Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

En minäkään ole juuri nyt illasta helpottanut asiaa. Mutta @Bastardo on nyt tuota samaa toistoa vetänyt vähän kaikille vastaansanojille kolme päivää.

“Todistus taakka sinulla”
“Ei ole faktaa”

Jne. Menee tuollaisessa lätinässä ja spämmissä maku. Ei tuo ainakaan keskustelua paranna ja kärjistää keskustelua kokoajan. Ei edes yritetä nähdä mitä vastapelurin ajatukset on. Heti hyökätään vaatimaan todisteita ja muuta kivaa.

Samaa mieltä. Laittakaa @henkilökunta tuo ketju taas yöksi kiinni.

2 tykkäystä

Enkä minäkään, vaikka sanoin olevani jo aiemmin kirjoittamatta. Hieman koomista, kun vaikka toisi suoria lainauksia Marinin omista kommenteista niin silti soitetaan samaa levyä. Okei itsekin soitan samaa levyä ja tangoon tarvitaan aina kaksi, mutta turha sanoa että tässä hirveällä omalla agendalla ollaan, jos omatkin värilasit on vedetty vielä syvempään päähän asian suhteen.

2 tykkäystä

Olen pahoillani jos asiapohjainen keskustelu aiheesta ei sovi agendaasi.

Kyllä tuolla on useampi kirjoittaja myös lähtenyt haastamaan yhtä. Vähän ehkä tympeää sitten täällä nimetä tuo yksi ja kehottaa häntä lopettamaan vänkääminen.

2 tykkäystä

@Oijennus @bastardo

@button varoitti teitä asiaa käsittelevässä ketjussa. Jos tuotte vänkäyksen tänne, niin voitte olla varma pelikiellosta. Puhelin kiinni ja nauttimaan elokuun lämpimästä illasta.

On myös koitettu kirjoittaa ajatuksia ja sitten yksi ja sama lähtee haastamaan.

E. Jumalauta @ljpp ja @button
Mä olin pari päivää täysin hiljaa tuossa ketjussa ja sama touhu jatkui silti. Nyt vähän taas avasin sormiani ja minä olen taas se paha. Ei näin.

Olkoot. Mä poistun tältä iltaa ja lähden seuraamaan yleisurheiluketjua.

Sen keskustelun pitäisi olla asiapohjaista, eikä tuota samaa ilkeämielistä vihjailua ja olettamuksia, joita ketju on täynnä. Tuo ei johda mihinkään, eikä siinä ole mitään mieltä.

Mulla on ahman luonne ja kova oikeuden taju, ja olen viihtynyt tuossa keskustelussa torstaista asti. Se, että sinulle tulee hiki ja alat heti huutelemaan modeja apuun kun saunassa tulee kuuma on vähän väsynyttä.

2 tykkäystä

Tämä huomioitu.

Minulla ei ole mitään agendaa. Ja lopetin jo keskustelun ko. ketjussa. Koska koin ettei siitä ollut minulle mitään iloa. Keskustelen täällä vain omaksi ilokseni ja ajan kuluksi. Jos koen että keskustelu menee väärille urille lopetan yleensä keskustelun omalta osaltani. Kävin vaan lukemassa ketjun uudet viestit äskön läpi. Ja totesin ettei keskustelu ole kenenkään kannalta hedelmällistä ja järkevää. Sinä olit aktiivisin osapuoli tuossa vänkäämisessä ja siksi laitoin tuon palautteen sinulle. Eiköhän olisi parempi vetää hetki happea ja palata keskusteluun kun tunteet on rauhoittuneet. Älä ota palautetta suotta liian henkilökohtaisesti.

1 tykkäys

@a1r6 ansaitsee minulta erityiskiitoksen selkeistä juttujen linkkaamisissa yms. rakentavasta palstakirjoittelusta. Linkattua uutista on monesti referoitu tärkeimmiltä osiltaan ja tällä tavoin helpotettu lukijaa kommentoimaan esim. kyseistä juttua.

Nöyrä kiitos ja kumarrus ansiokkaasta toiminnasta!

18 tykkäystä

Kohta pääsee jauhamaan lätkästä. Aiheesta josta jotain ymmärrän. Ehkä.
On hienoa päästä taas palstan peruspilariin kiinni. Erimielisyyksiä varmasti tulee tuossakin aihepiirissä, mutta pääsääntöisesti jengi on kuitenkin samalla puolella.

En ole hyvä kirjoittamaan politiikan asioista, mutta sen lupaan, että kiekosta tulee myös tunteella.
Hyvää kautta kaikille ja tsemppiä myös valvojille.

23 tykkäystä

En ymmärrä yhtään, mistä yläpuolella kirjoitetaan. Onko täällä joku pimeä ketjuosio, johon vain harvat ja valitut pääsevät? Mitkä ovat pääsykriteerit, ja miten hakemus jätetään?

Politiikka osio näkyy “Mestari” tason saavuttaneille. Sellaisen saa ennen pitkää olemalla palstalla aktiivinen, suht nuhteeton (ihmettelen kyllä välillä että miten itellä pysyy :D). Eli ei muutakun tykkäilemään ja kirjottelemaan enempi palstalle.

3 tykkäystä

Tuolle politiikka-osastolle voisi olla oma jälkipyykki, kun vain murto-osa palstan käyttäjistä kirjoittelee sinne. Ihan turha perata noita asioita täällä yleisellä puolella. (tämä siis ihan oma mielipide)

15 tykkäystä

Ehkä oudoin aihe tällä foorumilla on: Kenestä toivoisit Ilveksen päävalmentajaa Myrrän jälkeen. Kyllähän tänne ketjuja mahtuu ja vaimennusmahdollisuus jne. Mutta kun on Tapparan foorumista kyse, en tiedä mitä sillä haetaan. Hassuttelu siinä ketjussa on kielletty selvästi. Mutta ketä Tapparan fanit toivoo? Jotain, joka floppaa? Ihan perinteinen kenestä Ilveksen seuraava päävalmentaja, olis mun mielestä parempi Tapparan foorumille.

Itse muuten toivoisin Tukka-Jukkaa ihan vaan sen takia, että kuulis taas takkien kahisevan.

32 tykkäystä

Samaa mieltä. Ilves sitä ja Ilves tätä.

Ilveksen juttuja voi lueskella heidän foorumillaan. Minulle on ainakin aivan sama, kuka siellä valmentaa.

6 tykkäystä

Itseä kiinnostaa liigasta Tapparan ja Ilveksen asiat. On siis mukava lueskella täältä myös niitä Ilvekseen liittyviä asioita eikä tarvitse vierailla siellä lasten leikkikentällä (Ilvesfoorumi) ollenkaan.

Eikös ne ketjut saa pois näkyvistä jos niin kovasti häiritsee?

1 tykkäys

Keskustelua käytiin väärässä ketjussa ja monella näytti olevan tarve sanoa mielipiteensä, joten ketju pystyyn. Huhuketjuksi sen olisi voinut tehdä, jos olisi jokin huhu. Ehkä se tulevaisuudessa menee huhuiluketjunakin.

Täällä on myös Ilves-faneja.

1 tykkäys

Otin tuo toivoisit sanan pois triggeroimasta, koska joku saattaa toivoa mahdollisimman heikkoa valmentajaa.

6 tykkäystä

Kyllä mua Ilveksen asiat kiinnostaa ja niitä haluan täältäkin lukea. Toi otsikon muotoilu vaan on semmonen, mikä mun silmiin osuu joka kerta. Arvailla voi toki, mutta mitä itsekukin toivoo naapurille, se on eri asia.