Porvari kun olen, kehoitankin kaikkia olemaan politisoimatta keskusteluja.
Olis iha viksua. Poliittikka on oma alueensa mihin monella ei ole edes pääsyä. Täälä palstalla siis.
Eniten mua koko keskustelussa hämmentää tää koko keskustelu. Niiku mitä väliä jolla faniryhmän poliittisella suuntautumisella… Niiku… Olkoot mitä ovat. Tehkööt mun puolesta millaset tarrat haluaa ja niillä ittestää pellen
Kenellä siihen paloa riittää, somessa siihen on kattavasti tarjontaa.
On tämä palsta kyllä kummallinen. Odotan jo innolla seuraavia keskustelua lipuista, tarroista ja Petri Kontiolasta. Kuitenkin ensin on jälleen luettava poissaoloista tiedottamisesta.
Nyt kyseisessä ketjussa on tältä kerralta nostettu esiin jo laki mitä kukaan muu joukkue ei noudata, pelaajien näkökulma, sekä katsojien näkökulma. Kohta vielä keskustellaan saako poissaoloista ilmoittamatta jättämisellä mitään kilpailullista hyötyä, jonka jälkeen keskustelu hiipuu pois. Parin kuukauden jälkeen joku taas kysyy kyseisestä asiasta, jolloin sykli lähtee alusta.
Nyt on hyvä fiilis. Pakko se on myöntää, on hienoa kuinka paljon Tappara herättää tunteita. Fanien palstalla menee ykkösmaalivahdin ketju lukkoon, kun yksittäisen runkosarjapelin otteet lokakuussa ei miellytä. Alla on kolme kultaista kevättä, silti se tappio jaksaa täällä harmittaa monia ns. pirusti. Oikeasti hienoa, ilman tunteita ei kukaan olis kenenkään kannattaja.
Tappara=tunne/mielentila!
Joo ton on kyllä huomannut kun voittaa niin haluaa vaan jatkaa päättömämpiin saavutuksiin vuodesta toiseen. Voin ylpeänä myöntää, että joka vuosi jokainen tappio on vain tuntunut pahemmalta tämän mestaruusputken aikana ja se on se asia joka sytyttää kun on ne paineet menestyä kun havittelee sitä samaa uskomatonta adrenaliinia mihin on jo jäänyt koukkuun ja se sitten välillä purkautuu tunteiden purkauksena tiettyihin pelaajiin, kun alkaa huolestua siitä ettei saakkaan enään sitä adrenaliinia joukkueen kauden viimeisen pelin päätyttyä.
Kun on maha on makiaa täynnä, niin lisäähän sitä on saatava. Mikään muu ei riitä.
Eiks tästä ole se joku tarraan painettu sanontakin… “Tappara menee tunteisiin”?
Se on aina ”kiva”, kun eri ketjuihin tulee joku sanomaan, ettei ketjussa käsiteltävä asia kiinnosta. No selvä juttu, mutta ei kai sitä nyt tarvitse tulla kaikille kertomaan ja levittämään negatiivisuutta. Tuonne Huuhkajien ketjuunkin on melkeinpä säännöllisesti jonkun pakko tulla kirjoittamaan, että ei kiinnosta. Jos ei ole mitään keskusteluun lisäarvoa tuottavaa, niin ehkä kannattaisi jättää kirjoittamatta(?).
Joo, tarkoitukseni ei ollut varsinaisesti lajia dissata, vaan vähän heijastella noita kommentteja puolityhjälle stadionille pelaamisesta. Poistun lakki kainalossa.
@Tapparanation tänään enemmän kiinnittänyt huomiota, niin onko lähes kaikkiin viesteihin pakko lisätä kirosanoja? Joskus siitä saattaa olla iloa tai apua, mutta harvemmin.
Sori . Puhdas sattuma. Tahallani en niitä viljele. Mulle ne on puhuessa ja kirjottaessa sanoja siinä missä muutkin ni en kiinnitä huomioo ku muutenki kiroan paljon.
Toki vähän oon yrittäny rajoittaa juur siks ku nii moni ei ajattele voimasanoista samoin.
Taas suurimmalla tai ainakin osalla on yhden hävityn pelin jälkeen kaikki on paskaa paitsi kusi. No syksy on muutenkin ankeaa aikaa.
Osa porukasta on selvästi nauttinut illan aikana jotain muutakin kuin kansalaisluottamusta. Sen verran levotonta juttua tulee yhden Lokakuisen pelin jälkeen. Aika perus Tapparan Syksyiseltä pelaamiselta tuo tämänpäiväinenkin näytti.
Tässä kuva toi sitä paljon puhuttua lisäarvoa keskusteluun.
@a1r6 en nyt tiedä miten koet tuon hauskoja juttuja ja tarinoita ketjun, mutta aika erikoista chattailyä harrastuksista, ja työmiehistä. Se että taso tai säännöt on sulle oudot, ei ehkä ylitä vielä hauskan tarinan määritelmää. Onko hauska juttu, niin kai se on mielipide asia.
Tai sitten mulla on niin erilainen huumorintaju, ettei nuo nyt mene otsikon kategoriaan. Mm. Harrastelätkälle on oma ketjukin.
Eikä millään pahalla, oma mielipide eikä välttämättä oikea.
Terveisin Antikliimaksi
Mulla lienee erilainen huumorintaju kuin monella ihmisellä. Saa liputtaa ihan vapautuneesti.
Ajattelin olla mieluumin rehti, ja sanoa palautteen näin suoraan. Loppujen lopuksi makuasia nämäkin asiat, kuten sanottu. Eteenpäin.