Ei olisi ensimmäinen kerta kun palaa eläkkeeltä.
@Domin_Tie hyvää trollaamista.
Nyt kun (jo) avattiin pelaajahaaveilu-ketju vuodelle 2025-2026, niin voisko sinne nyt(kin) yrittää laittaa pelkkien nimien pudottelujen lisäksi myös ihan pieni perustelu, että miksi juuri kyseinen pelaaja?
Niinkuin kaikessa muussakin keskustelussa täällä, niin pieni perustelu omalle näkemykselle tuo siihen keskusteluun ainakin omasta mielestä sitä leipää, mitä se keskustelu yleensä kaipaa ja mitä siitä liian usein jää puuttumaan.
Erilaisia mielipiteitä saa ja pitää olla, mutta jossei niitä mielipiteitään perustele yhtään millään, niin ne tavallaan menettää merkityksensä, ne liputetaan ja sitte alkaa vinkuminen lipuista.
Annan kärjistetyn esimerkin;
Joku kirjottaa Metsolan ketjuun ainoastaan, että “Metsola on paska.” Ei mitään lisäarvoa, lippu heiluu ja itku alkaa. MUTTA, jos sen kirjaa “Metsola on paska, KOSKA MINUN MIELESTÄNI hän ei osaa sijoittua oikein, kun viime pelissä niin, näin ja noin…”.
Kirjoittaja on tuonut selkeästi OMAN näkemyksensä esiin, antanut panoksensa keskusteluun, eikä lippu heilu. Ja tälläistä on mukavampi mun mielestä lukea, olin samaa mieltä tai en.
Itse en aktiivisesti ole pelaajakartalla ja kun tonne haaveiluketjuihin paiskotaan vaan nimiä, niin multa ainakin loppuu mielenkiinto todella nopeasti arvuutella ja elite-kortteja klikkaamalla miettiä, että miks just tää hemmo tarttee saada Tapparaan ja mihin rooliin.
Kiitos palautteesta, muokkasin viestiäni.
Siis en suoranaisesti tarkottanu sua. Sullahan oli eka ihan hyvä se eka viesti kakkosketjun kasassa pitämisestä ja Marjalan siihen lisäämisestä, jonka sitte poistit(?). Sittenhän sää painoit vaan sen pelkän elitekortin siihen, josta tää palaute-ajatus sitte lähti. Mutta kun sain kirjattua viestini, niin olitkin jo siihenkin tekstiä lisänny.
Edit. Ja hyvin lisäsitkin
Jännä, että palstan liipaisinherkät liputtajat eivät ole WRC-ketjussa hereillä. Pikkuisen skarppaamista nyt.
Ärsyttää kun ihmiset heittelee “faktoina” itse keksimiään juttuja tuonne suurpeto ketjuun. Niin kuin esimerkiksi kuusamon susi ongelma. Perehtyisivät ensin asiaan ja oikeisiin faktoihin. Tai sitten sanoisivat suoraan että ihan omassa päässä kehittelivät tämmöisen teorian joka ei välttämättä pidä paikkaansa.
Tätä se on. Faktoilla ja tutkimuksella ei ole mitään väliä, kun petoraivo valtaa mielen. Petojen summittaista tappamisella on Suomessa niin pitkä historia, että se ulottuu nykypäivään. Karhun tappamisesta jaettiin arvonimiä ja pedon tappaminen oli kunnia-asia.
Tyypillinen ilmiö, aihe kun aihe.
Mikäli kout oh kontuktia tarkoitat niin täältähän ne virman sivuilta löytyy:
Ihan stnan vaikeasti luottava lause
Väänsin sen tarkoituksella tuohon muotoon :D. Mutta joo code of conduct kyseessä eli juurikin nuo eettiset toimintaperiaatteet.
Yleisesti CoC ja arvot voivat olla yrityksellä ihan erit. Esimerkiksi vaikka Nordean arvot ovat “Collaboration, Ownership, Passion ja Courage”…
Jos @Saha sanoi että hänen arvonsa ovat eri kuin Tapparan, niin toivon etteihän viitannut “Eettisiin toimintaperiaatteisiin”
Viittasin nimenomaan toimintaperiaatteisiin ja kaupallisuus edellä menemiseen, mutta minä en niille asioille mitään voi joten en aio enempää valittaa, mitä nyt hieman aihetta sivusin.
Tää Ilveksen kannattajat -ketju lähtee ihan käsistä. Siellä on Ilveksen kannattajat vasemmistolaisia (mikä on täällä haukkumasana), vihreitä ja kommareita. Yrittäkää nyt edes.
Mä en nähnyt että tuossa ketjussa vasemmistolaisuus olisi ollut haukkumasana. Vihreällä (jos puhut tuosta ”vihreästä liitosta” mikä mainittiin) taidetaan viitata ihan suoraan vain seurojen väreihin. Tai ainakin kaikilla listatuilla seuroilla on vihreä yksi pääväreistä
Kommari-juttujen kanssa vois kyllä ryhdistäytyä.
Kyllä se tällä foorumilla vähän on. Nyt siellä nähdään vassareita Ilveksen faniporukoissa kuin soluttautujina, ja muutenkin alkaa olemaan aika kaukana todellisuudesta. Lisäksi aivan turhaa poliittista polarisointia.
Suomi on siitä jännä maa, että vasemmistosta tehdään kyllä pilkkaa, mutta sitten se ajatus kuitenkin herää ironisesti monissa, kun ”kaikki on liian kallista” eikä mikään saisi maksaa mitään. Oikein paheksumalla paheksutaan, jos joku pyrkii tekemään voittoa tahi sitten joku onnistunut tekemään omaisuutta
Tämä.alusta on omanlaisensa kupla ja siten siihen kannattaa myös suhtautua.
Ei kai poliittinen mielipiteesi nyt ole mitenkään liitännäinen fanittamaasi seuraan?
Ja yllä mainittuun keskusteluun totean, että olen iloisesti enemmän vasemmalla kun oikealla, mutta siitä huolimatta vielä iloisemmin olen enemmän Tappara kun Ilves.