Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Mä kysyin Amerikan Jukilta eli Jay Lewikseltä tästä samasta aiheesta.
Juki sanoi että ehdottomasti Juki kun Jugi kuulostaa liian stadilaiselta.:rofl:

9 tykkäystä