Moikka! Niin kuin varmaan moni tietää niin olen Telialla töissä ja täälläkin on paljon operaattoreista keskustelua ollut. Minua suositeltiin tänne toriosioon laittamaan oma ilmoitukseni palveluista joita Telialla on tarjota asiakkaille joten otin neuvosta vaarin. Pyysin myös ihan Telialta luvan laittaa tänne nimenomaan Tapparalaisille erikoistarjouksia liittymistä, liigapaketeista sekä muista palveluista, tälle näytettiin johtoportaasta vihreetä valoa! ![]()
Joten ensimmäinen tuuttaus tarjouksia foorumilaisille:
(Nämä uusille asiakkaille)
4G Rajaton 100m liittymä 14,99€/kk +8,99€ avausmaksu (12kk määräaikainen). Ovh 21,99€/kk
5G 300m liittymä 21,99€/kk (12kk määräaikainen). Ovh 27,99€/kk
Kanavapaketit
Mtv katsomo+ urheilu ilman viihdettä 25,95€/kk+ Telia play Boksi 10,95 (12kk määräaikainen ja mahdollisuus 2 henkilön katsoa samaa peliä samaan aikaan) 34,95€/kk toistaiseksi voimassa oleva sopimus pelkkään kanavapakettiin
Mtv Katsomo+ Urheilu mainoksilla 33,95€/kk (12kk määräaikainen) 36,95€/kk toistaiseksi voimassa oleva
Ovh 42,95€/kk
Mtv Katsomo+ urheilu 39,95€/kk (12kk määräaikainen)
42,95€/kk toistaiseksi voimassa oleva. Ovh 47,95€/kk
Nämä hinnat suoraan minun kautta liittymiin yksityisviestillä!
Hinnat ovat toistaiseksi voimassa ja päivittelen tähän kampanjoita syksyn ajan. Alle voi esittää julkisia kysymyksiä ja toivonkin niitä niin mahdollisimman moni saa vastauksia mikäli joku arvelluttaa. Toivottavasti jokainen ymmärtää että teen tätä teille foorumilaisille ja se on suora kädenojennus teille jotta teidän ei tarvitsi kilpailutella liittymiä koska tuo aihe on ollut isosti tapetilla viimeaikoina että miten vaikeaksi sekin on tehty saada hyvät hinnat. Tässä ne nyt on, olkaa hyvä ![]()