Omat aikataulut muuttui siten, että ehtisinkin fanibussin matkassa perjantaina Kouvolaan. Jos siis löytyy joku, jolla homma mennyt toisin päin, eikä jostain syystä pääse matkaan, niin voisin ostaa pois.
Laita sähköpostia info@tapparafanclub.fi, yksi peruutuspaikka olisi vapaana!
No niin, matka saatu ostettua!
2 tykkäystä
Kannatti muuten lähteä.
8 tykkäystä