Ostetaan: Vanha TFC kangasmerkki

Ostetaan Tappara Fan Club kangasmerkki. Useampikin kelpaa:

Mulle kävisi myös yksi tuollainen. Harmi, ku noita ei ole saatavilla uutena

Edit. KANGASMERKKI
Tällaisia löytyy nykyään.

1 tykkäys

Niin noita kysyttäjä kangasmerkkejä ei kai ikinä ole ollut tappara shopissa myynnissä. Ne on fan clubin omia merkkejä. Itse olen aikanaan ostanut fanclubin pisteestä hallin käytävältä. Eikö ole sielä enää tarjolla?

3 tykkäystä

Siis tuollaisia joita kysellään oli kyllä ainakin vielä viime syksynä myynnissä areenan ulkopuolella olevassa shopissa, ainoa ero oli että noissa kirjaimissa ei ollut kuvassa näkyviä valkoisia yksityiskohtia. Mutta sieltä itse ainakin olen käynyt ostamassa noita.

1 tykkäys

Muistelen, että näitä tuli jopa kotiin (Fan Clubin kirjeessä) vuonna Miekka ja Kirves. Mutta sen jälkeen en ole löytänyt.

Viime syksynä oli ainakin Tapparashopissa myynnissä areenalla ja lipastin useamman. Oli kassalla sellaisessa pienessä korissa. Verkkokaupasta ei ole pystynyt tilaamaan.

Valitettavasti ei ole ylimääräisiä enää jäljellä itsellä. Pystyisiköhän noita kysymään vielä jos olisi jäänyt varastoon notkumaan, vaikka ei virallisessa myynnissä olekkaan enää?

1 tykkäys

Soitat vain shoppiin ja kysyt :+1:. Monta tuotetta on tullut ostettua kissanmaankadun aikoina Mikan omista kellarivarastoista :grin::joy:.

5 tykkäystä

Meidän kangasmerkkejä myytiin kyllä shopissa. Ovat toistaiseksi loppu, koska suunnittelimme uudistavamme merkkiä, mutta kyselyitä tulee sen verran paljon että tilaanemme niitä lisää. :blush:

Edit. Asia laitettu vireille toimittajan kanssa.

7 tykkäystä

Mahtavuutta :slight_smile: