Olli Palola

Olli Palolan Jokerien Game Worn paita myynnissä huuto.netissä:

Hintaa tällä hetkellä 205€. Eipä muutkaan kuin Tolvasen paita nyt missään tuhansissa pyöri. Suurin osa alle 500€.

Kohteet sulkeutuu sunnuntaina klo 20:00.

Palolan paita yhä 205€. 22:43. Tapparan 7 ketjun pelaajankin paita myytiin tällä kaudella kovemalla hinnalla.

Nyt nousi hinta 231€. 22:59

Reilu tunti huutoaikaa jäljellä. Hinta nyt 356€.

1 tykkäys

Nuo hinnat nousevat vasta viimeisen puolen tunnin aikana.

Palola siirtyy Kunluniin Tapolan mukana:

10 tykkäystä

Kuulin luotettavasta lähteestä että Tappara oli tarjouksen Palolalle jättänyt kanssa.

Ei tule Marjamäen kanssa toimeen yhtään.
(Huom: Kenen passi leimaamatta Tanskassa)
Lisäksi valmentaa ensikaudella Jokereita.

Tapolan kanssa Tampereelle samalla junalla
1-2vuoden päästä? Maistuisi!

20 tykkäystä

Jos ei tule toimeen niin miksi edes lähti MM-kisoihin? :smile:

Aika skepeliltä kuulostaa.

3 tykkäystä

Onhan sielä itse Tapolan Jussi (1+1=?)

Ok. Mistähän moinen välirikko? Onko ne edes tehneet paljoa töitä yhdessä aiemmin?

Palola tänään kokoonpanossa ilmeisesti.

Sen verran tästä on infoa että roolitukseen
liittyvissä asioissa ollut erimielisyyttä.
Tiedä siitä sitten… Jokereiden avainpelaajia oli kuitenkin poffeissakin.

Nonni Palli Olola tulee kolmosketjun maalinsylkijäksi tänäpä juutteja vastaan :slight_smile: !! - Ex-tapparat ovatten terästä!

1 tykkäys

Sellainen toimeentuleminen Marjamäen kanssa. :smile:

Hianoo nähdä Opa peleillä.

Tämä mies pitäisi saada ylivoimaan.

3 tykkäystä

Harmittaa Palolan puolesta. Ei saa kunnon näyttöpaikkaa, vaikka muutamat hyökkääjät alisuorittaa.

1 tykkäys

Mä tiedän, että näin ei saisi sanoa ja monesti oon ollut Palolan kohtelusta eri mieltä maajoukkueessa, mutta tällä kertaa ymmärrän valmennusta.

Ja tää on sitten vaan mun mielipide: jokaisella on varmasti omansa.

Palola ei ole kovin kaksinen pelaaja 3. tai 4. ketjuun. Jos Palolalle ei ole heittää roolia ylivoimasta tai 1. / 2. ketjusta niin en minä hänessä mitään erityistä näe, jonka perusteella kannattaisi pitää kokoonpanossa. Hän sai peliaikaa kyllä Tanskaa vastaan ja se ei tuottanut yhtään mitään - pelkästään pörräämistä päädyssä. Yritystä on paljon, mutta jos yritys ei tuota mitään hyötyä joukkueelle niin ei oikein pelatakaan kannata.

Tällä hetkellä 3. ja 4. ketjussa on kuitenkin pelaajia, jotka tuovat noihin rooleihin paljon enemmän kuin Palola. Esimerkiksi 4. ketjussa pelaava Pesonen pystyy tekemään maaleja, mutta hän tuo myös nelosketjuun taidoillaan lisää. Marko Anttila on aivan selkeä valinta alaketjuihin ja toisella laidalla pyörivä pelaajakin tuo sinne selvästi jotain.

Jormakka tuottaa omalla liikkeellään kolmosketjussa. Ei ole tehokas, mutta tekee tilaa kavereille. Mäenalanen taistelee kovasti, vaikka ei olekaan tulosyksikössä. Manninen pystyy pelaamaan sentterinä, jota taas ei vastaavan roolin Palola pysty.

Palolan täytyy saada iso rooli, jotta hänestä on iloa. Marginaalisessa roolissa hän ei ole monipuolisin pelaaja ja silloin oikea ratkaisu on peluuttaa alaketjujen roolissa pelaajia, jotka sinne sopivat.

9 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Kunlun Red Star 2018-19

Opalle hattu Sibiria vastaan!

15 tykkäystä

Komeesti vielä viimeisessä erässä kavennus- ja tasoitusmaali. Ensin 19.45 ja hattu täyteen 19.57. :slight_smile:

9 tykkäystä

Suomikiekko kertoo Palolan tehneen yksivuotisen sopimuksen Kunlunin kanssa.

2 tykkäystä

Palola alistaa.

18 tykkäystä

UFA:n Juha Metsola näki paraatipaikalta upean maalin.