Tollanen flipperi taas
Nyt lähti kausari jäälle
Kun ei pää kestä niin se ei kestä
Taas kaikki lähti Jasun 100-0 alotushäviöstä
Haha ei stana
Jumalauta se on tapahtunut!
0 vetoa kolmoserään…TAAS!!! Voi ■■■■■ jumalauta mitä paskaa
Hukkasiko Jukka miehensä maalin edessä vai mitä tarkoitit?
Teemu, mäkin itken.
Täh? Oli tasainen aloitus?
Luottoratsu
Jasu piti mailaa mutta ei pitänytkään
Polasek näytti tunnetta
Siis miten tossa voi aina käydä noin…voi ■■■■■ ei oo todellista ton sähläyksen kanssa…ihan on tahdosta kiinni
Siis AINA Jasu häviää tärkeimmän aloituksen. AINA.
Jasun luistimesta pomppasi. Eihän näille mitään voi.
Hyvä tiistaipeli ollut silti.
Aivan oikein jälleen. Sitä saa mitä tilaa
Onhan siinä tuuriakin mukana mutta mitä ■■■■■■ oikeesti?
On siellä 1 torjunta.
IFK:n tasoitus oli enemmän kuin ansaittu. Nyt jumalauta pelaajat ja valmennus voisi herätä, että kolmannessa erässä voi yrittää pelata jääkiekkoa, eikä pelkkää kiekon roiskintaa vastustajan päätyyn.