Ostetaan: Tappara kangasmerkki

Ostaisin ommeltavan Tappara logo kangasmerkin. Itse asiassa en tiedä onko sellaisia edes tehty? Fan Clubilla taitaa olla, mutta hakusessa logo ilman tekstiä.

Näitä kans koittanut etsiä tuloksetta opiskelijahaalareihin kiinnitettäväksi jo useita vuosia. Mulle saa kanssa laittaa viestiä, jos olis ihan simppeli brodeerattu logo tarjolla.

Vaatii tosiaan aikoinaan vähän yritystä löytää ja irroittaa vanhasta Tapparan fanituotteesta brodeerattu merkki haalariin, mutta mahdollista se oli… Toki tästäkin alkaa olla aikaa reilusti (lähempänä 2000 -luvun vaihdetta :grimacing: ).

TFC:n merkkejä on muistaakseni Tappara Shopissakin ollut

Vanhana tieteenharjoittajana voin antaa vinkin.
Ostin 90-luvulla pienen Tapparan lipun ja ompelin sen haalariin.

1 tykkäys

Minulla on haalareissani Tapparan logo kangasmerkkinä (Terveystalon mainoksen päällä) ja väitän ostaneeni sen joskus Hakametsästä.

Tarkoituksenani on alkaa tekemään festari/keikkaliiviä ja mielelläni laittaisin siihen bändimerkkien lisäksi Tapparan ja Liverpoolin merkit…

2 tykkäystä

Lehdon Mika aikoinaan sanoi sen suoraan että ovat tehneet päätöksen olla jakamatta noita kangasmerkkejä kun aina löytyy niitä jotka eivät osaa logoa arvokkaasti edustaa. Itseltä löytyy Mikalta saatu kangasmerkki. Paljonko laitetaan hinnaksi @Jarva :grin::sunglasses:

3 tykkäystä

Sano hinta. Väittäisin osaavani edustaa logoa :slight_smile:

1 tykkäys

Kai noita voisi silti myyntiin tehdä? Samalla verukkeella voisi lopettaa fanituotteiden myynnin. :smiley:

6 tykkäystä

Tarkoititko että samalla lopetetaan joidenkin fanituotteiden myynti kun näppäräkätiset nikkaroivat ne itse, jos Tappara-logollisia kangasmerkkejä myytäisiin? :rofl:

Tuo mitä @Arra ehdotti on varsin hyvä ehdotus.
Eri myyntikanavissa on jälkimarkkinoilla erilaisia tuotteita mistä sen logon saa saksittua irti.

3 tykkäystä


Kyseinen merkki komistaa tyttären haalaria , en taida myydä…kunhan * tuilen :rofl:

4 tykkäystä

Mä otin kangaslogon Orange Power piposta (lähti helposti irti) ja ompelin sen sinioranssiseen läppärireppuun. Kuva löytyy osastolta Omavalmisteiset fanituotteet.

3 tykkäystä

Juuri tänään mietin nyt kun opinnot alkoivat että saakohan tällaisia mistään ihan vain Tapparan logolla, Fan Clubin tekstillä varustettuja olen nähnyt kyllä. Eli jos joltakin tällainen pelkkä logo löytyy niin saa myös minulle tarjota mikäli omastaan on valmis luopumaan. Lupaan edustaa meikäläisiä tyylillä. :sweat_smile:

Jännä kyllä jos ei Tapparan fanituote valikoimasta kangasmerkkiä löydy. Kuvittelisi, että se olisi ihan eka tuote mikä myynnissä on ikinä ollut. Mutta ehkä siinä on noita edellä pohdittuja syitä takana, että ei haluta sitä logoa sitten jotenkin “epäsopiviin” paikkoihin tai jotain.

Tähän kuitenkin tarjoan hyvän ratkaisun teille ystävät hyvät. Ei muuta kuin rotsit ympäri ja ipan fanikauppaan. Sieltä löytyy kangasmerkki. :smirk:

4 tykkäystä

Kun supermummo kutoo sata sinioranssia pipoa ja ompelee niihin parin euron Tappara-merkit kiinni ja kauppaa ne torilla, niin siitä saattaapi tulla aika monta myymätöntä pipoa Tappara Shopille.

11 tykkäystä

Fanclubin merkkejä on kyllä ollut Tappara Shopissakin välillä…

Onkohan kukaan kysynyt viimeaikoina Lehdon/Shopin kantaa kangasmerkkeihin näin uudella aikakaudella - opiskelijapelejäkin on ollut Areenalla… luulisi markkinaa löytyvän ainakin Tappara -logolle ja miksei Tapsu -merkillekin jne?

Muutenhan historiassa noita on joutunut nyysimään vanhoista verkkareista, pipoista jne mistä on helposti irti lähtenyt…

Ei taida Shopissakaan olla mitään halpaa tuotetta tällä hetkellä myynnissä missä olisi irroitettava merkki?

1 tykkäys

En ole hiljattain kysynyt, mutta ei tästä niin kauaa ole kun kanta oli selvä EI. Ja toden totta, ymmärtäähän tuon, se olisi aika typerähkö temppu tuoda kangasmerkki markkinoille - sitten olisi kirjava joukko omatekeleitä siellä täällä ja koko homma menisi villiksi. Lisäksi iso riski tuotemerkin väärinkäytölle. Omaan käyttöön ehkä ok, mutta laajemmin ajateltuna ei…
Toki, voihan niitä tuoda markkinoille tyyliin 100€ kappale, se voisi olla kenties hyväkin tapa…kassa kiittää.

3 tykkäystä

Toisaalta muilla seuroilla näitä on ollut myynnissä iät ja ajat… (esim. HIFK).

Toki osa hauskuutta oli aikanaan opiskeluaikoina metsästää jostain Graalin malja eli Tapparan kangasmerkki ja lisäähän tuo merkin arvoa kun niitä ei ollut helposti saatavilla.

3 tykkäystä

Shopissa oli ainakin sellaisia Tappara Fan Club kangasmerkkejä myynnissä. Näppärä taitelee siitä pelkän Tappara logon jos se Fanclub teksti häiritsee.

Viime talvena myydyistä Tapparan Bucket -hatuista löytyy myös hyvän kokoinen logo… Jos sellainen alkaa kesän jäljiltä olemaan entisessä kunnossa