Hyvä idea, pojan hierontoja kun on tässä maksellut niin varmaan tulisi hänellekin tarpeeseen
Liikut vaarallisilla vesillä. Hieno huomata myös, että olet ajoissa joululahjojen hankinnassa, kuten itsekin.
On selkeä riski, että pojan likkakaveri ajattelee lahjan saatuaan, että ” mitä se ropellipää meni ostamaan”.
Mene varman päälle lahjakortin kautta. Varmaan löytyy yrityksiä, joissa on manikyyrit, pedikyyrit, hieronnat ja muut rapsutukset tarjolla. Saa sitten itse valita mieleisimmän.
Jos on Tampereella, niin lahjakortti esim. tällaiseen, kuten @Tertsi ehdottaa. Itse ostin omalle puolisolle aikanaan tähän liikkeeseen lahjakortin, kun tiesin siellä muutenkin käyvän.
Vaatekauppa? Zalando esim?
Vaimolle ostin akkukäyttöisen märkä-/kuivaimurin. Tosi kätevä autotallissa. Haenko jo petivaatteet sohvan lähelle?
Hae, voit laittaa jo lakanankin valmiiks.
Ei vaan, jos imuri on tarpeeksi hyvä, niin sitten on pienet mahdollisuudet olemassa. Vaaka on ainoa varma keino päästä sohvalle tai ulkoruokintaan.
Kyllä keittokirjallakin vanhemmalla iällä aika lähelle sohvaa pääsee
Meillä ei aikuiset osta toisilleen lahjoja, joten kummimuksujen lahjomisella pääsee jo pitkälle. Ostin kyllä teepussit kummitädille ja äidille, koska tiedän, että ne menee käyttöön.
Mulle tärkein lahja on aina hyvät jouluruuat ja sukulaisten läsnäolo. Tänä vuonna kyllä vähän lipes ja ostin itselleni parit kengät, mutta käyttöön nekin tulee…
Niin kasvohoidosta puhumattakaan.
Osallistuttiin “lahjapuukeräykseen” ja oikein hyvää joulua kahdelle teinipojalle
Vaimolle lahjaksi vaihdoin hänen autoon öljyt ja pesin sisä/ulko
Tyttärenpojalle ensisukset, Disney klassikkokirjan ja rekan
Aikuisille lapsille (kielsivät lahjan), joten annan kirjekuoret jokaiselle
Hyvää Joulua Tappara-yhteisö
Päädyin tähän, kiitoksia myös @Tertsi .
Vaatelahjakortti ei tähän kohtaan napannut, kun on osa-aikaisesti vaateliikkeessä duunissa niin saa kledjunsa henkilökuntahintaan.
Hitti vai huti linjalla mennään tänä vuonna kun vaimolle tuli ostettua painopeitto. Välillä kun valittelee kun tuli huonosti nukuttua. Alkaa muuten 25v yhteiselon jälkeen olla haastavaa välillä lahjojen ostaminen
Meillä oli hitti, ostin lahjaksi muistaakseni toissajouluna. On kuulemma nukkunut paremmin sen kanssa.
- Kulta, voisinko saada satasen?
- Mihin taas tarvitset rahaa?
- Ajattelin käydä kauneushoitolassa.
- Olisit heti sanonut, tässä on viisisataa euroa.
Kummipoika oli omin kätösin ahertanut minulle oheisen lahjan. Pääsee kyllä miesluolaan näkyvälle paikalle kunhan pääsee takaisin kotiin.
Saatiin tyttäreltä liput 12.2 Tappara-Ilves peliin.
Pakko oli laittaa molemmat, koska otan olutta mukaan joulusaunaan.
Eli tölkkejä vain, tiukkaan en ole koskenut enää 22 vuoteen…
@Tapparaforever Kuulostaa hyvältä etenkin, jos ei ole karanteenia Suomessa.
Tämäpä juurikin…
Ei kai vaan ala hiipua jo ennen satasta… Hieno kyllä muuten.