Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Lyhyestä virsi kaunis! Täytynee mennä nurkkaan häpeämään!

7 tykkäystä

Ohhoh, tervetuloa takaisin!

5 tykkäystä

Kiitoksia! Myös lukuisille tykkääjille paluuketjussani, jonka tosin asiantunteva ylläpito sulki lähes heti avaamisen jälkeen. Taitaa olla liian vaikeaa tällä asiantuntemuksella uskaltaa paljon enää kirjoitella, ettei vaaan mene rönsöilyksi!

20 tykkäystä

Luulen, että syy oli siinä, että ketju olisi mennyt chättäilyksi… Kun kaikki toivottelee tervetulleeksi takaisin… Tykkäykset riittänee :grin:

1 tykkäys

Järjestetään ensi kerralla sitten paluuparaati tai paluuilotulitus.

2 tykkäystä

Heh, heh, todella hauska oivallus! Pitäis melkein tykätä, no en kuitenkaan tuhlaa niitä!

5 tykkäystä

Ylivoimainen kuva sulla krobbe💪

Tarkoitan Maraa

1 tykkäys

Noh, ainakin jos joku kysyy tuliko @krobbe tauolta kovaa koppiin sisään, niin voidaan todeta Haapalan sanoin, että tuli aika kovaa sisään. :grin:

7 tykkäystä

@iceman on kyllä jaksanut tunnollisesti tuoda infoa tuonne koronaketjuun. Arvostan.

6 tykkäystä

Olet nyt parissa ketjussa viime aikoina sekä minulle että toiselle kanssakeskustelijalle ilmoittanut varsin näyttävästi, että tiedot NHL:stä ovat puutteelliset. Ja siis kaikki oikeus tähän - minulla on hyvin puutteelliset tiedot & ymmärrys NHL:stä. Halusin lähinnä kiinnittää huomiota, että ilmaiset aika voimakkaasti kantasi NHL:ssä ja melko lailla tyrmäät muiden ajatukset. Olisi mukavaa, jos hieman pehmeämmin aloittaisit, jos olet eri mieltä jostain yksityiskohdasta.

Muutoin ihan asiaahan olet NHL:stä kirjoittanut, ei siinä :slight_smile:

Eikös tuo ole vähän puolin ja toisin? Tarkoitan siis sitä, että et sinäkään hirveän kevyesti kantaasi kerro mikäli olet eri mieltä asiasta…

En oo @peterra , mutta kerron kuitenkin mielipiteeni. Mielestäni tämä tämän kesän @peterra on hyvinkin sovittelevalla tyylillä keskustelemassa. Ei ollenkaan lainattujen viestien tyylistä toisen mielipiteen väheksymistä. Näytä esimerkki, mikäli olen väärässä.

2 tykkäystä

On hyvin fiksua kyllä ollut ja tykkään kyllä. NHL ketjusta löytyy esimerkkejä kyllä.

Mutta oikeassa olet siinä, että nyt on ollut ihan hyvää ja mä olen jopa vähän väärässä.

2 tykkäystä

Eikö kukaan nyt stalkkaa mistään kuka tai ketkä on tulossa, ketjussa Tappara julkaisee uutisia 23.6. klo 18:00?
Kyllä nyt jonkun mummon villasukkia kutova kaveri on jotain lähtenyt seuraan instassa tai jossain… :wink:

2 tykkäystä

Annettava positiivista palautetta @Messi suorasta vastauksesta haaveilu-ketjuun ja Heponiemen tilanteesta.

Liekö juhannuksen Jamesonia otettu kun näin pääsi käymään, mutta kyllä ainakin omaa mieltä lämmitti ettei kierrelty ja kaarreltu. Hienoa!

4 tykkäystä

Alkaa olla taas aika raskasta luettavaa osa ketjuista. “Haapalan siirto Ipaan on ok.”…“eipäs ole helvetin petturi!” Kalninsin ketju on pian samaa maata, jos tahti jatkuu. Jostainhan sitä toki on väännettävä kesälläkin :grin:

5 tykkäystä

Samaa mieltä. Ollut aika tympeä viikko palstalla. Kesätauko voisi tehdä terää. Voisinpa melkein pitääkin sellaista ainakin siihen asti, että joku hankinta julkaistaan tai harjoituskausi alkaa.

3 tykkäystä

Kiitos kovasti arvon yhteisö kun olette onnistuneet vetämään herneen siinä määrin sisään että olette liputtaneet piiloon viestini hyvän mielen asioista. :pray: Kyllä foorumi on taas paljon parempi paikka :handshake:

Poliittinen keskustelu kuuluu vain sille tarkoitetulle alueelle:

§5. Poliittisen ja uskonnollisen keskustelun rajoitukset

Tappara.co on ensisijaisesti jääkiekkoyhteisö, josta löytyy myös Vapaan keskustelun aihealue. Poliittinen ja uskonnollinen keskustelu on kuitenkin rajoitettu vain ja ainoastaan rajatulle Politiikka-alueelle, jonne on pääsy vain ansioituneimmilla käyttäjillä. Muilta osin palsta on depolitisoitu. Poikkeustapaus on aiheet joilla on yhteys jääkiekkoon tai urheiluun. Henkilökunta voi harkintansa mukaan tehdä myös tapauskohtausia poikkeuksia, tai siirtää keskusteluketjuja Politiikka-alueelle, jos se katsotaan tarpeelliseksi.

2 tykkäystä

No ajattelin että tuota ei saa käännettyä politiikan puolelle, mutta näköjään sai. :man_shrugging: No jos nyt ei olisi mielipahaa aiheuttava poliittinen viesti enään. :pray: