Heittelikö ne Turussakin aikanaan kakkospaikalla noita kausareita? Hallihan palaa, jos joskus menee huonosti.
Jokohan siellä heittokättä venytellään? ![]()
Ja nyt odotan taas innolla sitä, että saan positiivisuuteni vuoksi n. kymmenen “lällättelyviestiä” yksityisviestillä…
Joka-vitun-peli, sama laulu.
Näyttö paskaksi. Ei nää ny jatkoa.
Ei pysty ymmärtämään
Kyllä se on totta. Ottakaa silmä käteen. Tuo oli tiedossa.
Hsss! Ei saa syyttää Jukkaa, täällä saa siitä lippua.
Onneks tähän on jo totuttu
“Tasainen aloitus” missä kiekko 100-0 IFK pakille, joka levittäö kiekon laitaan → hyökkäys
Olis hakannu kiekkoo ennemmin sillä mailalla. Säälittävää tollanen.
Aloitus oli keskialueelta.
Ei mittää muuta. Devor sukkeri ja jeremi ruunikki.
Grönvallilla miljoonan biljoonan katse, suu auki ja sitten alko kynä sauhuamaan. Miettikö keitä meillä ny pelaskaan vai mitä
Koska tappara on viimeksi voittanut 3 erän?
Ei hemmetti…miten voi taas viimeisillä sekunneilla kaatua noin…
Varo ettei hallis pala.
No se meni kaikilla oikein.
Tänään kahden maalin johto olisikin ollut kova juttu.
Jos katse voisi tappaa, maalia ei olisi tullut vaan maalintekijä olisi kuollut viidesti.