Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Mun mielestä avauksesi oli hyvä ja hymyilinkin läpilles. Liputin viestin kuitenkin syyllä “jotain muuta”, koska halusin selvyyttä täällä vallitsevaan linjaukseen alkoholin suhteen.

Mun viestiä sensuroitiin, kun kirjoitin olevani vähän kännissä ja ottavani “mölyöljyä” ennen peliä ja avauksessasi kehotettiin juomaan (vitsillä toki) ja vihjattiin pelaajien olevan kännissä (vitsillä tämäkin).

Linja oli mielestäni hyvin omituinen ja halusin siihen vähän selvennystä. En tykkää yhtään nykyisestä linjauksesta mutta jos sillä mennään, niin mennään sitten kunnolla. Ite tykkään siitä, että jos jotain aletaan tekemään, tehdään se sit kunnolla ja samat säännöt kaikille.

Liputukseen laitoin:

Oliko avauksissa kieltolaki voimassa? Tykkäsin kyä vitsistä mutta kuha varmistelen linjauksia.

En tiedä onko joku muu laittaunut kovempaa tekstiä, mutta en tuota hirveäksi hyökkäyksenä kokisi, toki meitä moneen junaan eikä siinä mitään väärää ole. :ok_hand:t3: Täällä kun ei pysty tulkitsemaan toisen ilmeitä, eleitä ja äänenpainoja, virhetulkintoja syntyy helposti.

Joku voi kokea mun toiminnan kiukutteluna ja ehkä tässä onkin hieman mukana myös sitä. Kunhan linja pysyy samana kaikille, nii pystyn elään kieltolain kanssa.

8 tykkäystä