Nyt kun menin katsomaan tuota, niin siellä oli tämä samainen uutinen jo. Olin vain siinä ajatuksessa että kyseinen ketju käsittelee yleisesti kaikkea junnutoimintaa eikä vain yhtä pelaajaa.
miten joku jaksaa näin uskomattomasti keskittyä natseilemaan tämän foorumin ja alueiden kanssa
Aloitan nyt sillä, että minulla ei ole enää käsittääkseni veljeä joka voisi tänne kirjoittaa. Eli älä käytä sanaa veli minulle. Kiitos.
Ja toiseksi, niin mielipide on ja saan varmaan sen kertoa. Jos luit, niin kyllä siellä saattoi mukana olla myös argumenttia. Jos et lukenut saatika ymmärtänyt niin sitten en oikein voi mitään.
Joissain poikkeustapauksissa pelaajaketju on paikallaan jo ennen liigadebyyttiä tai -sopimusta. Näitä on ollut aikojen saatossa. Rajalalla ei kuitenkaan toistaiseksi ole tarpeeksi mainetta, jotta ketju olisi puoltanut paikkaansa.
Minkä takia jääkiekon MM-kisaketjuun palstalaiset tulevat yksitellen kertomaan, että kisat eivät kiinnosta? No ohan sekin tietysti yleistä kiekkokeskustelua kiekkofoorumilla, että jääkiekko ei kiinnosta.
Jukka Peltolan ketjuun viitaten. Ilmeisesti Juki nyt lopettaa, kun kommentteja katsoo… Linkkinä on vain uutiseen Instagram, kaikilla sitä ei ole…
Aukeaa kyllä ilman tunnustakin.
Joo anteeksi. Ilmoitti siitä tilillään niin laitoin linkin siihen postiin.
E. Ja nii pitäis aueta vain klikkaamalla.
Äsken ei auennut
Erikoista, mä avaan sokeat linkit aina incognitona ja aukesi siihen.
Jep ja mulla ei auennut ollenkaan…
@a1r6 Instagram on tosiaan nykyään varsin suljettu palvelu ja linkkiä klikkaamalla tulee (itselleni) vain kehoitus kirjautua.
Insta on palveluna Internetin pahimpia syöpiä, monellakin tapaa, joten oikeastaan parasta olisi ettei sinne linkata ollenkaan. Voi vain todeta Jukka Peltola ilmoitti Instagramissa lopettavansa uransa.
Okei jatkossa tehdään näin. voin tuon linkin nykyisestäkin poistaa jos on tarvetta
En ymmärrä tuota syöpä puhetta. Instaa kuitenkin käytetään paljon. Mm tuo Jukin lopettamis ilmoitus on vain siellä. Hän ei ole itse julkaissut sitä muualla. Lähes kaikki Tappara pelaajat ja myös seura on aktiivisia instassa ja julkaisevat vain siellä monia juttuja. Miksi näitä ei saisi linkittää tänne? Toki on varmasti hyvä linkin lisäksi laittaa viestiin lyhyesti mitä linkin takaa löytyy. Niinhän toimitaan myös esim uutis sivustoille linkatessa.
Edit.
Ja mm tuossa Jukin lopettamis viestissä on myös paljon muutakin kuin se että hän lopettaa. Nuo tekstit, kuvat ja videot olisi monelta voinut jäädä näkemättä ilman linkkiä.
Mikä juttu tuo liputus MM-kisatopicissa on? Kysyn, miksi Leijonat MM-kisoissa käyttää Tapparan koppia.
Kertokaa minulle, miksi pukukoppia ei saa ottaa esille?
En tiedä. Mutta aika erikoinen viesti sulta siinä mielessä, että ihan kuin se olisi jäänyt kesken… Tiedät vai et tiedä asiasta?
Tiedän syyn tuohon. Vastaus on ihan looginen, eikä loukkaa ketään, tai no, näköjään loukkaa
Eli esitin kysymyksen
Joku ei oo vaan tykännyt tuosta sinulle tyypillisestä tavasta esittää asioita. Eli kerrot tietäväsi jotain mutta et kerro mitä tiedät.
Selvyydeksi vielä se että minä en ole viestiäsi liputtanut.
Tarkoitus oli kysyä tietääkö joku ja sitten kertoa, tällä kertaa. Ei se tietääkseni salaisuus ole.
Ainakin itse ottaisin voittajankarman pukukoppiin… Sitä tässä luultavasti haettiin.