Ehtisikö joku jossain vaiheessa käydä resetoimassa “Historian lehtien havinaa Tapparasta” -ketjun niin pääsen lisäämään sinne serveriä kuormittavaa materiaalia. Mut eiköhän tämäkin tässä vielä jossain vaiheessa pääty…
Nyt iso posi käyttäjälle @Lusikkamies
Itse kun ei pahemmin mihinkään sisäpiiriin kuulu, niin juuri tällä tavalla mielellään kuulee huhut. Hyvin oltiin lisäksi jäljillä.
Enkä jaksa minäkään. Nautitaan, ollaan edelleen mestareita ja ihan ok ykkössentteri löytyy ens kaudella Tapparasta.
Ihan hyvin meillä menee.
Eikös niin yhdessä sovita, että kaikki liputetaan missä hassutellaa tai muuten muistellaan Jorin negatiivista historiaa julkisuudessa?
Ei täällä enää saa joukkueistakaan heittää mitään hassun hauskaa haukkumanimeä niin ei varmaan yksilöstäkään saa heittää.
Tää tälleen yleisenä pohdintana meikältä, ei niinkään palautetta. Mutta mun mielesta on täysin ok, että vieraista pöydistä huudellaan. Se tuo ehkäpä neutraalin näkökulman asioihin (paitsi jos on jotain patoumia Tapparaa kohtaan, joita monella tuntuu olevan), ja on mukava saada myös muiden joukkueiden kannattajien mielipiteitä Tapparan asioihin. Ois tylsää, jos me vaan keskenään täällä höpistäis. Tietysti kunhan juttelu pysyy meidän ja vieraiden kannalta asiallisena, niin . Ja kyllähän täällä pyörii aika monen joukkueen kannattajia, kaikki ovat tervetulleita minun puolestani
Tosiaan voimakas sama tähän kuin @Lapi0. Vieraisiin pöytiin kannattaa aina huutaa ihan niin kuin baarissakin - huudetaan me Tampereella ilvesläistenkin pöytään aina. Niin kauan kuin ymmärtää tämän ympäristön, jossa huutelee eli tuon otsikon foorumilla niin voi huudella. Neutraalit katsojat (tai jopa Tapparaa vähemmän arvostavat) usein poikkeuksetta näkevät Tapparan todellisuuden vähän paremmin kuin omat fanit - se on sinänsä ihan luonnollista. Erityisesti on mukavaa, kun huomaa silloin, kun itse laittaa ranteet auki jonkun tappion takia ja joku näistä vierasfaneista tulee kertomaan, ettei Tappara nyt niin huonosti kuitenkaan pelannut ja todennäköisesti tuokin kääntyy positiiviseksi.
Yleisemmin sitten aasinsiltana niin kaipaan edelleen (ja tiedän, että olen jossain määrin yksin tämän kanssa) Tapparan ympärille laajamittaisemmin erityisesti omissa faneissa hieman positiivisempaa ilmapiiriä. Toki ei ole olemassa mitään väärin kannattamista ja tunteella tässä mennään, mutta välillä itselleni on todella raskasta katsoa sitä negailun määrää todella naurettavista asioista. Tällä foorumilla pienet asiat saavat äkkiä tosi isot mittasuhteet - kaikella rakkaudella sekin.
Minä ainakin “huudan vieraisiin pöytiin” häpeilemättä. Ihan jo siitä syystä, että olen aika hyvin kartalla monenkin joukkueen toiminnasta Liigassa. Tietysti Ilveksen touhuista olen aika hyvin kärryillä ja väitän olevani ihan yhtä hyvin kärryillä, kun joku Ilveksen peruskannattaja.
En halua kuulostaa ylimieliseltä.
Olipa hieno video, kiitos tästä!
Kiitos paljon kehusta ja myös muille palstalaisille isoista tykkäysmääristä !
Pitäisi kyllä itse siirtyä johonkin parempaan editointiohjelmaan kun tälläkin palstalla joku edittiniilo olisi tuostakin osannut tehdä varmasti paljon paremman version
Pakko vielä jälkeenpäin sanoa. Upea tunne että nostetaan tällä tavalla esiin. Hyvä että jää joku kädenjälki tännekin ja että voi jotenkin viedä eteenpäin tätä hommaa !
Originaalin sisällön tuottajat ovat kaikkien verkkoyhteisöjen suola ja ydin, joten kiitos näistä
Mää siirryin iMoviesta Final Cut Pro -ohjelmaan, eikä paluuta takaisin oo. Perusjutut tekee kaikilla ohjelmilla, mutta sit ku on pro-ohjelma, siitä löytää kaikkea, mitä ei edes tulis mieleen etsiäkään. Koneina siis Applen laitteet.
Tuo on tullut mieleen. Tuo videoiden teko kun on vaan nii pirun mukavaa hommaa vaikka en mikään velho olekaan. Kiitos tästä vinkistä, pitää siirtyä kun itsekin applella oon näitä väsännyt.
Oon valmis paneutumaan näihin saloihin ihan kunnolla. Jotenkin liian vähän tulee tätä Tappara sisältöä YouTubeen niin oon aatellut että mukavaa piristystä tähän perus keskusteluun.
Pikku teaserina siis, tuloillaan ihan mahtava mestaruusvideo esimerkiksi Hion sitä vaikka viimeisiin uomiin asti.
Sir Niksu painoi kyllä eetteriin YT:ssä ihan himmeen mestaruusvidin mutta kyllähän noita kehtaa fiilistellä vielä vuosia
Noita on mahtavaa katsoa. Musiikkivalinnat eivät ole sellaisia tavallisia jumputijumputi valintoja, vaan kuvaavat pelaajaa persoonana. Esimerkiksi Jorin tapauksessa melkein täydellisesti
Sitä tossa hainkin takaa Ei mitään perus hienoa musiikkia vaan kun ylikylän jätkä palaa himaan niin silloin saa revitellä, myös fanit
Macho fantastico
Ja se miten ajoitat nuo musiikit. Musiikissa tulee piiskan ääni nii videossa Jori tekee pienen pumpputuuletuksen
Malttia ensi kerralla palstalaisille (ml. itselle) kun naapurin miehet ovat viemässä meidän pelimiehiä ”varmana” ipaan.
Muistetaan että meillä ennen pelanneet haluavat aina palata takaisin jos/kun tie vie Liigaan (Lehterä, Savinainen, Kemiläinen, Haapala, Kontiola, …) mutta aina ei mahdu porukkaan. Joskus myös päästetään omia jäähdyttelijöitä naapuriin/muualle kun ei enää yksinkertaisesti mahdu porukkaan. Ei olla hyväntekeväisyys-seura vaan hallitseva Suomen Mestari!
Tämäkin on taas väärä ketju, mutta olen huomannut, että meillä on täällä foorumilla keskuudessamme videomestareita sekä -taiteilijoita. Upeita videoita eri pelaajista.
Itse erityisesti kesäisin tykkään tällaisia highlights-koosteita katsoa eri pelaajilta ja yksi suosikeistani ovat maalivahtien parhaat torjunnat. Heljanko esitti menneellä kaudella niin upeita torjuntoja, että toivoisin jonkun ottavan projektia siitä ja keräävän highlights-koosteen hänestä.
Niitä on ainakin minun silmiini osunut hyvin vähän.
@Varilasit voitko hieman avata, miksi käyt tykkäileen jonkun helmikuisen ottelujetjun viestejä keskellä kesää? Ei toki siinä, saahan niistä tykkäillä, mutta kunhan pisti mietityttään.
On jo aika mones kerta kun tätä kysytään. Käy katsomassa vaikka tuolta.
Täytyy oikein kehua taas, että @iceman ja yhdistelmä sääketju ovat semmoista varsin arkista Tappara-foorumin viihdettä. Huomioiden hänen vihkiytymisensä sääaiheisiin ja aidon kiinnostuksen niin silloin tällöin nämä naama vakavana -kirjoitetut heitot saavat melkein sylkemään kahvit suusta.
Tässä taas esimerkki tällaisesta pienestä käsien levittelystä
Nyt vedettiin hatusta…
Ovatko nämä niitä kuuluisia markkinaehtoisia sääennustuksia?