Molempia tamperelaisseuroja edustaneet

Yritin tutkiskella asiaa tuloksetta Googlen kautta ja mieleeni juolahti kysymys että onko missään tehtyä listausta pelaajista ketkä ovat uransa aikana edustaneet sekä Tapparaa että Ilvestä?

Vittasmäki, Haapala, Kontiola nyt ainakin tulee mieleen. Näin nykypelaajista

E. Mutta en ole ainakaan nähnyt tuollaista

3 tykkäystä

Juurikin näitä mainittuja pelaajia miettiessä ajattelin että nyt kun Tampereenkin sisällä seuran vaihtaminen on yleisempää kuin entisaikoina niin ketkä kaikki ovatkaan aikojen saatossa näin tehneet…täytyy katsoa jos jossain tulisi listaus vastaan.

Taitaa olla aika paljon. Elorinne, Viitakoski Timo Koskela jne.

3 tykkäystä

Lisään Mikot Peltola ja Mäkelä.

3 tykkäystä

Ja tärkein meinasi unohtua: Mikko Pukka

14 tykkäystä

Teemu Aalto tulee myös mieleen tästä.

5 tykkäystä

Ja Atte Pentikäinen, joka on pelannut Kärpissäkin. Ja Ässissä ja Jokereissa.

Keneltä pelaajalta löytyisi eniten eri Liigan seuroja, joissa on pelannut?

Toni Mäkiaholta löytyy: HPK, HIFK, Tappara, Pelicans, KalPa, Blues, Kärpät (5 ottelun sopimus) ja TPS. :thinking:

4 tykkäystä

Tuo viesti ja pari sen jälkeen :point_down: En tiedä, onko “ennätys” rikottu sittemmin.

1 tykkäys

Juha Leimu.

1 tykkäys

Reijo Mikkolainen

1 tykkäys

Tämän pelimiehen Ilves-yhteyden olinkin kerennyt jo unohtaa kun olen mieltänyt Pukan aina vahvasti Tapparan ja SaiPan mieheksi. Kova maininta.

Pasi Petriläinen. Kuinka monta pelaajaa on muuten toiminut molempien seurojen kapteenina?

11 tykkäystä

Ehdit sekuntia ennen. Olin Hakametsässä katsomassa, kun kaveria taklattiin ensimmäisessä liigamatsissaan. Verilammikko jäi 16v. debytantilta jäälle.

Onhan näitä ollut runsaasti 2010-luvullakin, Palola, Mixa ja Metsola sun muut, meidän kärkiniminämme toki tunnetuksi tulleita nämä kolme.

Parempi varmaan ottaa tämä omaan ketjuunsa, jos meinaatte nimiä hirveästi tykittää. Avausviestistä voisi tehdä “wikin”, johon kuka tahansa saisi lisätä nimiä listaan, mutta luulen, ettei sitä jaksa kukaan ylläpitää.

Juuso Pulli.

6 tykkäystä

Seppo Ahokainen taisi olla kanssa kapteenin virassa, ainakin sijaisena jos ei vakituisena kapteenina.

1 tykkäys

Masi Marjamäki tulee ainakin mieleen jota ei vielä mainittu

4 tykkäystä

Jukka Ollila ja Sami Lehtonen. Yrjö Hakala.
Timo Hankela, Juha Metsola.

2 tykkäystä

Mika Niemi (s.1981)