Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Veikkaan, että tämä oli sarkasmia.

2 tykkäystä

Sitten otan takkini

1 tykkäys

@Labrys pitäiskö sun perustaa ihan oma ketju Jymyn juhlille niin ei tarvis jokaista ketjua spämmiä?

6 tykkäystä

Yritin tätä eilen sanoa, mutta huonosti kävi.

Onnea Sotkamo, hieno kausi ja ansaittu mestaruus.

3 tykkäystä

Jokaista ketjua spämmiä? En nyt ihan tajua. Toki varmaan jokusen viestin aiheeseen sopivaan ketjuun laittanut, ei niitä ketjuja nyt montaa ole. Tapparan palsta kuitenkin varmaan, eikä MansePP:n.
Ei kai se nyt edellytys ole Tapparan kannattajalla, että on MansePP kannattaja.

1 tykkäys

Eihän pesäpallo edes kiinnosta Tampereella yhtään ketään. Tänään vasta huomasin, että mestaruus oli katkolla.

5 tykkäystä

Eikä myöskään Jymyn

6 tykkäystä

No joo ei Jymyn tietenkään. Asiaan kuuluviin ketjuihin laittanut kuitenkin. Liputtakaa jos
■■■■■■■■■ :grimacing:. Tappara onnitteli ja kyllä lämmitti. Itse sotkamossa tuonut Tapparaa esiin ja ehkä sielläkin joku muistijälki on. :wink:

Itse näen, että juuri tämä on keskustelupalstan tarkoitus, jotta syntyy dialogi, mihinkä seuraajat osallistuvat. Taitolaji toki on pysyä kontekstissa, kun kyseessä on murha/tappo ilman että siinä oikeuslaitostakin sivuttaisiin.
" Antamatta keskusteluun mitään uutta" sääntöä seuraten, hiljaista olisi ketjussa ja täällä odotettaisiin poliisin seuraavaa ulostuloa asian tiimoilta.

5 tykkäystä

Täällä palstalla on ollut hyvinkin tarkkaa aiemmin, että pysytään otsikon mukaisessa alkuperäisessä konsektissa.
Mikäli juttu lähtee sivuraiteille, tähän on puututtu ja sivuraiteille siirtynyt keskustelu on aloitettu uuden otsikon alla.

Mielestäni ollut hieno huomata kuinka pesis aiheiset keskustelut nousseet palstalla enemmässä määrin esiin, kyllähän pesis Tampereella on ottanut jalansijaa hienosti :+1:

Liveseurannassa ei jokunen vuosi sitten montaa viestiä kertynyt (olikokaan sellaista) mutta nykyään on etenkin syksyisin ollut vilkastakin keskustelua

7 tykkäystä

Oikeuslaitosta koskeva oma ketju olis varmaan ihan paikallaan, jos ei täällä avoimella puolella niin ainakin Politiikan suljetulla osastolla. Toisaalta kuten @Rane sanoi, tuo ampumista koskeva keskustelu jäis siinä vaiheessa melko ohueksi, jos/kun sääntöjä tulkitaan kuin piru raamattua. En tosin tiedä olisko se huono asia.

3 tykkäystä

Minun mielestäni tuolla ampumavälikohtaus -ketjussa ei homma nyt ihan hirveästi sivuraiteille mennyt. En nyt sano että oma piiloon liputettu viestini olisi puhtaasti ollut asiaan liittyvää, mutta jos keskustelu lähtee viemään Suomen oikeusjärjestelmään samalla viitaten otsikon mukaiseen tapahtumaan, niin on ihan paikallaan.

Tai mietin että mikä on se veteenpiirretty viiva aasinsiltojen suhteen? Muutamia kertoja on homma lähtenyt joissain ketjuissa lapasesta ja silloin on ollut paikallaan että ketju lyödään säppiin hetkeksi ja aiheesta karkaavat viestit liputetaan.

Jos tuossa ketjussa puhtaasti pitää vain päivitellä tapahtunutta ampumavälikohtausta ja siihen liittyvää uutisointia, niin sitten asia on niin.

Kuten @TeroJ sanoi, pitääpi perustaa oma ketju jossa käsitellä Suomen Oikeuslaitosta. Varsinkin kun näitä tapahtumia on nyt liikaa tällähetkellä

2 tykkäystä

Haluaisiko joku avata pelaajahaaveilut 2025-26 -ketjun?

Avaisin itse, mutta en ole ihan varma tuosta wiki-viestin teosta ja onnistumisesta.

Viittiskö joku avata kausiseurantaketjun Sveitsin NL:lle ja SHL:lle. Ei ollut vielä ja yritin itse, mutta en saanut/osannut avata. Tapolan Bern ja Kloten askissa.

Voidaanko jättää tuo keskustelu lippujen heiluttamisesta pois, kun nyt ei ole edes mitään uutta siihen heilutteluun liittyen?

4 tykkäystä

Ikiliikkuja on keksitty. Mistä tulee Juha Metsolan lempinimi ”mehu”? Usean viestin voimin päivitellään, että olisiko sananmuunnos Juhu Metsolasta, kunnes viestit poistetaan, jonka jälkeen sama arvuuttelu uudestaan…

4 tykkäystä

Tämä on vielä pientä verrattuna siihen Kontiolasta haaveiluun jossa se ikiliikkuja pyörähti käyntiin aika useana vuonna.

5 tykkäystä

Oliskohan mahdollista että Konna palais vielä täks kaudeks Tapparaan? Oisko huhuketjun paikka?

7 tykkäystä

Mä kysyin Amerikan Jukilta eli Jay Lewikseltä tästä samasta aiheesta.
Juki sanoi että ehdottomasti Juki kun Jugi kuulostaa liian stadilaiselta.:rofl:

9 tykkäystä