Maailmassa on taas kaikki hyvin.
Tappara voittaa, niin täällä tapellaan kieliopista. Voi kun Tappara häviäis, niin puhuttais jääkiekosta… Rauha! ![]()
Muistakaa hyvät kanssapalstalaiset että peli kestää 60min sekä hyvässä että pahassa :).
Löysätkää nyt myssyä vähän.
Jos KooKoo:ta ei saa edes otteluseurantaketjussa lyhentää KK:si niin ei varmaan saa missään langassa puhua myöskään vaikkapa Kerhosta, Tepsistä, Pelsuista, Hifkistä tai Ipasta.
Koska olen hyvällä, jopa leikkisällä, tuulella, heitän tähän, että oikeastaan kyse ei ole kieliopista vaan oikeinkirjoituksesta. Et kuitenkaan ottane sitä päänaukomisena, koska sitä se ei ole, ja usein molemmista puhutaan arkikielessä kielioppina.
Minun mielestäni KK on sopiva lyhenne, kunhan isoja kirjaimia on vähintään yksi. En laske sitä pilkaksi tai muuksi vastaavaksi. En ole mikään auktoriteetti sanomaan, mikä on oikein, mutta jotain meriittejä ehkä on.
Eikös tämä vääntö sovi Agricolan ja suomen kielen päivään ihan hyvin.
Puit kyllä hyvin sanoiksi mitä itsekin ajattelin. Henkilökunta otti jo kannan. Se ei tule ikinä muuttumaan. Mielummin jaetaan banaania, kun myönnetään et väärä arvio ollut.
Hiukan huolestuttaa vänkääminen kun otettiin isohko voitto ja kinastellaan miten joukkueitten nimet kirjoitetaan.
Keskitytään nyt noihin peleihin, mitä pojat selvitti pashasta alusta huolimatta.( pääsiäistermi)
Mielestäni KK ei ole mitenkään epäkunnioittava lyhenne, monet KooKoo-fanit käyttävät netissä itse ihan samaa lyhennettä. kk on sitten asia erikseen, se on sama kuin tappara. Aika tiukka on linja, jos ei otteluseurannassa saa sanoa KK.
Nyt yritetään vissiin olla parempia kuin muut… Ylläpidon toivomuksesta voidaan jatkossa reklamoida noista muitten joukkueiden lempinimistä, vai onko Kookoo joku erikoisuus muiden joukossa?
Jos kk ei kelpaa kävisikö @Kilo sulle koksu?
Otteluseurannassa nyt ylipäätään mennään sellaisella vauhdilla, että mielestäni aika turhaa tällaisesta asiasta on valittaa.
@Hippa oletko nyt tyytyväinen kun pääsit vähän pätemään? Jopa Ilveksen kannattajat ei jaksa olla noin pikkumaisia.
Jaaha, 22 viestiä jonkun joukkueen lempinimestä. Jengillä ei vissiin oo launtai-illalle parempaa tekemistä.
Mun postaus ei liittynyt suhun mitenkään. Lainasin sinua vain siksi, että sanoit asian olevan puitu. Siinä oli hyvä paikka muistuttaa asiasta. Täällä silti lässytät samaa asiaa. Tota laiskaa väärinkirjoittelua on nyt ollut aika paljon liikkeellä. Se on ihan yhteisesti sovittu juttu, että muut joukkueet kirjoitetaan isolla ja oikein. Tepsi, Pata, ja varmaan KK, luonnollisesti ok.
@hellno voi kanssa vaihtaa tota typerää ja katkeraa levynsoittoa jostain muinaisista bänneistä. Tietenkin jos haluat pitää itsesi valokeilassa, anna palaa. Joku saattaa valon lopulta sammuttaa.
Jep, Kouvolan poiKKarit on uusi Metoo…
Mikäs siinä. Voit sen sammuttaa vaikka samantien.
Jos mulla olisi katkaisin, niin sammuttaisin tästä ketjusta virrat tältä päivältä. Ihme jankkausta.
Mykistys on hyvä keksintö ![]()
Aikalisä. Mitä helvettiä täällä touhutaan? Palataan asiaan parin tunnin kuluttua.
Tämä tehty.
Ketju avattiin automaattisesti 119 minuutin kuluttua.