Ostitko lahjoja? Saitko lahjoja?

:womans_clothes: :jeans:, :moneybag:, :chocolate_bar:, :tickets::slot_machine:, :bed:

2 tykkäystä

Itse sain joulun alla asiakkailta lahjaksi pari viinaputelia. Toinen meni isäukolle ja toinen appiukolle :grin: Itse sain deodoranttia, parit kalsarit ja sukat + kylpypyyhkeen. Todella tyytyväinen olen. Ja se pieni muistaminenhan tärkeintä :blush:

1 tykkäys

Sain kahdet villasukat. Eivät minkään seuran mutta oikein mukavat ja lämpimät. :slightly_smiling_face:

5 tykkäystä

Sain palan maata Skotlannista ja siitä johtuen myös Lordin arvonimen!

14 tykkäystä

Onnea. Eihän tullut mukana Lordin ulkonäköä?

5 tykkäystä

Riippuu keneltä kysyy.

2 tykkäystä

Juniori on yrittänyt tänä talvena pientä isämurhaa kannattamalla välillä Ilvestä (:slightly_frowning_face:) ja välillä jopa Ässiä (:face_vomiting:).

Joulupukki otti kuitenkin homman haltuun laittamalla pakettiin Kuuselan paidan nimmarilla ja kortin jossa koko joukkueen nimmarit. Kannatus oikeni. (Huom. en siis ollut itse asialla vaan Joulun taikaa).

30 tykkäystä

Anna kun arvaan, hommaan liittyy pullo viskiä?

Miten hra. lordi haluaisi häntä jatkossa palstalla puhuteltavan? :slight_smile:

1 tykkäys

Ei liittynyt viski ja puhuttelu käy ihan samoilla määreillä kuin tähänkin asti eli urpo ja nillittäjä käy mainiosti. Kunhan ymmärrätte keskustelevanne Lordin kanssa.

8 tykkäystä

Sain kaksi arpaa, olivat tyhjiä.

Paras lahja tulee oleen kun pääsen tunnin tai kahden päästä kotiin sukuloimasta.

2 tykkäystä

Vaimolle ostin lipun Talvihelvettiin ja Volbeat helvettiin Suvilahteen.

2 tykkäystä

Mä voitin faijan lahjoittamasta arvasta 2€, eli joka joulu tulee jotain. Faija pisti kyllä pahan kurvipallon antamalla vihreä kuula -konvehteja kylkeen. Ihan rajoilla pystyykö noita syömään…

4 tykkäystä

Annoin lahjoja ja sain itsekin muutaman paketin. Kaksi pulloa viskiä ja pari Vuorisen kirjaa joiden parissa loppuilta sujuukin rattoisasti.

2 tykkäystä

Tämä on muuten hyvä yhdistelmä. Saa lukea kirjat uudestaan täysin “uusina” viikonloppuna. :wink:

9 tykkäystä

Sehän riippuu täysin viskin määrästä :wink:

Toki jos lähtisi tuhoamaan koko lahjamäärää kerralla niin jäisi ensimmäinen opus alle puolenvälin kun ukko kuorsaisi

6 tykkäystä

Itse maistelen parasta aikaa savuisia Isleylaisia. Viski on jaloin joulujuoma.

7 tykkäystä

Äidille Tappara vilttiketju viltti sekä sinappi. Pari muutakin sinappia jakoon ja enolle ilvesmiehenä taas vihreätkuulat

2 tykkäystä

Hei, ollaankohan me naapureita skotlannissa :smiley:

1 tykkäys

Tulihan sitä ainakin Hakametsä- kirja, pyjama, kylpypyyhe, pari laatikollista vihreitä kuulia ja finlandiamarmelaadia. Niin ja uusi läppärikin tuli vanhan jo pahasti hyytymään alkaneen vanhan tilalle. Erittäin tyytyväisenä ollaan :slight_smile:

1 tykkäys

Vilttiketju-viltti, onko se tehty omien junnujen pelipaidoista? :thinking:

2 tykkäystä