Miten voi olla?
2 tykkäystä
Yllättyneet käsi pystyyn
2 tykkäystä
M i t e n?
Voi voi ja voi…
Uskotteko kotona?!?
Mä syytän Rouhijaa. Harmittaa jinxailut.
1 tykkäys
Yllättyneet käsi ylös
Deja vu.
Montako kertaa???
Toivottavasti ei koeta keväällä näitä. Tästä alkaa tulla perinne.
1 tykkäys
Katsos vaan kun pomppii taas
1 tykkäys
Kiekko vei Atamia.
Kannattasko sun Jukka nyt ■■■■■ miettiä miten nää tilanteet pelataan?
3 tykkäystä
Miten aina käy näin
Toisilla toimii suolapatsastelu…
1 tykkäys
Mies ei tunne kipua, mutta olkapää kainalossa vaikea pelata… ![]()
Tais selvitä mustelmalla…
VOI ■■■■■■
Kuusela hyh hyh
Alkaa olla jo surkuhupaisaa.
#tapparapaniikki
Melkosta paskaa, yleinen vitsi tää sulaminen. Se on fakta. Hävetkää.
Ei tämä ole todellista. Ei ole. Ei voi olla.
Ja taas, ei voi taas olla totta