Jotain rajaa tuonne Henkan filmauskohun ketjuun. Itse kalastelua saa arvostella voimakkaastikin mutta jättäkää nyt nuo navan alapuolelta-tason nimitykset ja henkilökohtaisuudet itse pelaajaa koskien pois.
Näinkö nopeasti ne vanhat suurteot pyyhkiytyvät täysin mielestä?
Samaa olin kirjoittamassa. Ymmärrättehän kaikki, että termit ”kääpiö”, ”vammainen” tai mikä tahansa ominaisuuksiin, ulkomuotoon, seksuaalisuuteen jne. on todella alentavaa käytöstä, kuten myös ämmittely. Ei pelkästään siksi, että ne sanotaan jollekin , vaan siksi, että joku kehtaa käyttää noita alentavana terminä samalla painaen alas samalla ihmisryhmiä alentamalla heidät haukkumasanaksi.
Itsemoderointia täällä ei saa harrastaa, mutta laakista laittaisin itse isoo penalttia. Joitain käytöstapoja tulee olla, varsinkin kun itse huutelee nimimerkkien piilosta.
Tappara menee tunteisiin. Entiset, tulevat ja nykyiset.
Turhia nuo haukkumiset on, mutta kaikessa Ilvekseen liittyvässä on täällä todella iso tunnetaso päällä. Varsinkin, jos kyseessä on ex-Tapparat, jotka pelaavat Ilveksessä. Tietyllä tavalla tuo ketju on ihan hyvä stressitesti, jos tulevaisuudessa häämöttää paikallisfinaali. Voi tulla historiallisen kova pätkä tämän foorumin valvojille. Itse viestistäsi ja kaikesta tuosta samaa mieltä. Jos haluamme jatkossakin laajamittaisesti tuomita esimerkiksi Osaston toilailut niin silloin täytyisi näissä tilanteissa tässä ympäristössä pysyä mölyt myös mahassa.
Sama juttu. Jos kirjoittaa asiattomia ja tommosia haukkumisia, eikä lippujen ja palautteen jälkeen ymmärrä, mistä on kyse, pistäisin samantien pihalle. Virheitä voi tehdä, mutta niistä pitää oppia.
En tiedä johtuuko pääsiäisestä ja suklaan yliannostuksesta, kevätauringosta, vai mistä mutta…
…nyt perkele fokus Tapparan peliin ja peleihin!
Välieräsarjan ketju täyttyy Janne Pesosesta, selostajat haukutaan varmuuden vuoksi ennen jokaista peliä, kuten myös tuomarit, jotka on aina huonoja.
Kevät on jääkiekon juhlaa ja myös @henkilökunta haluaa nauttia täysin siemauksin peleistä, sen sijaan että kuluttaa aikaansa foorumin siivoamiseen. Jossain kohtaa tulee mitta täyteen ja silloin iskee Seppo Mäkelä-moodi ja ukkoa lähtee jäähylle niin kauan, että järjestys palautuu.
Nyt sitte vaan tsemppiä valvojille ja kanssakeskustelijoille vinkkiä, ettei kannata provosoitua, jos joku provosoi. Pitkä on tauko seuraavaan peliin ja jotenki pitäis vaan jaksaa taas…
Siirretäänpäs tänne ja kehutaan, kun aihetta on. Ansiokkaita analyysejä osunut silmään myös Ilveksen peleistä, pelin jälkeen ihan mukavaa vertailla omaa “värilasianalyysiä” näihin näkemyksiin.
Toivottavasti näitä saa jatkossakin lukea. Kiitokset @ljpp!
Tässä pitää korjata, että minulla ei ole mitään kosketusta lajiin huipputasolla, joten tarinoin vahvasti “musta tuntuu” ja “musta näyttää” periaatteella. Pelejä on toki tullut katsottua liikaakin, eli jotain vertailupohjaa on sitä kautta.
No, oli miten oli, mutta meikäläiseen ne ainakin uppoaa ja parempaa analyysiä sinä tuotat kuin jotkut mediassakin palstatilaa saavat. Jatka samaan malliin.
Toimittajat on toimittajia, eli hyviä kirjoittamaan. Harva myöskään katsoo Tapparan (tai Ipan) pelejä sellaisia määriä kuin peruskannattajat.
Aamulehden Lauri Lehtinen on yleensä aika hyvin kartalla, mutta vastaan tulee sitten varmaan julkaisunsa journalistinen linja. Vanhaan hyvään aikaanhan Aamulehti kertoi pelistä, kun muita kanavia ei juuri ollut. Tiiviisti toki silloinkin, koska palstamillit.
Meille on kerrottu, että kuvien, kuten meemikuvien laitto tänne ei ole suotavaa.
Olen ihan ymmälläni, kun se onkin yhtäkkiä sallittua. Tuonne ilmestyi noita Seppälä-meemejä tyyliin Rocky tai Mouhijärvi. Tulkaa nyt joku kertomaan minulle, miten, vai onko ollenkaan?
Kysymyksessä ei ole meemi vaan ohjeiden mukainen linkki kuvaan. Se, miksi järjestelmä näyttää linkin kuvana eikä linkkinä, siihen osaavat valvojat vastata. Meemien ja kuvien linkkaaminen ei ole missään vaiheessa ollut kiellettyä.