NHL kaudella 2025-26

Tai Patrick Kane muutama vuosi sitten.

Ylipäätään tuo spin-o-rama on sellainen mitä harjoituskaudellakin on nähnyt Mikon harjoittelevan paljon.

1 tykkäys

Vaikea puolustettava tuo liike ja tekee puolustajasta niin hölmön näköisen kaiken lisäksi… ja myös veskarista.

1 tykkäys

Rantanen vetänyt pisteiden teon ja hienojen maalin lisäksi ihme goonivaihteen päälle. Jäähypörssin kärkeen ja toinen ulosajo kolmeen peliin. Tästä taitaa tulla jo pelikieltoakin. Ehkä.

2 tykkäystä

Katsokaa kuka on jäähypörssin kärjessä💪

1 tykkäys

Sais saada kunnolla selkäänsä noista sikailuistaan. Varsinkin tämä viimeinen on ihan älytön taklaus.

1 tykkäys

Lehkonen spekuloi, että olisi seurausta valmennuksen linjauksesta fyysisyyden kasvattamiselle. Onhan Rantanen kautta aikain ollut kaikkea muuta kuin sikailija.

Tästä olisi ihan hyvä tullakin vähän pelikieltoa niin voi vähän reflektoida toimintaa kaukalossa. Jos tarkoitus on ajaa taklauksia enemmän, niin pitää valita vähän tarkemmin tilanteet. Ettei ainakaan tule kolmantena pelaajana tilanteeseen.

Rantaselle yksi peli kakkua

2 tykkäystä

Palmieri nousi karmean vamman jälkeen pystyyn, nappasi mailansa ja kävi riistämässä kiekon Flyers-pakki Emil Andraelta . Kiekonriiston jälkeen Palmieri heitti vielä pienen rystylätyn Jonathan Drouinille , joka jatkoi pelivälineen Emil Heinemanille . Ruotsalainen kiskaisi kumin ylähyllylle.
Kun Heineman, Drouin ja kumppanit juhlivat maalia kentällä, Palmieria talutettiin pukusuojaan. NHL-toimittaja Elliotte Friedmanin mukaan 34-vuotias luottomies on sivussa eturistisidevamman vuoksi 6–8 kuukautta. NHL:n runkosarja päättyy huhtikuun puolivälissä eli Palmierin kausi on käytännössä paketissa.

NHL-pelaaja loukkaantui karmealla tavalla – Sitten tapahtui jotain uskomatonta..

1 tykkäys

Eipä ole tilanne juuri muuttunut itäisessä konferenssissa. Toki Carolina pienessä karussa mutta edelleen muut sijat eli 2-16 on kaikki 8 pisteen sisällä! Aika huikean tasaista ottaen huomioon, että pelejä on pelattu jo reilusti yli kolmannes.

1 tykkäys

Detroit laitto Washingtonia käkättimeen kummassakin viikonlopun pelissä. Kummassakin matsissa Washington paino hullun lailla päälle ja osin jopa tuuri pelasti Detroitin. Ne oli Wingsille tärkeet pisteet, koska Itä on tiukka kuin kurkkupurkin kansi. Ovetchkin on kyllä jo naurettavan jä säälittävän rajamailla olevaa seurattavaa. Kaveri on lihava kuin mikä ja liikkuu jäällä vain vetopaikkaansa. Jos vetää yhden aktiivisemman vaihdon, niin seuraava on sitten jo seisoskelua. Hyvä Wings, joko tänä kauniina vuonna se playoff paikka sieltä tulisi!

5 tykkäystä

Pientä hippaa.

Ei ensimmäinen eikä viimeinen kerta näiden joukkueiden välillä.

1 tykkäys

Se on hämmentävää näin eurooppalaisesta näkökulmasta kun täällä puhutaan vastustajasta kaverina. Kaveri oli parempi ja kaveri teki paikoista maalit.

:flexed_biceps: Siinä veteraani vetää hienosti

4 tykkäystä

Voi olla että 30. maaliskuuta nähdään poikkeuksellista toimintaa Toronton pelaajien toimesta.

Välillä palstalla naureskellaan kun nopein pelaaja on joku Sylvegård, niin NHL nopein pelaaja on myös 191cm pelaaja.

28-vuotias laitahyökkääjä rikkoi ottelussa vanhaa seuraansa Washington Capitalsia vastaan tekemällään spurtilla Miles Woodin aiemman nopeusennätyksen. 191-senttisen hyökkääjän huippunopeudeksi mitattiin 24,94 mailia eli 40,01 kilometriä tunnissa.

40,01 suljetussa kaukalossa on muuten aivan kammottava vauhti.

Tekoälyn mukaan tuolla vauhdilla törmäyksessä on todella suuri riski vakavalle sisäiselle vammalle. Vastaa törmäystä pieneen autoon.

Jossain kohtaajan jotain pitää tehdä tälle vauhdin kasvulle. Onko se sitten punaviiva takaisin? mutta ällistyttäviä vauhteja alkaa olemaan :thinking:

Pudotuspelien ensimmäisen kierroksen parit:

e: Omat veikkaukset miten pelit menee.

Carolina–Ottawa 4-1
Pittsburgh–Philadelphia 4-3
Buffalo–Boston 3-4
Tampa Bay–Montreal 4-2

Colorado–Los Angeles 4-0
Dallas–Minnesota 2-4
Vegas–Utah 4-3
Edmonton–Anaheim 4-1

3 tykkäystä

Ensimmäistä kertaa 4 vuoteen Kings ei kohtaa Edmontonia ensimmäisellä kierroksella​:laughing:

Montreal-Tampa Bay kyllä ehdottomasti itselleni se mielenkiintoisin pari, Dallas-Minnesota hyvänä kakkosena.

5 tykkäystä

Kyllähän tuo Buffalo - Boston on melkoisen maukas pari.

Tämä oli joskus NHL:n kovin kaksintaistelu..

2 tykkäystä