Jos joku sama asia löytyy Twitteristä ja Instagramista, Twitter-linkki on parempi. Siitä tulee esikatseluboksi, eikä yksittäisten postausten katsominen vaadi tiliä. Kun Instagramissa pyörii vähän aikaa tilittömänä, Zuckerbergin Metaverse alkaa vaatia loginia 24/7, koska seuranta ja rahan painaminen on siten helpompaa. Twitterikin vaatii sisäänkirjautumista, jos haluaa laajemmin selata, mutta suoralinkitettyjä postauksia voi kahtoa aina.
Lähinnä viittaan joidenkin joukkueiden joihinkin postauksiin.
Ja vinkkinä, kun Twitter vaatii kirjautumista, loginia painamalla ruudun yläkulmaan tulee raksi josta vaatimuksen saa suljettua ja selausta voi jatkaa ilman tunnuksia.
Annetaan vielä positiivista palautetta @iceman -suuntaan. Uutisointi linkkeineen ja sisältökaappauksineen edesauttaa palstan lukijoita kohdentamaan mielenkiintoaan nostettuihin pointteihin ja kommentoimaan jopa avaamatta linkkiä.
Kiitos erittäin korkeasta palstakulttuurista, jota omalla panoksellasi rakennat @iceman !
Jaksaako joku (@Virvelia_kainaloon?) pistää Fantasiarosteri Liigapörssiä pystyyn tänä vuonna? Jäi hampaankoloon viime vuonna ensimmäistä kertaa osallistuessa, niin olisi tänäkin vuonna kiva osallistua.
Eroaa vähän. Tuossa pelataan kausi sitä ihan oikeaa Liigapörssiä kimpassa.
Fantasiarosterikisa käydään täällä. Liigapörssiä hyödyntäen. Runkosarjan ajaksi valitaan kaksi joukkueellista Liigapörssin pelaajia 4 miljoonan edestä, ja niillä eniten liigapörssipisteitä saanut voittaa. Ei pelaajavaihtoja.
Laitetaas tänne nöyrät kiitokset kaikille jotka biisejä ovat jakaneet tuonne-paras biisi ketjuun👍 @iceman@Mr.Peter saa erityis kiitokset! ovat jakaneet ketjuun saman genren biisejä missä itse päivittäin harhailen! Niistä on löytynyt muutamia uusia itselle tuntemattomia bändejä soittolistoilleni ja hyviä sellasia. KIITOS niistä👍
Tästä @tp2 jäsenestä on kyllä tulossa oikein palstan legendojen legenda. Oikein virallinen palstan poliisi joka valvoo mitä saa sanoa ja mitä ei. Jos kaikki asiat on niin hyvin kun annat ymmärtää niin eihän Tamhockeyssa enää tarvitse kehittää yhtään mitään.
Asia ei kyllä kuulu minulle noin yleisesti yhtään millään muotoa, mutta riskilläkin kommentoin sitä. En nyt halua ottaa kantaa siihen, kuka on palstan oma poliisi ja kuka ei ole - enemmänkin siihen, että joskus täällä on tietyissä aihepiireissä hieman raskaita lukukokemuksia.
Esimerkiksi “Tappara sosiaalisessa mediassa” on sellainen negatiivisuuden ja kyynisyyden aarreaitta, että joskus toivoisi lukevansa jotain rakentavampaa vähän useammin. Tappara on rakas, välittäminen tulee ulos veetuiluna, sekin on ihan ymmärrettävää, mutta mieluummin vähän useammin posin kautta. Areenassa tuntuu, että kaikki on “väärin” - yleisömäärät ovat väärin, pelaajat ovat väärin, pelitapa on väärin, Tappara on väärin.
Mielipiteitä saa olla - se on ihan ok. Kaikilla niitä on, mutta keskustelua voi viedä eteenpäin rakentamalla tai hajottamalla - liian usein pyöritään vaan negatiivisten teemojen ympärillä. Hymyillään välillä
@salmela61 En tiä onko mulla silmissä vikaa, mutta tuossa ylempänä olevassa, sun laittamassa vastauksessa yleisömäärään lukee mun näytöllä 244. Varmistin vaan, että tarkoititko 7244, joka lienee se illan oikea yleisömäärä. Toki olisin voinut sen koko kysymykseniin tuohon auki kirjoittaa samalla vaivalla. Ei siis mitään rähinää tähän liittyen ainakaan meikän puolelta. Ei me (ainakaan kaikki) täällä ammuta heti kaikkea neljällä tassulla liikkuvaa.
Aivan, minulla tuo näkyy kyllä ihan tavallisena, mutta olisihan se toki hyvin mahdollista, että olen vahingossa näpäillyt jotain ihan muuta sinne
Eipä mitään.