Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Hyvin sanottu. Toivottavasti jaossa isoja jäähyjä.

1 tykkäys

Onko v*Tun huutaminen kannatuskulttuurin tuomista otteluihin.

SOn toiminnassa on paljon hyvää ja hienoa, että noin iso porukka on saatu kannustamaan intohimolla, mutta jos se luo tuollaista vihaa, niin parempi antaa olla. Jos Osasto41 urpoilee niin, että porukasta löytyy näitä yksittäistapauksia, Sinioranssien ei tarvitse alentua samalle tasolle.

Kiitos Sinioransseille hienosta kannustamisesta, mutta jättäkää turha v*ttuilu ja vastustajalle vinoilu pois.

18 tykkäystä

Kannattamiseen kuuluu merkittävänä osana huutelu vastustajalle ja sen kannattajille. Et voi poimia kirsikoita kakusta.

3 tykkäystä

Tässäkin. Sanot vaan et joku mitä ne tekee on väärin miettimättä että miksiköhän sen tekevät.

1 tykkäys

Eipä noita faktat ikinä oo kiinnostellu, kunhan saa ulista jostain😅

6 tykkäystä

Olen koko ikäni kannustanut, mutta koskaan en ole alkanut haistattelemaan vastustajalle. Ilmeisesti väärin on mennyt.

8 tykkäystä

Tottakai voit kannustaa haluamallasi tavalla, se on minulle ihan ok. On vain eri asia toivoa miten muut (esim. SO11) kannattaa ja antaa ohjeita miten kuuluu kannattaa.

2 tykkäystä

No koska ne on huonolla itsetunnolla varustettuja ja henkisesti hiukan puutteellisia ja lisäksi ihan v*tun tyhmiä. Näihinkö meinasit samaistua toimimalla samoin… (tässä ne löytyy sieltä toisesta päädystä. Suom. huom)

Niin. Te ootte ollu ainaki mun suuntaan (osa teistä) halukkaita keskustelee aiheesta ja ne keskustelun on menny hyvin.

Että mitä jos täälä ihmiset olis oikeasti fiksuja ja kävisivät kasvotusten kysymässä et miksi SO tekee mitä tekee. Kukaan ei siinä 100% varmasti saa turpaan

3 tykkäystä

Sähä teet nyt ihan samaa, haukut ja ■■■■■■■■■■ Samalla tasolla oot kaikkien meidän kaa😘

1 tykkäys

Minkä takia SO alentuu Osaston tasolle? Vaikka joskus näen huonoa käytöstä jossain, niin en koe tarvetta alentua samalle tasolle.

En ymmärrä tällaista vastakkain asettelua ja mielestäni se ei tuo mitään hyvää.

Edelleen haluan painottaa, että Sinioranssien kannatus on parhaimmillaan loistavaa. Mutta sen voi tehdä myös tyylikkäästi, kuten sitä on valtaosa ajasta tehtykin.

3 tykkäystä

Lisäsin tarkennuksen kohteesta.

Kolmannen kerran: kysy ja keskustele heidän kanssaan. Saat hitosti parempia vastauksia kasvotusten ku täälä foorumilla.

Edit. Puhun kokemuksesta

2 tykkäystä

Kuule. Jääkiekko on Ville Niemisen sanoin se maailman tärkein turha asia, eikä ole mitään väärää suhtautua siihen intohimolla. On silti hyvä muistaa, että jääkiekkofanit ovat suurimmaksi osaksi aika samanlaisia ihmisiä, ja Ilveksen taustalla on meidän monien ystäviä, läheisiä ja naapureita. Siinä ei ole mitään sairasta, että muistaa tämän asian.

Jääkiekko on lopulta peli. Siinä lyödään kepillä mustaa kumilätkää. Sitten kaikki menevät kotiin.

24 tykkäystä

Käyn monesti peleissä lapsuudenkaverini kanssa, joka on intohimoinen Ilveksen kannattaja. Katsotaan mitkä ovat kaverin ilmeet kun alan seuraavalla kerralla huutelee hävyttömyyksiä. :wink:

3 tykkäystä

Jos heillä on jotain ajatuksia tai linjauksia asiasta, niin miksi he eivät voisi kirjoittaa niitä tänne. En tiedä kuulutko sinä heihin tai et, mutta heille ehkä tulisi enemmän ymmärrystä jos he perustelisivat tällaisen tyylin.

Tietenkin heillä on täysi vapaus kannustaa niin kuin he haluavat.

1 tykkäys

En ole osa SO:ta nimenomaan olen itsekin ollu ■■■■■ huutoja vastaan ja olen toki edelleen, mutta ymmärrän nykyään miksi joku ei. Kasvotusten käyty keskustelu on vain jotenkin selkeämpää kun puhutaan ihmisten kesken. Ei nimimerkkien.

Joillakin SOlaisilla taisi mun kommentit mennä huuruun täälä joskus keväällä ja lisäsivät minut omassa somesani. Sitä myötä päädyttiin hallilla keskustelemaan ja hyvässä hengessä. En välttämättä vielä ole samaa mieltä kaikista mutta ainakin nyt edes jotenkin ymmärrän, eikä tarvi lietsoa sotaa.

Täälä foorumilla saadut viestit on “huonoja” luultavasti siksi kun 90% porukasta antaa pelkkää kriitikkiä haluamatta ymmärtää heitä ja he vastaavat siihen noin. Esim tuolla Ipa ketjussa ollut “Porukalla hakkaamaan Osasto” oli täys trolli.

4 tykkäystä

Kiitos hyvästä vastauksesta :+1:

1 tykkäys

Veikkaan että hyviä vastauksia täälä saavat myös kaikki jos ovat avoimia keskustelemaan toisilleen rauhassa

1 tykkäys

Palaan ketjun varsinaiseen aiheeseen ja kiitän @Tapparanation siitä, että pyrit viemään tätä keskustelua rakentavampaan suuntaan. Tässä on jo pitkään ollut se tilanne, että molemmat näkökulmat huutavat ja jankkaavat omaa näkemystään ja vaativat kaikkia muitakin samalle kannalle.

10 tykkäystä