan näkemyksiä joita ehkä saattaisi löytyä. Mielestäni jopa ihan luonnollinen liike.

9 tykkäystä

Tyhmää olisi jättää Mikin kokemus käyttämättä.
Ja on eläkepäiville pientä puuhastelua.

2 tykkäystä

Joo näin se varmaan on mutta itse pohdin hieman pidemmälle että onko jokin muukin syy asialle. Mikki on ehdottomasti hyvä mies tuonne.

Jotain huhua tuossa joku aika sitten kuulin, että Mikki olisi tulossa takaisin.

Näköjään piti paikkansa.

4 tykkäystä

Hyvähän se on että joku tulee pitämään ns jöötä!

1 tykkäys

Jep, Tuntuu että hiiret ruvennu hyppii pöydillä ni Mikki tulee pistää vähä järjestystä kuntoon.

14 tykkäystä

Hyvä juttu, koska siinähän ei ole mitään järkeä että tuommoinen seura- ja urheilujohtamisen superhypermegavuorineuvos ei saa supatella kenenkään korviin näkemyksiään, eikä neuvottomat saa niitä kuultavikseen. Ja kaikki tämä vain jonkun vuosirengasmäärän suuruuden vuoksi.

4 tykkäystä

Natsagate-ketju oli suljettu niin laitampa tänne oheisen linkin.

1 tykkäys

17 viestiä siirrettiin ketjuun: Santtu Silvennoinen, erikoistoimittaja

Voisko joku referoida tärkeimmät kohdat ketjuun? En anna Ilves-fanin trollijutulle klikkiä.

5 tykkäystä

Mikki valittu Tamhockey Oy:n hallitukseen. Ja jutussa mainittu myös muut hallituksessa olevat jäsenet, kukaan vanhoista ei ole jäänyt pois.

1 tykkäys

Ei ole mikään yllätys että entinen toimitusjohtaja tulee valituksi hallitukseen. Ollut aiemmin juttuakin asiasta kun jäi pois, mutta Mikki sanoi silloin, ettei ainakaan ”ihan heti”. Suunnitelmissa siis ollut.
Nyt se se aika meni, ja on hallituksessa. Hyvä näin.

5 tykkäystä

Silvennoisen väitteeseen “Leinosen paluuta voi pitää yllättävänä, sillä hän mainitsi vuoden 2019 lopulla, että aikoo tulevaisuudessa nauttia jääkiekkoilusta vain katsojan roolissa” löytyy heti vastaväite saman vuoden 2019 eläkejuhlapäivän haastattelusta: “En minä voi jääkiekkoa kokonaan jättää elämästäni. Nyt ajattelin pyyhkiä pölyt jaloista muutaman viikon tai kuukauden ajaksi ainakin. Tulevaisuudessa voin Tapparan mukana jotakin tehdä.”

32 tykkäystä