Otteluseuranta: Tappara - HIFK 25.02.2020

:joy: Heittelikö ne Turussakin aikanaan kakkospaikalla noita kausareita? Hallihan palaa, jos joskus menee huonosti.

3 tykkäystä

Jokohan siellä heittokättä venytellään? :grimacing:

2 tykkäystä

Ja nyt odotan taas innolla sitä, että saan positiivisuuteni vuoksi n. kymmenen “lällättelyviestiä” yksityisviestillä…

1 tykkäys

Joka-vitun-peli, sama laulu.

Näyttö paskaksi. Ei nää ny jatkoa.

Ei pysty ymmärtämään

Kyllä se on totta. Ottakaa silmä käteen. Tuo oli tiedossa.

2 tykkäystä

Hsss! Ei saa syyttää Jukkaa, täällä saa siitä lippua.

Onneks tähän on jo totuttu

“Tasainen aloitus” missä kiekko 100-0 IFK pakille, joka levittäö kiekon laitaan → hyökkäys

Olis hakannu kiekkoo ennemmin sillä mailalla. Säälittävää tollanen.

Aloitus oli keskialueelta.

Ei mittää muuta. Devor sukkeri ja jeremi ruunikki.

Grönvallilla miljoonan biljoonan katse, suu auki ja sitten alko kynä sauhuamaan. Miettikö keitä meillä ny pelaskaan vai mitä

1 tykkäys

Koska tappara on viimeksi voittanut 3 erän?

3 tykkäystä

Ei hemmetti…miten voi taas viimeisillä sekunneilla kaatua noin…

Varo ettei hallis pala.

No se meni kaikilla oikein.

7 tykkäystä

Tänään kahden maalin johto olisikin ollut kova juttu.

1 tykkäys

Jos katse voisi tappaa, maalia ei olisi tullut vaan maalintekijä olisi kuollut viidesti.

2 tykkäystä