En ollut viestin kohde mutta kysyn silti: Koetko oikeasti asian näin? Siis eihän tuolla nuo lipun heilutusta vastaan olevat minun näkemyksen mukaan ■■■■■■■■ vaan puolustavat omaa sekä seuran näkemystä siihen, miksi nykyinen linja on. Enemmän sitä ■■■■■■■■■ (pikemminkin pientä ivaa) tulee lipun heiluttelijoiden osastolta. Joku taisi joskus sanoa ravintokatsojia “Stefans ultras” ksi. Tuo pieni iva on lähimpänä ■■■■■■■■■ mitä olen tuossa ketjussa nähnyt. Onko ongelma sittenkin ihan vain se, että intohimoisen fanin on vaikea ymmärtää miten joku voi olla eri mieltä. Ymmärrän toki koska sanan “fanaattinen” määritelmä.
Ja jos ■■■■■■■■ on ongelma niin mitä tämä oma viestisi on jos ei ■■■■■■■■■■
Tämä sitten on fine sanoa toiselle kun itse olet eri mieltä hänen kanssa?
Toinen päätelmäni on, että ongelma ei ole ■■■■■■■■ vaan se, että sinua ärsyttää että jatkuvasti omaa agendaasi ja koet, että muita kaltaisia dumataan. Sen harmituksen ymmärrän jo sitten täysin. Mutta nekin on hyvä oppia kestämään.
Pahoittelen rumista sanoista, mutta päätin nyt käyttää tuota termiä ku palsta sensuroi puolestani
Edit. Älä ota hyökkäyksenä. Kyseenalaistan hivenen logiikkaasi tässä. Toki sinulla on oikeus tuntea asiat juuri niinkuin tunnet että ei siinä mitään.