Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

En tiedä kenelle osoitat, mikäli @Oijennus niin täytyy voida antaa myös palautetta. Asiallinen palaute, minkä varmasti moni allekirjoittaa.

2 tykkäystä

En minä saa antaa palautetta ilmeisesti. En edes silloin, jos tarkoitan hyvää.

En tiedä, onko jotain taustalla. Hyvä palaute ja eteenpäin. :+1:

1 tykkäys

Äläpä rupee uhkaileen, sua tarvitaan Ukraina ketjussa ja eräässä “Yhteisössä”. Nyt jäitä housuun, ja kohti uusia kirjoituksia. :wink: Hyviä kirjoituksia sulla, ja hyvää lisäarvoa moneen aiheeseen.

6 tykkäystä

Kyllä mä sulle vielä kerran “Yhteisöt” näytän! :wink: :wink: Ei, vaan kiitokset kannustuksesta. Kiva kun on joku ymmärtäjäkin olemassa.

4 tykkäystä

Tätä systeemiä voisi ehkä vähän parantaa. @Hakkuri ainakin ansaitsisi pääsyn politiikka-puolelle kirjoitustensa perusteella. Pitkäaikainen ja luotettava jäsen, joka nyt vaan ei satu tällä hetkellä olemaan oikealla luottamustasolla. Nuo luottamustasotkin vaihtelevat, itseltäni ainakin tippui kesän aikana mestarista konkariksi, kuten varmaan käy aika monelle muullekin. Pystyisikö sinne antamaan oikeudet manuaalisesti käyttäjille, jotka sinne haluavat ja katsotaan, että ansaitsevat pääsyn sinne.

Kun kommentoit asioita yhden ottelun kontekstissa, on paras paikka kyseisen ottelun ketju.

Tänään oli huono esitys ja viestejä satelee kaikkiin muihin paitsi kyseisen matsin ketjuun. Olen siirrellyt niitä paljon, kohta alan heittelemään lipun kautta roskiin.

@henkilökunta

6 tykkäystä

Eli esitys palstalla yhtä huono, kuin joukkueella kentällä? Ja meillä on aikaa miettiä.

1 tykkäys

Pari posia:

11 tykkäystä

Omalta osalta toivon kanssakeskustelijoilla hieman pelisilmää ja kärsivällisyyttä kun paikallisvastustajan asioista käydään keskustelua.

Itsellä on ollut aina noin puolet kavereista ja tuttavista naapurileirin miehiä. Ollaan polvenkorkuisesta käyty kovaa sanailua ”kiakosta”, ja niin pitää ollakin. Heti kun on mahdollisuus niin ” työnnetään tikkua” verbaalisesti naapurin kynnen alle ja sama pätee kyllä takaisinkin. Näin on tehty koko lailla hyvässä hengessä jo vuosikymmeniä.

Täällä välillä tulee kommentoitua samaan tyyliin ja ymmärrettävästi kaikki eivät sitä tiedä/ siedä eikä ymmärrä. Tarkoitus on kuitenkin jatkaa samaa sanailua kuin aina on tehty.

Olin kuitenkin paikan päällä huutamassa ilvestä voittoon Turussa kun viimeisen mestaruutensa otti. Moniko vannoutunut Tapparafani on tehnyt samoin?

2 tykkäystä

Henkilökohtaisesti en ollut (synnyin 20 vuotta sen jälkee) mutta henkilökohtasesti en menisi nykyään

1 tykkäys

Itse olin Hakametsässä katsomassa muistaakseni yhden välieräottelun Kärppiä ja yhden finaaliottelun TPS:ää (se pommiuhkapeli) vastaan ja hurrasin kotijoukkueen maaleille.

Olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että oma tamperelainen kaveripiirini vuosikymmenten ajalta on yli 90% Tapparavoittoinen. Vuosikymmenien aikana on asiat muuttuneet tamperelaisessa kannattajakulttuurissa, kuten kaikki tietää.

1 tykkäys

Tein kaverini kanssa sopimuksen opiskeluaikana, että kumpi tahansa seura pääsee loppuotteluihin niin kummankin on kannustettava jatkoon päässyttä seuraa intohimoisesti.

Voin kertoa että - 80 luvulla jäin riskisti tästä sopimuksesta ” voiton” puolelle. Aika hauskoja tapahtumia ja muistoja näistä kannustuksista myös syntyi. Harmi kun niitä ei silloin saanut tallennettua.

Nykyään tämä naapurin kannustaminen ei kyllä enää onnistuisi.

2 tykkäystä

Ihan samaan ei pystynyt kun en ollut syntynyt. Kuitenkin 98 olin hakametsässä kannustamassa Ilvestä mutta mestaruuteen ei riittänyt IFK oli parempi. Tuolloin sain liput koulun rehtorilta joka oli mukana Ilveksen touhussa tuolloin niin pakkohan se oli peliin mennä.

Pakko kysyä, oliko Hannu Soro?

Ei ollut kyllä.

1 tykkäys

Menee hermot.

Tapparan ensi kauden valmentaja ketjussa jauhetaan Pennasesta, vaikka varmaa lienee se, että hän se ei ole nyt.

Myrrän potkut, Pennanen tilalle ketjussa jauhetaan viime kevään playoffeista. Nyt porukka. Skarpatkaa.

14 tykkäystä

Minä myös olin Kupittaalla, en toki huutanut Ilvekselle mutta kävin kyllä muutamaa hyvää kaveria onnittelemassa mestaruudesta.
Voin tehdä saman toistekin jos llves voittaa mestaruuden silloin kun vielä halliin kykenen menemään.

2 tykkäystä

Mun ihan eka livenä nähty kiekkopeli oli Kupittaalla TPS-Ilves. En huutanut kummallekaan, molemmat inhokkeja.

1 tykkäys

1998 olin kannustamassa Ilvestä finaalissa. Valitettavasti vaan ei riittänyt mestaruuteen, HIFK oli liian kova. Joidenkin HIFK-fanien kommentit ärsytti minuakin tuolloin.