Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Voisko joku tehdä äänestyksen, että halutaanko nähdä Kalnins huomenna tai ylipäätään tässä sarjassa maalissa. Itse en osaa tehdä. Itse haluaisin nähdä huomenna maalissa. Helkulta mitään pois ottamatta. Sattui vaan huono päivä…

Kannattaako hupiäänistä kiukustua? Ongelma ei liene yhteisöllisesti suhteeton…

Foorumikäyttäytymisesi perusteella tuo saa sinut näyttämään gloryhunterilta. :slight_smile:

Noin pitkään Tapparan kausarit ja nykyään viikon kohokohdat tuntuu olevan täällä naukumista. Mutta ei siinä, peukku sulle. :+1:

5 tykkäystä

Kiitos tuosta äänestyksestä jäsen @Mangusti :+1:

1 tykkäys

@Montreal22 Miksi sinulla on ollut Tappara-kausikortit, kun olet ilveshenkilö? Olen aidosti kiinnostunut.

1 tykkäys

Eihän tämä mikään ihme ole. Itsekin tiedän monia päinvastaisia tapauksia. Ja 70-luvulla jollain taisi olla kaikkien kolmen kausikortit.

Itselläkin oli pitkään sekä Tapparan että Ilveksen kausikortit, kun Ilveksen kortit tulivat sieltä toimihenkilöhommien kylkiäisenä. Pyrynkin kausikortti on joillakin kausilla ollut :slight_smile:

Oliko tää nyt ihan asiallista kysyn vaan

Montreal22

24 min

Eihän täällä ole edes sen kahta maalia käsitelty. Oma koira… Huhujen mukaan Kontiola köytettiin tuoliin tokan maalin jälkeen, ettei satuta itteensä ja Haapalan Henkan suupielet valuu vaahtoo, mikä ei sovi kiiltokuvapojalle ei…

2 tykkäystä

Kirjoittakaa nyt tuolla seuranta ketjussakin vastustajan nimi oikein! Se on KooKoo ei kk.

4 tykkäystä

Myös Kookoo on suomen kielen oikeinkirjoitussääntöjen mukaan hyväksyttävä muoto.

1 tykkäys

Eikös se ole vähän niinkuin chat tyylinen ketju? Muutenkin vähän rennompi meininki. En jaksais moisesta valittaa.

5 tykkäystä

Yli 50% oli sen kannalta että ok lyhenne, ja varsinkin chatissa luulisi menevän. Rentoudu, ja lue viestit ääneen, niin et huomaa eroa.

2 tykkäystä

Tuolla sun logiikalla on sitten varmaan ok jos kirjoitan jatkossa tapparan pienellä. Ääneen lukiessa se kuulostaa samalta kuin isolla kirjoitettuna.

2 tykkäystä

Älä urputa kato peliä, enkä ole enää lyhentänyt Kookoota. On teillä ongelmat…

1 tykkäys

Se on urputtamista kun tappara, mutt kk ok? Ei mahu minun isoon päähän.

2 tykkäystä

En ymmärrä mitä tarkoitat tällä… En jaksanut noin typerään esimerkkiin kommentoimaan, niin sanoin että keskity peliin. En ole kirjoittanut Kookoota koskaan pienellä enkä palautteen jälkeen lyhentänyt enää joukkueen nimeä. (Silloinkin käytin isoja kirjaimia). Jos teillä ei ole muuta tekemistä kuin tästä jauhaa, niin jatkakaa ilman minua, kiitos.

3 tykkäystä

Koko palstalle ja Tappara-yhteisölle ketään nostamatta tikun nokkaan:

kunnioittakaa vastustajaa, kirjoittakaa isolla ja oikein. Ei olla juntteja. Eiköhän asia ole puitu.

Editoin viestini selkeämmäksi, @Wrathchild.

8 tykkäystä

Kunnioita palstalaista ja pitäydytään faktoissa ja lue viestini. NYT LOPETTAKAA!!!

Kohta Jukka Peltolaa ei saa sanoa Jukiks. Mihkä tämä palsta on menossa? ■■■■■■

Siinä @Kilo