Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Never stop the madness

7 tykkäystä

Koska Derek Mayer palaa.

2 tykkäystä

Saako pelissä heiluttaa lippuja.

5 tykkäystä

Miksi Tappara ei tiedota poissaoloista?

5 tykkäystä

Arvon palstalaiset.

Menkää tsättiin yksiriviöimään, älkää tätäkin ketjua täyttäkö tauhkalla.

8 tykkäystä

Mielipiteesi olisi tullut selväksi ilman v1ttuakin. Ihan vain jatkoa ajatellen. Typerän näköistä ja kuuloista.

9 tykkäystä

@Rane 5/5 meno “En ole koskaan” ketjussa

7 tykkäystä

@IpaPipa Voit vastata yhdessä viestissä useammalle käyttäjälle @-merkillä. Ei ole mielekästä kirjoitella esimerkiksi kolmea viestiä putkeen, kuten juuri nyt teet.

2 tykkäystä

Asia selvä.:pray: Tuossa vaan luin noita kommentteja alhaalta ylöspäin ja sieltä tuli noita kommentteja vastaan,johon vastasin. Ymmärrän kyllä ohjeistuksen ja muutan toimintaani.

3 tykkäystä

Pahottelut. Vahvat tunteet joskus. Huomasin tämän nyt vasta

2 tykkäystä

@Tartsa:lle iso :+1:tuosta hyvin perinpohjaisesta back to back listasta Liigan otteluohjelma palstalla!

9 tykkäystä

Pitääkö joka ketjuun keksiä kivoja hassutteluja, kuten nytkin on esimerkiksi menossa tässä ketjussa:Huhu: Tapparaan uusi pelaaja marraskuussa 2024? ?

Nyt kun vesi kielellä odottaa jotain vahvistusta huhuille/uutta tietoa, niin ei vaan jaksaisi turhia lätinöitä.

6 tykkäystä

Ihan kaikille vinkkinä, että jos ei tiedä yhtään mistä puhuu niin kannattaa mielummin olla vain hiljaa.

14 tykkäystä

Pessimismi nostaa taas päätään huhuketjussa. Miksi pitää turhan päiväisiä, ”ei sieltä ketään tule” tms postauksia sinne heitellä ilman mitään lisäarvoa. Kiitos niille, jotka sinne huhuja laittavat ja kertovat mistä huhun on kuullut. Muut voivat mielessään päätellä huhun todenperäisyyttä tarvitsematta sen kummemmin sitä erikseen ”onelinerilla” kertoa, jos ei suoraan pysty huhua kumoamaan.

12 tykkäystä

Eipä olla Tshernobylissä ei, mutta aavistelen selkeää lämpötilan nousua reaktoriytimessä. Nimittäin koskien yleisen puolen ketjua Venäjän hyökkäys Ukrainaan. Koetetaas nyt kaikki yhdessä huolehtia “jäähdytyksestä” ettei pahempia ylilyöntejä pääse tapahtumaan.

Ajat ovat vaikeat eikä tämä tästä ole helpottumassa. Ollaan sillä mielellä liikkeellä ja keskustellaan asioista muita kunnioittaen. Olen mukana ja yritän parhaani. Muuta en nyt voi luvata.

2 tykkäystä

@lehtikaj olit oikeassa, kiitokset sinulle! Arvostus nousi suuresti, sinun huhuihin nousi suuri luotto.

16 tykkäystä

Tähän väliin pakko sanoa, että luottoa voi olla/ tulee olla ilman osumiakin.

Kuten uutisessakin mainitaan, keskusteltu on aiemminkin. Palstalla on neuvotteluista ja sopimuksista esisopimuksineen melko yksipuolinen kuva - joskus savuaa, mutta tuleksi se ei moninaisista syistä vielä kanna.

Meidän aktiivisten palstalaisten kannattaakin miettiä, miten pidämme keskustelukulttuurin sellaisena, että emme sulje ajan saatossa huhuilijoita/ ”tietäjiä” pois.

Ja tällä en tarkoita, että olisit näin tehnyt. Kommenttisi vain toi oman ajatukseni mieleen.

6 tykkäystä

Ei nyt millään pahalla, mutta et sinäkään mikään palstan mallioppilas ole. Peilin voi ottaa kauniiseen käteen…

Mutta tosiaan, mikäli huhujen liikkeelle laskijoita dumpataan, niin ne huhut jää palstalta pois. Aina ne ei osu ja siksi ne ovat huhuja.

7 tykkäystä

Minä en tiennytkään, että tässä topicissa vain mallioppilaat antaa palautetta muille. Ja en tietääkseni missään väittänyt minun tyylini/ kirjoitusteni tai muidenkaan valintojeni olevan ainoita oikeita.

Toisinaan palstakulttuuri on hassu, missä ikäänkuin jatkuva narina on hyväksyttävämpää kuin narista huomauttaminen. Ja jos esimerkiksi ei lainaa kaikkia valitusviestejä kaikkialta sitten omaan maailman pisinpään copy-paste viestiin, suhtaudutaan siihen kuin ”tätä ei ole tapahtunut”.

Ja oliko viesitni tägäys huhuketjussa provo? Ei - ei ainakaan tahallinen. Sisälsikö huumoria, kyllä. En siis tiedä huomasitko itse, mutta olet varsin hyvä löytämään kritiikin vaikkapa pelaajasta, rosterista, peliesityksistä tai vaikkapa nyt minusta. Se suotakoon. Ainoa vaan on se, että siinä missä viime kausien kestokritiikit pelitapaan, toimistoon ja rosteriin/valmennukseen on ollut oikeasti aikalailla hakemalla haettuja. Toki, osa meistä ajattelee kaiken uhkakuvien kautta - edelleen korostaen sen olevan ihan ok, mutta asiaako ei saa mainita?

Täällä siis kaikki hyvin ja minä kääriydyn takaisin harhaiseen mallioppilaskäsitykseeni ajattelemaan, että olen jatkossakin parempi kuin kaikki muut yhteensä :blush:

EDIT: kylläpä oli taas sen verran typoja korjattavaksi, että terveisiä äidinkielen opettajilleni - saattavat kääntyä siellä missä sattuvat olemaankaan.

9 tykkäystä

Kyllä mä tavallaan tajuan, että mun teksteistä saa kuvan, että mul olis agenda JQ:ta vastaan koska olen puhunut negatiiviseen sävyyn hänen viimekaudesta. Mielestäni ihan perustellusti.

Keskustelupalstalla koen oikeudekseni kertoa oman näkemykseni pelaajasta. Mutta mielestäni harmillista on se, että jos näkemykseni on negatiivinen niin johtopäätös on että mulla on agenda pelaajaa vastaan. Kun ei. Kyse on siitä että minua ei hänen otteet viimekaudella vaikuttaneet. Olisko mun siis pitänyt valehdella näkemykseni hänen otteista? Ja jos joku kysyy miksi jankkasin asiaa niin siksi koska minulta kysyttiin asiasta. Vastasin. Yksinkertaista.

Ja JQ viimekaudesta niin kukaan ei ole ainakaan tullut sanomaan että olisi ollut hyvä. En toki ylläty. Uskallan sanoa että tältä palstalta olen ihan kärki(en Arttu)päätä siinä kuinka paljon Quennevilleä seurasin. CVllä asiaa on enemmän perusteltu. Ihan syystä toki. Se on vakuuttava. Mutta kuten itse totesin myös niin ei taidot yhdessä kaudessa häviä.

Summasummaarum jos jollakin on kuva että minulla on agenda jotain pelaajaa vastaan koska sen perusteella mitä näin hänestä, pelasi hän viimekaudella huonosti. Sanon sen koska se on keskustelupalstalla mahdollista, enkä rupea näkemystäni valehtelemaan. Kaverini lainauksen perusteella niin nyt vähiten kannattaa ajatella :smiley:.

Minä luotan Tapparan tiedotteen perusteella Quennevilleen ja odotan että kauden päätteeksi miehellä on tehot 16+12 tms.

5 tykkäystä