Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Kyllä mä tavallaan tajuan, että mun teksteistä saa kuvan, että mul olis agenda JQ:ta vastaan koska olen puhunut negatiiviseen sävyyn hänen viimekaudesta. Mielestäni ihan perustellusti.

Keskustelupalstalla koen oikeudekseni kertoa oman näkemykseni pelaajasta. Mutta mielestäni harmillista on se, että jos näkemykseni on negatiivinen niin johtopäätös on että mulla on agenda pelaajaa vastaan. Kun ei. Kyse on siitä että minua ei hänen otteet viimekaudella vaikuttaneet. Olisko mun siis pitänyt valehdella näkemykseni hänen otteista? Ja jos joku kysyy miksi jankkasin asiaa niin siksi koska minulta kysyttiin asiasta. Vastasin. Yksinkertaista.

Ja JQ viimekaudesta niin kukaan ei ole ainakaan tullut sanomaan että olisi ollut hyvä. En toki ylläty. Uskallan sanoa että tältä palstalta olen ihan kärki(en Arttu)päätä siinä kuinka paljon Quennevilleä seurasin. CVllä asiaa on enemmän perusteltu. Ihan syystä toki. Se on vakuuttava. Mutta kuten itse totesin myös niin ei taidot yhdessä kaudessa häviä.

Summasummaarum jos jollakin on kuva että minulla on agenda jotain pelaajaa vastaan koska sen perusteella mitä näin hänestä, pelasi hän viimekaudella huonosti. Sanon sen koska se on keskustelupalstalla mahdollista, enkä rupea näkemystäni valehtelemaan. Kaverini lainauksen perusteella niin nyt vähiten kannattaa ajatella :smiley:.

Minä luotan Tapparan tiedotteen perusteella Quennevilleen ja odotan että kauden päätteeksi miehellä on tehot 16+12 tms.

5 tykkäystä