Ostitko lahjoja? Saitko lahjoja?

Monta lahjaa annettu ja 0 saatu. Meni juuri niin kuin pitikin.

Edit. Unohdinkin että sain joulukalenteriarvan ja siitä voitin 50€. :+1:

9 tykkäystä

Pikkuveljelle tuli kirja ostettua ja porukoille sitten veljen kanssa kimpassa Room Escape-lahjakortti. Päästään kokeilemaan porukalla yhteistyötä. Toki sitten tuli myös koirille pienet herkut ostettua myös.

Itselle riipasin joululahjaksi uudet luistimet, hanskan ja mailan sekä pari uutta game wornia seinälle roikkumaan :smile:

Toi se pukki sitten myös yhden kirjan ja täydennystä iittalan astiastoon.

Kyllä paras joululahja kuitenkin on se, että saa rauhassa viettää aikaa sukulaisten kanssa.

6 tykkäystä

Tappara kollarit,Lehtonen t-paita,Tappara huulirasva,arpoja,pesuainetta,sukkia oliskoha sii pääpiirteittäin. Ja synttärilahjaks Tappara huppari :wink:

5 tykkäystä

Hiukan tuli myöhässä lahja. Eli Joulupäivänä minusta tuli isoisä tyttövauvalle! “Röyhistää rintaansa”!

46 tykkäystä
5 tykkäystä

Hankin lahjat Tapparam miähelle ja Ilveksem miähelle. Näin universumissa pysyy hyvä ja paha tasapainossa. Sellisäks tuin Tampereen köyhiä lapsiperheitä Legoilla. Legoilla, koska ne oli junnuna top 1 lahja.

Itte saan joulun helpoimman ja rakastetuimman lahjan, ainakin jos Finnkinolta kysytään.

12 tykkäystä

Tänävuonna lahjoja ostettu lapsenlapselle, aikuiset saavat itse tehtyjä ruokalahjoja. Lahjoja olemme ainakin turhuuksien osalta kehoitettu meillepäin välttämään mutta tosiaan omavalmisteisiin Tappara tuotteisiin laitoinkin kuvan upeasta valaisimesta jonka pukki oli kiikuttanut.

Kyl määkin ainakin yhden lahjan sain. Eilen asiakas antoi mulle Tappara punaviinin. Eli hyvin oon tuonut esille mikä on mun jengi.

5 tykkäystä

Tappara villasukat sain.:tappara:

2 tykkäystä

Tappara sinappia tuli sopivasti ruokapöytään tänne kehäkolmosen viereen!

3 tykkäystä

Kummimuksuille hankin kunnon paketit, aikuiset lahjon viinipulloilla ja loput kersat suklaalla.

Viikko sitten kävin äiteen luona ja hoksasin, että Pizzamestareiden passi oli täynnä joten sain ilmaisen pizzan. Aiemmin päivällä oli tullut MLL:ltä tekstari puhelimeen jossa pyysivät lahjoitusta niin lykkäsin pizzarahan sinne, niin karma pysyy tasapainossa.

Itselleni hommasin jos toimivan jääkaapin ja uuden sängyn, joten tuntuu etten tarvitse tähän lähtöön enää mitään.

4 tykkäystä

Kyllähän tässä saisi pikku hiljaa lahjat jakaa, niin saisin istua kirjojen seuraan ja olla poissaolevana paikalla.

2 tykkäystä

Sehän meni ihan putkeen, sain kylpytakin, pari kirjaa ja Kuusamon vuosiuistimen.
Vastavuoroisesti vanhempi poika sai tietokoneen, luistimet ja jotain muuta. Nuorempi poika sai palomies Sami leluja sekä Buzz Lightyear robotin.
Rouva sai haluamansa älyurheilukellon, pari kirjaa ja yöpuvun isännän mieleen.
Pari tuntia ilmapiiriä haistelleena sanoisin että kaikki sai juuri haluamansa ja meillä on onni ja rauha maassa.

6 tykkäystä

Lapselle tuli taas kaikenlaista ostettua, itse sain perus Axe pakkauksen yms sukkia. Joka vuosi sama homma. Sentää väri vaihtuu joka vuosi sukissa yms. :joy:

7 tykkäystä

Poika sai ehkä hienoimmat peltorit mitä maa päällään kantaa :muscle:.

23 tykkäystä

Meitsi sai Tappara kintaat, Reijo Mäen viimeisimmän, villasukat, brandy ja wiskipullon. Frouvakin sai Suomen ykköskintaat ja pyyhkeen. Lapsille joista kaksi jo aikuisiässä ja junnu kohta 16v saivat mitä halusivatkin. Lähinnä lahjakortteja…

2 tykkäystä

Ostin itselleni PS4 ennenaikaisena joululahjana ja muille totesin että haistakaas huilu. (Pari ihmistä sai kukkia ja suklaata tosin)

7 tykkäystä

Sain lahjaksi osuuden Sheriffistä!!!

16 tykkäystä

Sain lahjaksi kirveen, oranssilla varrella tietysti.

6 tykkäystä

Sain mä glögipullon ja kylpytakin. :+1:

2 tykkäystä