Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Tänne tämä vastaukseni kuuluu.

1 tykkäys

@a1r6 , tämä ei ole v-tuilua, mutta mielipiteissäsi olet useasti aika sanavalmis ja myöskin aika ehdoton.
Siksi en oikein tiennyt, kirjoittaako tämän otsikon vai “Hauskoja juttuja” -otsikon alle mielipiteeni siitä, että aikuinen ihminen tekee tuollaisen äänestyksen , jonka teit. Oletin, että olisit paksunahkaisempi.

1 tykkäys

Lohdutan @a1r6, olet yksi mun lempikirjoittajistani.

4 tykkäystä

Palautteeni on vielä osuvampi, nyt kun kaikki puhuu harraste jääkiekosta kyseisessä ketjussa. Miksei siitä voi kirjoitella sille kuuluvaan ketjuun?

2 tykkäystä

Ai saakeli toi Steelerssin otteluseuranta CHL ketjussa jatkopaikkaa kyyläten oli kyllä aivan loistavaa kaikessa draamassa ja koomisuudessaan. Kiitos siellä olleet :sweat_smile: :handshake: :muscle: :blue_heart: :orange_heart:

6 tykkäystä

Paikallispelipäivä ja palstalla sössötetään Carter Camperin viime kauden otteista. :person_facepalming:

6 tykkäystä

Sikäli ajankohtainen aihe kun miehen sopimus vasta julki ja joku kysyi kysymyksen mieheen liittyen ni kai ihmiset ny vastaa perustellen

3 tykkäystä

Kyllä keskustelua käydään myös, mikä on tämä joukkue,Ilves, kun puolen joukkeen nimeä ei osata edes oikein lausua, ja edellisen pelin miehistöstä edes Elite Prospect ei anna selvyyttä.

Ja yhtä hatarasti tähän pyrin vastaamaan, täällä.
Koska toisiinsa keskenään saman aikaisia linkitettyjä keskusteluja käydän Liigan-taso, pelaaja, seura jne. , miten käyt jäsenneltyä otsikko tason keskustelua sujuvasti.

Joo, ei tänään osunut tuo keskustelu ko. ketjussa oikein jengoilleen. Tuomionkin ymmärrän, paljon offtopicia mukana, joskin taustalla edelleen ensimmäisessä viestissäni spekuloitu keissi, joka kyllä eittämättä kuului aiheeseen.

Mutta olisihan tuossa voinut miettiä tarkemmin ja paremmin, onko nyt tarpeen tuota laajemmin asiaa käydä läpi ko. ketjussa. Huhuketjut toki ovat nimensä veroisia; usein kuolevat ajan kanssa pois kuitenkin.

, kauemmin ja nopeammin. Sehän tässä tämän chat-keskustelun suola onkin.
Viikkoja vanhoihin kirjoituksiin, väitän vastaavani terävästi ja nasevasti.

Kiitos juontajalle näisä haastatteluista.Tämä ei ole sinulle yksinomistettu.
Lähdekritiikinä toteasin myös sen tosiasian, miksi valmiiseen maahnan on niin kiva tulla, osalllistumatta sen kehitykseen ja rakentamiseeen, pitkälti verotuksesta johuvista syistä.
Sankaritekoja ei kerrota, ne tehdään.

1 tykkäys

Kyseisessä keskustelussa ei vain ole tullut esille mitään, mitä ei olisi edellisillä kerroilla jauhettu puhki.

3 tykkäystä

Joku uus kaveri kysy ni autettii kaveria

Hieman rauhallisemmin noissa parissa ketjussa. Varsinkin @tööperö , ihan älytöntä tappeluun haastelua ja vastustajan vähättelyä. Jos haluat haastaa riitaa, mene naapurin foorumille jossa moderointia ei ole. Meillä @ylläpitäjät herätys ja siistiminen käyntiin…

12 tykkäystä

Veikkaan et (oletettavasti) SO:n porukka trollaa ihan tarkoituksella kun kaikki muut aukoo heille päätä kuinka tekevät kaiken väärin ja ovat lapsia. Kaikilla täälä foorumilla on peiliin katsomisen paikka. Taidan itseasiassa tehdä niin juuri nyt

1 tykkäys

Joo, tässä nyt haisee sellainen tarkoituksellisen vastakkaisasettelun hakeminen. Olen aina kannattajatoiminnan ja sen kehittämisen puolella, mutta tämä on nyt vaan todella huonoa provoa.

4 tykkäystä

Jos itse heittävät noin typerää ja lapsellista juttua ja tietävät, että siellä ei täällä tykätä niin sitten perseen täytyy kestää vähän merivettä. Ihan saa peiliin katsoa tässä asiassa.

Nykyään tuntuu olevan muodissa kaikenlainen jengiytyminen sekä vastakkainasettelujen ja väkivallan ihannointi – eikä tartte nyt tulla kertomaan, että ei ole ollut väkivaltaa. Tuolla Ilves-faneja koskevassa ketjussakin toivottiin jo “huutoon vastaamista”.

8 tykkäystä

Kyllä mua harmittaa tää kannattajat vs muut asetelma ja niin luultavasti muitakin kun tilanne on menny siihen että SO vihjaillen provoaa ja muut sitten haukkuu heidän toimintaa.

Kummallakaan ei mitään intressiä ymmärtää toista se se on surullista. Rehellisesti mielestäni nämä lutuuria vastaan puhuvat eivät lopulta ole hirveästi sen fiksumpia kun lutuurin puolella olijat. Joo provoavat vähemmän mutta ei niin mitään intressiä yrittää ymmärtää toista vaan kuten SO runnoo kulttuuria läpi niin vastapuolelta nimenomaa yritetään runnoa se pois.

News flash: myös SO:n porukka on aikuisia. Pääsosin. ■■■■■ puhukaa ihmiset. Ja nyt te “kypsemmät” niin minä olen puhunut asiasta SO:n kanssa. Ei ollu missään kohtaa nyrkeillä uhattu tai turvaton olo. Puhukaa rauhassa. Onnistuu hienosti.

Samalaista hiekkalaatikko huutelua molemmin puolin. Myös välillä minulta. Siitä anteeksi

2 tykkäystä