KHL:n tulevaisuudennäkymät -ketju uhkaa karata keskusteluun Pulkkisesta.
Itse ymmärrän kritiikin ja tuomitsemisen. On kuitenkin helppo tuomita, kun itsellä tuskin ikinä elämässä tulee eteen vastaavaa päätöstä. Raha ei tietenkään ole, tai ainakaan saisi olla, kaikki kaikessa. Pulkkisen voi jokainen tuomita niin halutessaan, mutta vaikea on täysin hänen saappaisiinsa asettua.
KHL:n tulevaisuus tuskin tulee vahva olemaan Venäjän ulkopuolella, mutta eiköhän sinne aina yksittäisiä pelaajia “länsimaista” valu, valitettavasti.
Kyllä tämä Pulkkis-keskustelu on alkanut pyöriä niin paikallaan, että ei siitä uusia näkökulmia taida löytyä. Sais alkaa vaimentumaan. On se KHL muutakin kuin joku nimeltä mainittu pelaaja.
Pulkkisen saappaisiin asettuminen ei pitäisi olla kovin vaikeaa eikä sitä välttämättä tarvitse edes tehdä. Kuitenkin lopputuloshan tässä vain ratkaisee. Tukeeko Venäjää pelaamalla KHL:ssä vai ei. Ainakaan hän ei ihan oikeasti välitä ukrainalaisten kärsimyksistä halutessaan pelata Putinin lempilapsessa KHL:ssä.
Sori, tuo Rafkin oli vahinko, en tiedä miten onnistuin kirjoittamaan väärin vaikka tiesin että on Rafkin. Tepsin voin korjata myös jos häiritsee.
E: Olin varmaan ajatuksissani kirjoittamassa myös etunimeä mutta päätynytkin kirjoittamaan vain sukunimen jolloin Ruben Rafkinista tulikin välimalli Rufkin.
Ei häiritse. Minun mielestäni ainakin sen verran pitäisi vastuksia kunnioittaa, että koitetaan kirjoittaa nimet edes sinnepäin. Tepsi on mielestäni ok, Ipa on ok, Pelsut on ok ja niin edelleen.
Töpseli ei mielestäni ole ok. Se että Ilveksen omalla palstalla käytätte Tapparasta mitä erikoisempia nimiä, niin ei se oikein täällä toimi.
Enpä tajunnut että se on niin vakavaa. Syvät pahoitteluni kaikille.
Ja en tiedä mistä nimistä puhut, itselle Tappara on kyllä Tappara ihan Ilvesfoorumillakin. Kai tässä jotain mouho nimityksiä meinaat, ja kyllä täälläkin Ilveksestä näkee jotain kusiviiksi nimityksiä tms silloin tällöin. Kai noi foorumilla on yleisempiä, mutta kyllä siellä suurin osa ihan Tapparasta puhuu.
Tuo nyt oli vaan esimerkki, mutta kyllä niitä täällä on ollut. Hausta varmaan löytyy, eikä tuo minua haittaa yhtään. Tämä töpseli nimitys nyt oli täysin “humoristinen” eikä ollut tarkoitus olla mitenkään erityisen halventava tai loukkaava.
En kyllä todellakaan aio lähteä millään haulla perkaamaan. Mutta todella harvinaista tuo täällä on, jos on ollut, ainakin niissä ketjuissa mitä itse seuraan ja olen vuosia seurannut.
Kuten sanoin minua nuo nyt ei yhtään haittaa joten aivan sama. Pointti oli vaan se, että en nyt tajunnut tuon Töpselin olevan mitenkään erityisen loukkaavan ja että se ei olisi ok, enkä itse käytä Tapparasta mitään erikoisnimiä.
Mää kotiuduin Tapparan kannunostajaisten jälkeen ja yllätyin: ei mestaruussaunaa avattu. Ei kai foorumilla ala olla vatsa täynnä näitä voitettuja finaaleita?
4 tykkäystä
ProTappara
(Tamminiemessä, mutta ei jakamassa pesää.)
2676
Mulla on Tampere Cupin mestaruussauna lämpiämäs täällä mökillä parhaillaan!
Anteeksi, mutta mun on pakko nyt vähän avautua tästä.
On näistä samantyyppisistä kommenteista ennenkin ollut puhetta, mutta en ymmärrä mikä näiden idea on?
Jos et halua lukea hankitun pelaajan ketjua, niin hiljennä se. Jos ei ole mitään sanottavaa, älä sano.
Jos joku keskustelufoorumilla haluaa keskustella ja spekuloida, niin anna heidän keskustella ja spekuloida. Aika hiljaista on täällä kesäisin, jos ei saa puhua muuta kuin jo meillä pelanneista. Osa jääkiekon suolaa on koittaa arvioida hankintoja, niiden onnistumisia ja vaikutuksia.
Nyt pitäisi @bastardo laittaa jo jäitä hattuun tuolla Marin ketjussa. Tuota vänkäämistä ei jaksa kukaan. Olet saanut tuon ketjun täysin luku kelvottomaksi. Toivottavasti @henkilökunta laittaa ketjun kiinni yöksi.