Siirretäänpäs tänne ja kehutaan, kun aihetta on. Ansiokkaita analyysejä osunut silmään myös Ilveksen peleistä, pelin jälkeen ihan mukavaa vertailla omaa “värilasianalyysiä” näihin näkemyksiin.
Toivottavasti näitä saa jatkossakin lukea. Kiitokset @ljpp!