Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Siirretäänpäs tänne ja kehutaan, kun aihetta on. Ansiokkaita analyysejä osunut silmään myös Ilveksen peleistä, pelin jälkeen ihan mukavaa vertailla omaa “värilasianalyysiä” näihin näkemyksiin.

Toivottavasti näitä saa jatkossakin lukea. Kiitokset @ljpp!

11 tykkäystä